>>>>>> Työttömät vetelehtijät, TÄSSÄ ON TEILLE TYÖPAIKKA: <<<<<<< MIKSI ET HAE?
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8881872_fi.htm
Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.
Kommentit (65)
Mä en ees tiedä mis on tuusula. :D sitä paitsi haluan työn, josta saa kunnollista palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja.
Mitä asiallista tuossa aloituksessa oli? Sinun mielestäni esim. Nokialta poispotkitun insinöörin pitäisi mennä poimimaan mansikoita ja viedä näin kesätyöpaikka joltain koululaiselta?
Ihan vihjeenä, Suomen työllisyystilanne tuskin tulee dramaattisesti paranemaan lähitulevaisuudessa, jos et ole lääkäri niin myös sinä voit olla kohta työtön.
Vierailija kirjoitti:
Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja. No, kaikki nettomaksajat muuttaa täältä kuitenkin piakkoin pois, ja sitten te tuillaeläjät joudutte tappelemaan kynsin hampain tuostakin työpaikasta. Ja kävelette joka päivä töihin +10 km suuntaansa ja olette kiitollisia, että teillä on edes 500 markkaa kuussa asuntoon ja ruokaan.
Miettikääpä tätä loppupäivä, mammat :D
Hups, elätkö vielä markka-aikaa? Sepä selittääkin paljon henkisiä kykyjäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja. No, kaikki nettomaksajat muuttaa täältä kuitenkin piakkoin pois, ja sitten te tuillaeläjät joudutte tappelemaan kynsin hampain tuostakin työpaikasta. Ja kävelette joka päivä töihin +10 km suuntaansa ja olette kiitollisia, että teillä on edes 500 markkaa kuussa asuntoon ja ruokaan.
Ei vaan Suomen talouden taannuttua jonnekin Romanian tasolle tulee lähtö eurosta ja palataan markka-aikaan. Suomella ei ole mitään tulevaisuutta, edes joutuminen EU:n finanssiohjaukseen ei voi meitä enää pelastaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Suomen talouden taannuttua jonnekin Romanian tasolle tulee lähtö eurosta ja palataan markka-aikaan. Suomella ei ole mitään tulevaisuutta, edes joutuminen EU:n finanssiohjaukseen ei voi meitä enää pelastaa. Ap
Ja siitä on meidän kiittäminen jo viisitoista vuotta harjoitettua oikeistopolitiikkaa.
Joku muuten kirjoitti hyvin Iltiksen yleisönosastolla, kun julkaistiin uutinen Nokian uusista, mittavista irtisanomisista. Alla kopioituna ensimmäinen kommentti ja hyvä vastaus siihen. Sopii sullekin vastaukseksi:
1.Työttömien joukko se sitten vain kasvaa. Mutta näin sitä ilmesesti saadaan Suomi nousuun. Suomi on menossa kovaa vauhtia kohti sataprosenttista täystyöttömyyttä.
2.Niin, nämä 1.300 ovat tänään EK:n herrojen pakaranvälin nuolijoiden mukaan ahkeria veronmaksajia ja huomenna laiskoja sohvalla makaavia siipeilijöitä. Näin se menee ja meitä siipeilijöitä ei olekaan vasta kuin reilut 400.000. Yhtä paikkaa hakee kymmeniä työttömiä. Yhdestä sitten tulee ahkera ja loput 50 jatkavat siipeilyä asemassa, johon eivät ole voineet vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Markkaa???
Vierailija kirjoitti:
yli 30 km suuntaansa fillarilla. Ei kiitos. Jos unohdetaan matkaongelma niin epäilen että jos tuota hakisin niin kävisi ilmi että olen sekä liian vanha että ylikoulutettu että väärää sukupuolta tekemään tuota hommaa.
Sukupuolella ei ole väliä ja et kai nyt niin hölmö olisi että mainitsisit koulutuksen? Minä kelpasin hyvin mansikkamaalle yli kolmekymppisenä, koulutusta ei edes kysytty.
Koska olen fyysisesti sairas en voi tuollaista työtä tehdä ja välimatkaakin tuonne satoja kilometrejä.
Työttömillä lusmuilla on aina MILJOONA SYYTÄ OLLA MENEMÄTT'Ä TÖIHIN. Tässä ketjussa on vain murto-osa niistä.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Miksi edes haen töitä, kun niitä ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä lusmuilla on aina MILJOONA SYYTÄ OLLA MENEMÄTT'Ä TÖIHIN. Tässä ketjussa on vain murto-osa niistä.
Liikaa pyydetty, et sais työstä sen verran palkkaa, että jäisi plussan puolelle?
Kiitti vihjeestä. Unohtui kysyä vielä matkakorvauksesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa pyydetty, et sais työstä sen verran palkkaa, että jäisi plussan puolelle?
Ei kukaan joudu työpaikastaan maksamaan, puhut paskaa. Palkka on sulle suoraa tuloa.
En täytä kriteereitä. Kielitaitoni on hyvä, eikä vaadittu kohtuullinen.
Nyt hommiin sieltä sohvalta! kirjoitti:
Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.
Kerro mulle, että miten sinä neuvoisit minua järjestelemään nämä kulkemiset?
Asun Rovaniemellä ja työpaikka oli ilmeisesti Tuusulassa? Moneltako laitan kellon soimaan aamulla, että ehdin bussiin?
Tuostakin kesätyöstä varmasti suorastaan tapellaan Keravan nuorten keskuudessa. Tosi moni on jäänyt tänäkin kesänä ilman kesätyötä. :(
Tulisi aika pitkä työmatka, lähes 200 km. Ilman autoa aika vaikeaa. Miten tämän järjestäisit ap?
Mulla on vain 550 kilometriä tuolle työpaikalle! Tulenkohan valituksi? Kiitos, kun pelastit, ap!
Vierailija kirjoitti:
Nyt hommiin sieltä sohvalta! kirjoitti:
Kerro mulle, että miten sinä neuvoisit minua järjestelemään nämä kulkemiset?
Asun Rovaniemellä ja työpaikka oli ilmeisesti Tuusulassa? Moneltako laitan kellon soimaan aamulla, että ehdin bussiin?
Kukaanhan ei ole ikinä koskaan muuttanut työpaikan perässä tässä maailmassa.....
Itselläni kyllä ihan eri kokemus. Mielestäni noista maksettiin hyvin silloin kun olen ollut. Varmaan riippuu kesästä. Ehkä joku katovuosi ystäväsi kohdalla.