>>>>>> Työttömät vetelehtijät, TÄSSÄ ON TEILLE TYÖPAIKKA: <<<<<<< MIKSI ET HAE?
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8881872_fi.htm
Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.
Kommentit (65)
Ei bussit kulje ja työmatka edestakaisin on 800 km päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja. No, kaikki nettomaksajat muuttaa täältä kuitenkin piakkoin pois, ja sitten te tuillaeläjät joudutte tappelemaan kynsin hampain tuostakin työpaikasta. Ja kävelette joka päivä töihin +10 km suuntaansa ja olette kiitollisia, että teillä on edes 500 markkaa kuussa asuntoon ja ruokaan.
Miettikääpä tätä loppupäivä, mammat :D
Päinvastoin, moni meistä työttömistä muuttaa. Minä työtön (korkeakoulututkinto) opiskelen tämän toisen korkeakoulututkinnon ja lähden sitten, hyvätuloinen yrittäjämies lähtee mukana. Te mammapalstoilla työttömille nillittävät luuserit jäätte tänne perse homeessa ruikuttamaan, koska tämä on just teidänkaltaisenne kyttääjien ja ränkyttäjien maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja. No, kaikki nettomaksajat muuttaa täältä kuitenkin piakkoin pois, ja sitten te tuillaeläjät joudutte tappelemaan kynsin hampain tuostakin työpaikasta. Ja kävelette joka päivä töihin +10 km suuntaansa ja olette kiitollisia, että teillä on edes 500 markkaa kuussa asuntoon ja ruokaan.
Miettikääpä tätä loppupäivä, mammat :D
Päinvastoin, moni meistä työttömistä muuttaa. Minä työtön (korkeakoulututkinto) opiskelen tämän toisen korkeakoulututkinnon ja lähden sitten, hyvätuloinen yrittäjämies lähtee mukana. Te mammapalstoilla työttömille nillittävät luuserit jäätte tänne perse homeessa ruikuttamaan, koska tämä on just teidänkaltaisenne kyttääjien ja ränkyttäjien maa.
Et sä minnekkään muuta. Uhoat vain. Minne edes menisit, sinä ja yrittäjämiehesi? Samalla tavalla te olette viiden vuoden päästä nelostien juhannusruuhkassa kuuntelemassa Mambaa.
Olen valtiotieteiden lisensiaatti ja olen marjanpoimija kuseisella tontilla, saan 25 euroa kuussa. Teen 12 tuntista työpäivää selkä paskana. Mieltä ylentävää.
Muuten joku lehdenjakaja vittuili mulle että sais 1700€ kuussa, en usko!
"Tilan läheisyyteen ei kulje julkisia liikennevälineitä, joten hakijalla täytyy olla oma pyörä tai mopo, jolla kulkea työpaikalle. Selvitä hakemuksessa miten aiot kulkea työpaikalle. Etusijalla valinnoissa ovat mahdollisimman lähellä marjatilaa asuvat hakijat."
Siksi en hae.