Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>>>> Työttömät vetelehtijät, TÄSSÄ ON TEILLE TYÖPAIKKA: <<<<<<< MIKSI ET HAE?

Nyt hommiin sieltä sohvalta!
08.04.2016 |

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8881872_fi.htm

Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hommiin sieltä sohvalta! kirjoitti:

Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.

Kerro mulle, että miten sinä neuvoisit minua järjestelemään nämä kulkemiset?

Asun Rovaniemellä ja työpaikka oli ilmeisesti Tuusulassa? Moneltako laitan kellon soimaan aamulla, että ehdin bussiin?

Kukaanhan ei ole ikinä koskaan muuttanut työpaikan perässä tässä maailmassa.....

Sanonko alle kouluikäisille lapsille, että pärjäilkää, äiti lähteen poimiin mansikoita?

Vierailija
42/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle, että miten sinä neuvoisit minua järjestelemään nämä kulkemiset?

Asun Rovaniemellä ja työpaikka oli ilmeisesti Tuusulassa? Moneltako laitan kellon soimaan aamulla, että ehdin bussiin?

Kukaanhan ei ole ikinä koskaan muuttanut työpaikan perässä tässä maailmassa.....

Varmaan aika helvetin typerä tarvitsee olla, jos muuttaa minnekään osa-aikaisen mansikanpoiminnan perässä. Olisi edes jokin oikea työpaikka tuo tarjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka olisi 200 km. Minulla on tutkinto yliopistosta, joten kyseinen työnantaja ei halua minua sinne, koska olen ylikoulutettu.  Lapset, ulkomaalaiset ja penaalin tylsimmät kynät ovat toivottavaa työvoimaa tälläiseen työhön, koska nämä ryhmät tietävät oikeutensa ja työnlainsäädännön huonommin ja ovat hyväksikäytettävissä. Ei haittaa, viimeiset viisi kesää olen saanut olla kivassa kausiduunissa, joka jatkuu niin kauan kun jaksan hommani kunnialla hoitaa.

Vierailija
44/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annatte huomiota näille vaikka otsikosta jo näkee, ettei kannata vaivautua?

Vierailija
45/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA OLEN PÄÄMINISTERI VITUN TOLLO

Vierailija
46/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä lusmuilla on aina MILJOONA SYYTÄ OLLA MENEMÄTT'Ä TÖIHIN. Tässä ketjussa on vain murto-osa niistä.

Liikaa pyydetty, et sais työstä sen verran palkkaa, että jäisi plussan puolelle?

Ei kukaan joudu työpaikastaan maksamaan, puhut paskaa. Palkka on sulle suoraa tuloa.

Palkka on mulle tuloa, mutta mulla menis enemmän rahaa pelkkiin työmatkoihin. Eli jäisin miinukselle.

Vierailija
47/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaako joku vähäpää oikeasti työpaikkailmoituksia, jotta pääsee linkittämään AV:lle? Ap:n motiivit kiinnostaisivat.

Vierailija
48/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae, sillä asun Kuopiossa ja työmatka muodostuisi turhan pitkäksi.

Vierailija
49/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYÖTTÖMÄT!

Olette kyllä aika laiskoja, jos urakkapalkalla ette saa edes matkakuluja maksetuksi! :O

Vierailija
50/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yli 30 km suuntaansa fillarilla. Ei kiitos. Jos unohdetaan matkaongelma niin epäilen että jos tuota hakisin niin kävisi ilmi että olen sekä liian vanha että ylikoulutettu että väärää sukupuolta tekemään tuota hommaa.

Jos marjoja poimimaan haet niin niitä ei kiinnosta oletko käynyt yliopiston vai pelkän peruskoulun.

Tässäpä se ongelma onkin "Kun mä olen KOULUTETTU niin mua ei kiinnosta se eikä se eikä se eikä....."

Vierailija
51/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakkapalkkaaja kirjoitti:

TYÖTTÖMÄT!

Olette kyllä aika laiskoja, jos urakkapalkalla ette saa edes matkakuluja maksetuksi! :O

Mitäs mansikanpoiminnassa onkaan palkka? 2e/laatikko?

Vierailija
52/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää höppänä aina vaan sitä marjanpoimintaa? Luulisi tyhmemmällekin menevän jakeluun, että on liian kausiluonteista toimiakseen elättäjänä. Tai sitten se on ainoa työ, mitä on koskaan tehnyt. Sekin oli 40-luvulla.

Vierailija
53/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain tämän provon otsikon, ja voin arvata että linkissä on puhelinmyyntiä/marjanpoimintaa, kummassakin max palkka 300€ kuussa miinus verot...riistoa, ja tuet katkee jos on päivänkin tuollaisessa paska"duunissa"

Vierailija
54/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus teininä poiminut mansikoita kaksi viikkoa sateessa. Fillarilla taisi olla useamman kilometrin matka kaverin mummon tönöltä pellolle. Paikalliset poimijat saivat tehdä mitä lystää (esim heitellä toisiaan mansikoilla), mutta meitä Isolta Kirkolta tulleita katsottiin kuin halpaa makkaraa ja sätittiin heti, jos ote herpaantui sekunniksikin. Selkä oli tuusan nuuskana tuon pestin jälkeen ja näin kauan unta pelkästään mansikoista. Plussalle taisin jäädä tuolloin alle 200€. Joten kiitos, mutta ei kiitos. T:opiskelija

Vierailija
55/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsia. En voi lähtä tuollaiseen reissutyöhön. Ei noihin majoituksiin voi ottaa lapsia mukaan. Olin kyllä nuorena parina kesänä poimimassa ja siinä saa mahtavan rusketuksen, eikä se palkkakaan oikeasti ole edes huono koska mansikoita on todella nopea poimia.

Itse olen ollut kesäisin  (päätoimesta kesälomalla ollessani) pari viikkoa töissä herneenpalkoja poimimassa. Työ on ollut  mukavaa ulkotyötä, jota arvostan,  ja herneitä sai syödä hullunlailla. Palkkaakin tuli ihan mukavasti. Olen maisteri ja päätyöni on ollut  hyvin palkattua  asiantuntijatyötä. Nyt olen ns. vapaalla ja etsin vastaavaa kesätyötä, vaikka sitten marjanpoimimista.  

Vierailija
56/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.purkaa raivoansa palstalla

Vierailija
57/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön saa 950€/kk ja mansikanpoimija parikymppiä kuukaudessa, matka ja ruokakulut joutuu maksamaan itse, eli tappiota tulee.

Ja siinä ilmoituksessa puhuttiin vielä mopedista, eli äijä elää 1800-luvulla

Vierailija
58/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko palkka menisi matkustamiseen täältä toiselta puolelta suomea, eikä riittäisikään. Sitä paitsi ei tuollaisiinkaan hommiin kaikkia hakijoita oteta. Ainakin meilläpäin on kova kilpailu tuonkaltaisistakin työpaikoista.

Vierailija
59/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan tarpeeksi idioottia palkattomaan raskaaseen työhön, sossusta saa melkein tonnin ja marjanpoimija saa sen 20-100e eikä muualta mitään, aivan päätöntä!

Vierailija
60/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ATM enkä saisi naista kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä