Sain selville mieheni kanssa vehdanneen naisen työpaikan ja kostin
Pistin tänään postiin kolme kirjettä, yksi pomolle ja pari muille tämän lumpun kavereille. Kirjeet laitettu tarkoituksella erilaisiin kuoriin. Kirjeessä kerrotaan että heidän työkaverinsa on moraaliton nainen joka tietoisesti vehtaa perheellisen miehen kanssa. Hyvä kaikkien tietää minkälaisen ihmisen kanssa jakavat työpaikan. Tuli parempi mieli :)
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin toinen nainen, miehen vaimo flippasi täysin ja soitteli kaikille ja jakoi facessa minun päivitykset ja haukku yms.
Joutui ( tai pääsi ) hoitoon, ja sai lähestymiskiellon , lastensuojelu joutui myös puuttumaan peliin, koska nainen riehui myös omalle lapselleen.
Kerroin töissä, sain sympatiat ja kehoituksen viedä asia poliisille, ja näin tein.
Ihan ei homma mene kuten ap kuvittelee..
Ja sä olet sitten tämän tarinan hyvis ja tosi reilu ja kiva? Ajatteles, jos sinä osaltasi olet ollut vaikuttamassa vaimon"sekoamiseen", upea meriitti vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin toinen nainen, miehen vaimo flippasi täysin ja soitteli kaikille ja jakoi facessa minun päivitykset ja haukku yms.
Joutui ( tai pääsi ) hoitoon, ja sai lähestymiskiellon , lastensuojelu joutui myös puuttumaan peliin, koska nainen riehui myös omalle lapselleen.
Kerroin töissä, sain sympatiat ja kehoituksen viedä asia poliisille, ja näin tein.
Ihan ei homma mene kuten ap kuvittelee..Ja sä olet sitten tämän tarinan hyvis ja tosi reilu ja kiva? Ajatteles, jos sinä osaltasi olet ollut vaikuttamassa vaimon"sekoamiseen", upea meriitti vai mitä?
Jos pettämisen takia mielenterveys suistuu totaalisesti raiteltaan, niin ei se silloin alunperinkään kovin hyvissä kantimissa ollut muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Eiköhän olla mollattu tarpeeksi ap:ta. Tiedän kyllä tapauksia että tämä ns toinen nainen on saanut potkut kun vaimo on kertonut työnantajalle. Mutta kehiin kaikki lailliset keinot kostaa ns toisille naisille!
Edelleen on vaikea ymmärtää miksi pitäisi kostaa toiselle naiselle. Onko hänellä "löyhä moraali", kun on sekaantunut varattuun mieheen? Ehkä näin. Onko hän tarkoituksella pyrkinyt satuttamaan petettyä? Todennäköisesti ei. Sen sijaan aviomies, joka on alunperin luvannut olla uskollinen on se henkilö, joka on köyhän moraalin lisäksi tehnyt tietoisen päätöksen satuttaa nimenomaan kumppaniaan. Jos tekee mieli kostaa, niin oikea osoite on pettämistilanteissa paljon lähempänä kuin tuntemattomissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä niin että luo luottamuksellisen suhteen toisen naisen työpaikasta päättävään henkilöön jos vaan onnistuu. Sitten kertoo mitä on tapahtunut ja antaa itsestään fiksun kuvan. Ei mitään lippu-lappu systeemiä kun ei tiedä minne ne liput joutuu. Ja tosiaan kaikki ei hyväksy pettämistä tänä päivänä koska tekijä on moraaliton valehtelija ym. Tänne tuntuu kerääntyneen kaikki säälittävät toiset naiset jotka ei vapaata saa kun pitää toisen omaan sekaantua monesti vielä pikkulapsivaiheessa välittämättä vähänkään siitä miten traumaattista ero on lapsille. Olette halveksittavimpia kaikista.
Mä en nyt ylipäänsä ymmärrä tätä työpaikan vetämistä asiaan mukaan. Mitä sillä saavutetaan? Tai sellaisten ihmisien vetäminen mukaan, jotka eivät kuulu asiaan mitenkään. Entä lähikauppias ja tarhatädit, pitäisikö heillekin lähettää lappuja?
Nyt ap peset likapyykit niiden kanssa kenelle asia kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Pistin tänään postiin kolme kirjettä, yksi pomolle ja pari muille tämän lumpun kavereille. Kirjeet laitettu tarkoituksella erilaisiin kuoriin. Kirjeessä kerrotaan että heidän työkaverinsa on moraaliton nainen joka tietoisesti vehtaa perheellisen miehen kanssa. Hyvä kaikkien tietää minkälaisen ihmisen kanssa jakavat työpaikan. Tuli parempi mieli :)
Mitä ajattelit. Kirjeet päätyvät henkilöstöhallinnon kautta poliisille. Yritys voi nostaa syytteen yritykseen ja henkilöstöön kohdistuvasta häirinnästä ja pahimmassa tapauksessa laittomasta uhkailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ei homma mene kuten ap kuvittelee..Ja sä olet sitten tämän tarinan hyvis ja tosi reilu ja kiva? Ajatteles, jos sinä osaltasi olet ollut vaikuttamassa vaimon"sekoamiseen", upea meriitti vai mitä?
En aiheuttanut, oli jo valmiiksi sairas. Hyvä että meni hoitoon ja toivottavasti voi paremmin ja saivat avioliittonsa paremmalle tolalle. En minä sille vaimolle mitään tehnyt, miehensä teki
Vierailija kirjoitti:
No ei mies selviä tästä ilman mitään, meidän suhde on nyt korjattava. Mutta tuo nainen olisi selvinnyt kuin koira veräjästä vaikka tiesi miehen olevan perheellinen ja varattu. Nyt ei selviä :)
No kaikki muuthan siinä on voittajia, jos pääsee sinusta eroon. Olisit itsekin, jos älyäisit hakea apua tuohon mielihyvä juttuusi,.,,
reps pomona vain nauraisin tälläsille kirjeille ja veisin mappi ö
joo noi on kahvihuoneen seinällä joka päivä muistetaan nauraa sen lähettäjää
Vierailija kirjoitti:
Kummallista väkeä täällä. Heti oletetaan että pidän miestäni viattomana uhrina ja että se nainen on itse sinkku. Tiedoksi että ei ole sinkku se lumppu, mutta koska minä kunnioitan toisten parisuhteita lähtee kirje työpaikalle hänen kotiosoitteensa sijaan (ok, no myönnetään että osasyy on että en tiedä hänen kotiosoitetta). Voitte pitää minua kahjona. Kai minä olen hiukan hullu kun tässä nykymaailmassa pidän kiinni perinteisistä arvoista :)
Miksi olet nainut miehen, joka ei pidä? :D
Jos oikeasti teit noin, et ole ihan terve. Miehen ja hänen naisystävän suhde on yksityisasia, ei työasia. Todella tökeröä sinulta mennä juoruamaan toisen ihmisen yksityisasioita tuntemattomille ihmisille. Tekee sinusta aika ressukan. Eiköhän se nainen saa vapaa-aikanaan tehdä ihan mitä huvittaa, kenen kanssa huvittaa. Voin vakuuttaa, ettei suhteesi korjaaminen tule onnistumaan. Kukaan ei vapaaehtoisesti valitse suhdetta tuollaisen sadistin kanssa, joka häpäisee tahallaan muita. Miksiköhän mies ylipäätään tarvitsi toista syliä....
Olen saanut tällaisen nimettömän kirjeen töihin erään kollegan loukkaamalta naiselta. Säälin lähettäjää enkä alkanut ajatella kollegasta pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä toisten naisten ohjeita että jätä se sika. Eli noin vain annetaan lasten isä ja aviomies joka on tärkein apu rankassa arjessa sekä rahantuoja pois? Minua ei kiinnosta miehen painot kunhan hoitaa lapsia ja tuo rahaa kotiin. Paras kosto toiselle naiselle on että miestä ei noin vaan viedä. Lukekaa vaikka tarina Liisa-Danny-Armi.
Ethän sä ihan oikeasti ole tosissasi? Ei se (avio)mies ja/tai lasten isäkään ole mikään esine vaan ihminen. Ihminen jolla on oma tahto ja oikeus elää juuri sellaista elämää kuin itse haluaa. Miksi sä et halua olla miehellesi sellainen puoliso, jota miehesi ei halua pettää?
En ihmettele, että miehesi petti.
Nämä on näitä toisten naisten ohjeita että jätä se sika. Eli noin vain annetaan lasten isä ja aviomies joka on tärkein apu rankassa arjessa sekä rahantuoja pois? Minua ei kiinnosta miehen painot kunhan hoitaa lapsia ja tuo rahaa kotiin. Paras kosto toiselle naiselle on että miestä ei noin vaan viedä. Lukekaa vaikka tarina Liisa-Danny-Armi.