Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville mieheni kanssa vehdanneen naisen työpaikan ja kostin

Vierailija
07.04.2016 |

Pistin tänään postiin kolme kirjettä, yksi pomolle ja pari muille tämän lumpun kavereille. Kirjeet laitettu tarkoituksella erilaisiin kuoriin. Kirjeessä kerrotaan että heidän työkaverinsa on moraaliton nainen joka tietoisesti vehtaa perheellisen miehen kanssa. Hyvä kaikkien tietää minkälaisen ihmisen kanssa jakavat työpaikan. Tuli parempi mieli :)

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varautua kunnianloukkaussyytteeseen

Ei voida todistaa että minä lähetin kirjeet. Eikä kirjeet ole valetta vaan totta. Minun kunniaani tässä on loukattu :)

Miten sellaista voi loukata mitä ei ole? Kukaan itseään kunnioittava nainen ei jää roikkumaan suhteeseen pettävän miehen kanssa. Saati uhraa aikaa ja energiaa johonkin kostamiseen. Ei kynnysmatto voi vaatia muitakaan kunnioittamaan itseään kun ei siihen kerran itsekään pysty.

Vierailija
122/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tätä ketjua niin aika tunteetonta menoa näyttää olevan. Ilmeisesti naisilla näitä suhdedraamoja on niin paljon, että työpaikat ilmeisen järkevästi vain pesevät kätensä näistä ellei tilanne kärjisty jostain syystä siellä työpaikalla.

Te jotka olette haukkuneet ap:n nolanneet itsensä tai te jotka pidätte varatun kanssa heilastelua ihan normaalina nykypäivän ilmiönä, niin muistakaa kuitenkin että se voi sattua myös omalle kohdalle juuri pahimmalla mahdollisella hetkellä. Sinkkuna tai avoimessa parisuhteessa on helppo kohauttaa hartioita ja siirtyä seuraavaan. Siinä vaiheessa kun on lapsia, yhteistä omaisuutta, yhteinen tulevaisuus jne. se pettäminen ei olekaan ihan mikään mitätön juttu. Toivottavasti ketjun vapaamieliset AV-naiset muistavat sitten kun perheellisenä iskee omalle kohdalle, että on lupa vaan itkeä hiljaa yksin pimeässä vessassa. Syytä omaan pahaan oloon tai eroon ei tietenkään saa kertoa kenellekään. Tosin AV-tyyliin täällä varmaan uhottaisin suu vaahdossa, että itse kostaisin samalla tavalla takaisin.

Siis mitä ihmettä? Muuttuuko se pettäminen sitten jotenkin mitättömämmäksi jutuksi kostamalla? Tarpeeksi julmalla kostolla poistuu kokonaan? Kyllä se toinen on ihan samalla tavalla pettänyt vaikka seisoisi päällään sen jälkeen. Muutenkin omituinen ajatusmaailma, että puoliso muuttuisi yhteisten lapsien ja asuntolainan myötä omaisuudeksi jota voi hallita ja että yhteinen tulevaisuus on jokin itsestäänselvyys.

Pahalta saa tuntua ja ystäville pitää tietenkin puhua, mutta miten mikään edes voi korjaantua ennalleen, jos toinen näkee vain mustaa ja kokee oikeudekseen kostaa? Kyllä siinä vaiheessa pitää niellä kiukkunsa, antaa anteeksi ja unohtaa jos haluaa suhteen jatkuvan. Sekään ei tietysti ole mikään itsestäänselvyys että pettäjä sitä enää haluaa ja sekin on asia mikä pitää vain hyväksyä. Mitä pikemmin sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin tämmösistä kirjeistä kuullut. Moni on arvellut, että ap:n mielenterveys ei ole oikein hyvällä tolalla. Täytyy sanoa, että ne kirjeet, joista minä kuulin, oli nimenomaan mielenterveysongelmaisen naisen lähettämiä, ja koko hänen kuvittelemaansa pettämistä ei ollut koskaan tapahtunut. Hän joutuikin kohtapuoliin tahdonvastaiseen hoitoon ja myöhemmin tuli myös avioero. Nykyistä tilannettaan en tiedä, tästä on jo vuosia.

Vierailija
124/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin tänään postiin kolme kirjettä, yksi pomolle ja pari muille tämän lumpun kavereille. Kirjeet laitettu tarkoituksella erilaisiin kuoriin. Kirjeessä kerrotaan että heidän työkaverinsa on moraaliton nainen joka tietoisesti vehtaa perheellisen miehen kanssa. Hyvä kaikkien tietää minkälaisen ihmisen kanssa jakavat työpaikan. Tuli parempi mieli :)

Ap:ta tässä pitäisi alkaa kuumottamaan. Toivottavasti olet 100% varma naisen "syyllisyydestä" ja henkilöllisyydestä, ja vaikka olisitkin, kyllä tuossa kunnianloukkausjuttu ei kaukana ole.

Ei se nainen välttämättä ole tietoinen edes, että mies oli varattu. Osaavat kyllä sujuvasti väitää itseään sinkuiksi, eroamassa oleviksi jne.

Teet itsestäsi pellen pentuilemalla noin, ap.

Vierailija
125/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisestihän lopputulos on se että mies ja toinen nainen saavat ymmärrystä osakseen juuri tuon kirjeen ansiosta ja kirjeen lähettäjää pidetään sekopää pirttihirmuna. Todella lapsellista yrittää vetää ulkopuolisia ihmisiä väkisin mukaan yksityisasioihin.

Vierailija
126/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kiinnostaisi heitä pätkääkään? Pitävät sinua pimahtaneena. Nämä asiat eivät kuulu työpaikalle.

Juuri näin tällaisiin viesteihin suhtaudutaan.

Vierailija
127/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ettei työkaverit ole tietoisia asiasta? Usein työkavarit on vapaa-ajallakin ystäviä ja toisten miesystävät tiedetään. Todella pelleksi teet vaan itsesi. Ainoa mitä oisit voinut tehdä säilyttääksesi kasvosi olis ollu lempata mies heti kotoota. Mut ethän sä sitä tietysti voinut niin tehdä vaan nöyryytit itseäsi lisää lähettämällä jotain turhia kirjeitä.

Vierailija
128/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Eiköhän olla mollattu tarpeeksi ap:ta. Tiedän kyllä tapauksia että tämä ns toinen nainen on saanut potkut kun vaimo on kertonut työnantajalle. Mutta kehiin kaikki lailliset keinot kostaa ns toisille naisille!

Vierailija
129/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kieroutuneesta todellisuudentajustasi.

Jos saisin jotain kollegaani koskevan ko. kirjeen, polttaisin sen enkä antaisi sen vaikuttaa millään tavalla käytökseeni. Sama, jos saisin jotain alaistani koskevan kirjeen. Ei vaikuttaisi tippaakaan suhtautumiseeni. Jos homma ei näy työpanoksessa, niin sama vaikka paneskelisivat siivouskomerossa. EVVK.

Vierailija
130/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Eiköhän olla mollattu tarpeeksi ap:ta. Tiedän kyllä tapauksia että tämä ns toinen nainen on saanut potkut kun vaimo on kertonut työnantajalle. Mutta kehiin kaikki lailliset keinot kostaa ns toisille naisille!

Kuulostaa kovin epäuskottavalta. Sanooko laiton irtisanominen sulle mitään? Ja että vielä tapauksia monikossa... Just.

Vierailija
131/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun niitä ei kiinnosta pätkääkään. Jos hoitaa työnsä hyvin, niin eivät välitä mitään. Päinvastoin saa sääliä osakseen, kun on joutunut tuollaisen hullun hampaisiin. Ja valitettavasti myös mies saa sympatiat osakseen. Vaimona sekopää. Ja sua ei kukaan enää ota tosissaan.

Et voi olla tosissasi. Vielä muka säälittäisiin varatun ihmisen kanssa pettämisestä? Todellakin mielipide muuttuu pomolla ja muilla, jos heillä on yhtään moraalia.

Mutta ap:ta kyllä varmasti pidetään siitä huolimatta hieman kajahtaneena. Eikä ehkä syyttä.

Monet pomot pettävät itsekin. Että ei ole pomoilla varaa sanoa.

Vierailija
132/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista väkeä täällä. Heti oletetaan että pidän miestäni viattomana uhrina ja että se nainen on itse sinkku. Tiedoksi että ei ole sinkku se lumppu, mutta koska minä kunnioitan toisten parisuhteita lähtee kirje työpaikalle hänen kotiosoitteensa sijaan (ok, no myönnetään että osasyy on että en tiedä hänen kotiosoitetta). Voitte pitää minua kahjona. Kai minä olen hiukan hullu kun tässä nykymaailmassa pidän kiinni perinteisistä arvoista :)

Sinun täytyy lähettää samanlainen kirje miehestäsi hänen työpaikalleen. Mies on yhtä syylllinen kuin tuo toinen nainen. Olet epäreilu.

Vierailija
133/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoit lakia. Eli olet rikollinen

Lähetä samanlainen kirje miehestäsi, niin kaikki tietävät että minkälainen tietoinen pettäjä hän on.   Saat  paremman mielen. :)

Vierailija
134/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ilkeä nainen on käyttänyt raukkaparkaa miestäsi hyväkseen.

Vierailija
135/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mäen ikinä alentuis mihinkään "kostoon" :D kyllä se olis kiitos ja näkemiin ja omassa elämässä eteenpäin. Halle berrya petettiin, jennifer anistonia petettiin, leena harkimoa petettiin... Kuinka kaunis nainen vaan, niin mies pettää jos on pettääkseen. Sit vaan uus mies kehiin.

Vierailija
136/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin toinen nainen, miehen vaimo flippasi täysin ja soitteli kaikille ja jakoi facessa minun päivitykset ja haukku yms.

Joutui ( tai pääsi ) hoitoon, ja sai lähestymiskiellon , lastensuojelu joutui myös puuttumaan peliin, koska nainen riehui myös omalle lapselleen.

Kerroin töissä, sain sympatiat ja kehoituksen viedä asia poliisille, ja näin tein.

Ihan ei homma mene kuten ap kuvittelee..

Vierailija
137/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! HA! Samaa kaikille moraalittomille mulkuille, joiden hedonismi ylittää muiden ihmisten, vaikka kuinka vieraiden, tunteet.

Vierailija
138/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin toinen nainen, miehen vaimo flippasi täysin ja soitteli kaikille ja jakoi facessa minun päivitykset ja haukku yms.

Joutui ( tai pääsi ) hoitoon, ja sai lähestymiskiellon , lastensuojelu joutui myös puuttumaan peliin, koska nainen riehui myös omalle lapselleen.

Kerroin töissä, sain sympatiat ja kehoituksen viedä asia poliisille, ja näin tein.

Ihan ei homma mene kuten ap kuvittelee..

Toivottavasti karma on olemassa ja saat sen kokea. Kaikkea huonoa sinulle toivon :)

Vierailija
139/157 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä niin että luo luottamuksellisen suhteen toisen naisen työpaikasta päättävään henkilöön jos vaan onnistuu. Sitten kertoo mitä on tapahtunut ja antaa itsestään fiksun kuvan. Ei mitään lippu-lappu systeemiä kun ei tiedä minne ne liput joutuu. Ja tosiaan kaikki ei hyväksy pettämistä tänä päivänä koska tekijä on moraaliton valehtelija ym. Tänne tuntuu kerääntyneen kaikki säälittävät toiset naiset jotka ei vapaata saa kun pitää toisen omaan sekaantua monesti vielä pikkulapsivaiheessa välittämättä vähänkään siitä miten traumaattista ero on lapsille. Olette halveksittavimpia kaikista.

Vierailija
140/157 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö noita sun juttuja :-D. Pettämiset ja yksityiselämän sotkut eivät ole työantajan asia ja niin kauan kun ne eivät haittaa työtehtävien suoritusta niin eivät kiinnosta työnantajaa millään tapaa. Irtisanominen on laiton jos irtisanomisen syy on löyhä moraali.

Koston sijaan kehoittaisin sinua keskittymään omaan elämääsi ja jatkamaan elämässäsi eteenpäin ilman petturimiestäsi. Kosto ei tee oloasi paremmaksi, usko pois. Se mustaa mielesi ja katkeroittaa sinut. Sinusta tekee voittajan se, että jätät tuollaiset petturipaskat omaan arvoonsa ja lähdet jatkamaan elämääsi parempien ihmisten seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi