Mitä asiaa et saa ostettua itsellesi vaikka oikeasti tarvitsisit?
Joko siitä syystä, ettei ole rahaa tai et vaan ole raaskinut / jaksanut ostaa.
Kommentit (48)
Taloudenhoitaja olisi kiva joka makselisi kaikki laskut minun puolesta, mutta ei ole niin paljoa rahaa, että sellaista kannattaisi palkata.
Valoverhot makuuhuoneeseen. Olisi pitänyt hankkia ne vuosia sitten, mutta en vain ole saanut aikaiseksi.
Käsilaukku. Entinen hajos jo kuukausi sitten ja nyt on kulkenut kaikki tavarat kädessä jo monta viikkoa. Kaikki käsilaukut ovat niin rumia/kertakäyttölaukun näköisiä ettei mikään ole kelvannut. Haluaisin vain ihan neutraalin mustan laukun, jossa ei mitään blingblingiä. Hinta max 150€. Ehdotuksia?
Aurinkolasit, en vaan löydä hyviä ikinä edes kalliilla. Ja tukan leikkuu, venytän aina tappiin asti.
Silmälasit. Käytän aina piilareita.
Uudet pelikuulokkeet, vanhat temppuilee, mutta ei huvittaisi laittaa rahaa uusiin.
Rautatabletteja tai jotain sentyylistä valmistetta. En vain ole saanut aikaiseksi ostaa, vaikka tuntuu siltä,että niitä tarvitsisin.
Asunto....on omistusasunto kyllä, mutta nykyisin työ eri paikkakunnalla, missä asun viikot vuokralla. Verovähennystä ei omistusasunnosta saa, eikä se kyllä ole kummoinen vuokra-asunnostakaan. En löydä mieleistä itselle kohtuuhintaan, kun mitään lukaalia ei kuitenkaan kannata ostaa.
Niitä on tuhottomasti kyllä.
Nyt sain kuitenkin aika paljon ostettua ikuispuutelistalta.
Tyyliin, ostin vessanmaton, muistikortteja pari...
Housut, hemmetin vaikea löytää sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit. Käytän aina piilareita.
Mulla taas toisinpäin, pitäisi ostaa piilarit, koska olen kyllästynyt aina käyttämään laseja, mutta kuulin ihan hirveitä kauhutarinoita siitä minkälainen se silmätutkimus on johon joutuu ensimmäisiä piilareita hommatessa, että en ehkä taidakaan haluta niitä. Tai sitten täällä on vaan erityisen sadistinen optikko, joka tykkää repiä asiakkaiden silmiä.
Housuja, minkälaisia tahansa, farkkuja, kangashousuja, en vaan jaksa sovittaa. Kaikki muut vaatteet pystyn ostamaan sovittamatta paitsi housut, nyt vetelen kaksilla niitä vaihtaen.
Vaatteita. Housut, takki ja kengät nyt ainakin pitäis saada. En vaan löydä sopivia/tarpeeksi halpoja enkä jaksa sovitella.
Käynti jalkahoitajalla. Ei ole aikaa ja pelkään että hän kauhistuu jaloistani. On sen verran kuivat karpuskat jois4a tunnustan vielä repiväni nahanpaloja.
Ulkoisen kovalevyn. Nyt kaikki tiedostot monilla eri tikuilla.
Sovituskammonen kyllä jaksaa käydä viiden viikon välein kampaajalla, pitäiskö minun nyt ryhdistäytyä housuostoksille.
Tarvitsisin uuden tietokoneen, mutta oon niin köyhä etten raaski ostaa ennenkuin entinen hajoaa. Työkkärin karenssi tulee tässä kuussa ja sen jälkeen joudun anelemaan sossusta almuja.