Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa et saa ostettua itsellesi vaikka oikeasti tarvitsisit?

Vierailija
07.04.2016 |

Joko siitä syystä, ettei ole rahaa tai et vaan ole raaskinut / jaksanut ostaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko siitä syystä, ettei ole rahaa tai et vaan ole raaskinut / jaksanut ostaa.

Kunnollista autoa,olen duunari enkä ikinä saa mistään rahaa niin paljon että pystyisin ostamaan 90000€ uutena tai halvin käytetty 56000€ auto.

Vierailija
22/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet rintsikat :D oon imettänyt 14kk ja nyt tarvis jo uusia imetysliivien tilalle mut en oikein tiiä mitkä ois hyvät enkä oo käyny ikinä liikkeistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet lapaset, entisistä on vuori irronnut itse lapasesta jo varmaan kaksi vuotta sitten (pitää rullata erikseen käteen, koska muuten se jää vaan myttyyn sinne lapasen päähän).

Ongelma on vaan se, että en löydä vuorillisia kivoja ja yksivärisiä lapasia ilman mitään kuvioita. Kaikissa tuntuu olevan jotain ylimääräistä krumeluuria ja minä haluan vaan yksinkertaiset ja yksiväriset.

Vierailija
24/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukamat. Vanhat on niin kulahtaneet, et pitäis uusia koko setti lenkkareista alusvaatteisiin. Pitkään oon nettikauppoja selaillut ja suunnitellut ostosreissua.

Aiemmin oon hankkinu tasaseen tahtiin uutta tavaraa et on ollu uutta ja vanhaa käytössä, nyt en oo ostanu mitään urheilukamoja aikoihin. Viitsimisestä kiinni, pakko tulee vastaan kun nää vanhat kamat hajoo päälle.

Vierailija
25/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasimplantteja 4 kpl. Osaproteesikin vaatii säästöaikansa.

Vierailija
26/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärin akun uusiminen. Ilmeisesti n 200€ keikka, ei kiinnostaisi yhtään laittaa sellasta summaa. Ostin jopa uuden tabletin kun en halunnut laittaa tohon akkuun sitä rahaa :D

Vierailija
27/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanpoisto aine tai edes bikinirajan sheivaus aine:D

Vierailija
28/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut. Olen lyhyt ja oulska, jotenon tosi vaikea löytää hyviä mulle. Nyt ovat yhdet mahtuvat käytössä, ja ne saattaa hajota milloin hyvänsä.

Fyssa-hieroja-akupunktiokäyntejä. Ovat liian kalliita, enkä myöskään tykkää vähentää vaatteita vieraiden edessä.

Vierailija
29/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjan. Mulla on jopa muistutus kännykässä 3 kk välein tästä, mutta sekin systeemi on jo ihan sekaisin kun eihän sitä saa ikinä ostettua sillon kun pitäis. Kehtais kerran investoida ja ostaa kaapin täyteen hammasharjoja niin vois olla helpompaa...

Vierailija
30/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky. Nykyinen on kauhea notku, mutta ei jaksais paneutua etsimiseen. Sitä paitsi noloa testailla liikkeessä.

Vierailija
31/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja, parit huonosti istuvat työpökät on. Mulle sopisi univormu työn puolesta.

Laastarit on loppu

Vessapaperi aina pari päivää

Nettiyhteys olisi kiva, datailen puhelimella

Tablettia oon harkinnut jo pitkäään

Vierailija
32/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blenderi, sukkia, verhot olohuoneeseen. Ikuisuusprojekteja.

Vierailija
33/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti.

Kaikile muille siskoille ja veljille maksettiin silloin aikoinaan, mut mun vuoro kun tuli kukaan ei edes halunut puhua asiasta. Yritän jotenkin kerätä rahaa siihen. Näinä aikoina todella hidasta puuhaa kun kaikki menee kädestä suuhun. Kaikki on niin kalista!

Vierailija
34/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenkuivain, paistinpannu, sähkövatkain ja pyyhkijän sulat. Ei vaan ole rahaa kun eivät ihan välttämättömiä ole, aina joku tärkeämpi hankinta on mennyt edelle.

Vierailija
35/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti. Ei varmaan koskaan tuu olemaan semmoseen varaa.

Vierailija
36/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot makuuhuoneeseen ja keittiöön (kaihtimet on). Aurinkolasit, jotka eivät satu nenään.

Vierailija
37/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistejä, asiallisia ja kropalle sopivia toimistotyövaatteita. Syitä, miksi en ole ostanut: en tiedä mihin kauppaan menen, ei ole aikaa tuntitolkulla metsästää vaatteita, ei ole älyttömästi rahaa kun opiskelija olen, sopivien vaatteiden löytäminen hankalaa, haluaisin suosia kierrätystä ja ostaa kirpparilta tai muuten käytettynä, en jaksa mennä kirppareille, en tiedä mitä vaatekappaleita erityisesti pitää ostaa ja mikä on nuorelle toimistotyöläiselle asiallista Illman mummojakkuefektiä ja mistä näitä vaatteita oikeasti löytää?!

Vierailija
38/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulu & ajokortti

Vierailija
39/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistovaatteet: Pillifarkut, paita, neule. Jos et ole tekemisissä johdon asiakkaiden kanssa.

Vierailija
40/48 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin kiinteän saippuapullon kiinnityksen kasassa pitävä rinkula. En ees tiedä mikä sen nimikään on ja pitäis raahautua rautakauppaan etsimään ja tarpeen vaatiessa selittämään. Edellinen meni klassisesti viemäriin. Eurolla saa niitä varmaan sit 50 kpl, eli rahasta tää ei ole nyt kiinni. Jos joku nyt tunnistaa, niin mutterin lisäksi ruuvin ympärille laitettava toiselta puolelta rosoinen pikku rinkula :) joka pitää kapistuksen kasassa silleen, ettei mutteri pääse löystymään... Nimim. olen ikuisesti kiitollinen asiantuntevasta vastauksestasi