Joskus tämä lentopelko harmittaa
Katselin juuri fb-kaverin kuvia ulkomaanmatkaltaan. Olisihan se ihan kiva nähdä itsekin uusia kaupunkeja ja paikkoja... Muutenkin kuin toisten valokuvista...*huokaus*
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet lääkäriltä rauhoittavaa lääkitystä ja/tai menet lentopelkokurssille.
Kun nappaat sopivan bentsonapin ennen lentoa, niin ei huoleta lentäminen ollenkaan.
Minulta pitäisi saada taju kankaalle täysin ennen kuin uskaltautuisin koneeseen. Siinä ei mitkään napit auta.
Oletko kokeillut, niin että tiedät kertoa?
Pyörryn jo lentokentällä pelosta. En halua kiduttaa itseäni enempää.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan opamoxin 15 mg.varaan koneesta mieleisen paikan.Otan mukaan luettavaa ja korvatulpat.Ruuan kanssa otetaan viiniä miehen kanssa.On tärkeä ottaa lääke ajoissa.n tuntia ennen matkaa.Nyt on taas matka tulossa ja kieltämättä jännittää vähän silti.
Rauhoittava lääke viinin kanssa otettuna on erittäin huono yhdistelmä. Jos on huolehdittavana lapsia ja jotain yllättävää sattuu, oletko siinä kunnossa että pystyt huolehtimaan itsestäsi ja lapsistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ja junalla pääsee lähes minne vain jos aika ja raha ei ole ongelma. Euroopan sisällä matkustaminen edellä mainituilla on helppoa ja edullista. Myös rauhoittavia lääkkeitä voi kysellä.
Pitäisi olla tosi pitkä loma töistä, että ehtisi junalla jonnekin. Toisekseen, lasten kanssa aika työlästä jollain junalla lähteä kovin kauas.
ap.
Auto alle, Finnlinesilla Puolaan tai Saksaan ja siinä onkin jo eurooppa edessä. Pelätä saa, mutta avuttomuus on naurettavaa. Ota selvää, äläkä vikise.
Voi ottaa lasillisen viiniä ruuan kanssa.Olen lääkäriltä kysynyt ja minulla mennyt lennot hyvin.siis tuo mieto bentso 15 mg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nappaat sopivan bentsonapin ennen lentoa, niin ei huoleta lentäminen ollenkaan.
Älä pliis kutsu lääkkeiden käyttöä nappien nappaamiseksi. Kyse ei ole mistään hauskasta pikkuasiasta.
Kyllä kyseessä on ihan iloinen pikkuasia, jos tilanteen saa yhdellä lääkenapilla hoidettua.
En puhunut useampien nappien nappailusta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta pitäisi saada taju kankaalle täysin ennen kuin uskaltautuisin koneeseen. Siinä ei mitkään napit auta.
Sama minulla. Ja olen lukenut noista rauhoittavista aika paljon, kun mietin kerran josko kokeilis, mutta ei kovin vakuuttaneet. Monella ei tuntunut sitten tosi paikan tullen edes vaikuttavan tai vaikutus lakkasi ennen aikoja tms.
Ja mua vähän pelottaa kaikki tuollaiset päätä sekottavat aineet. Ehkä vaan pitäisi rohkeasti kokeilla, ja sekin, että kamalaa jos niistä ei sitten olisikana apua ja istut jo koneessa.
ap.
Ihmiset, jota eivät tiedä mitä on paha fobia, eivät tajua, miten paha se oikeasti voi olla.
Itse en vaan ymmärrä miten joku voi pelätä olematonta tai usko satuolentoihin tai jumaliin tms.
Lentäminen on täysin turvallista.Juuri varattiin seuraava reissu Karibialle... kestäisi aika pitkään päästä sinne muuten kuin lentämällä.
Paljosta jäät paitsi elämässä, kun et kykene asettumaan toisen asemaan. Sitä puutetta eivät edes Karibianreissut korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pliis kutsu lääkkeiden käyttöä nappien nappaamiseksi. Kyse ei ole mistään hauskasta pikkuasiasta.
Kyllä kyseessä on ihan iloinen pikkuasia, jos tilanteen saa yhdellä lääkenapilla hoidettua.
Aina ei käy niin iloisesti, että asia hoituu "napilla".
Miksi minä matkustaisin minnekään, kun perilläolo olisi täyttä tuskaa, kun koko ajan mielen täyttäisi tietoisuus siitä, miten kaukana olen kotoa, ja että paluumatka on edessä ennemmin tai myöhemmin, jos haluan kotiin päästä. Sitä paitsi matkakohteissa minua ei houkuta mikään niin paljoa, että olisin valmis kestämään pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa lasillisen viiniä ruuan kanssa.Olen lääkäriltä kysynyt ja minulla mennyt lennot hyvin.siis tuo mieto bentso 15 mg.
Parempi silti olisi jättää alkoholi ottamatta bentsojen kanssa. Pieni annostus kumpaakin ei välttämättä pahemmin sekoita, mutta jotkut ovat herkempiä. Lisäksi saattaa sitten tulla otettua toinenkin lasillinen, ehkä kolmas jne...Siksi kannattaisi pysyä mehulinjalla sen muutaman tunnin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Aika omituiset ohjeet olet lääkäriltä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ja junalla pääsee lähes minne vain jos aika ja raha ei ole ongelma. Euroopan sisällä matkustaminen edellä mainituilla on helppoa ja edullista. Myös rauhoittavia lääkkeitä voi kysellä.
Pitäisi olla tosi pitkä loma töistä, että ehtisi junalla jonnekin. Toisekseen, lasten kanssa aika työlästä jollain junalla lähteä kovin kauas.
ap.
Auto alle, Finnlinesilla Puolaan tai Saksaan ja siinä onkin jo eurooppa edessä. Pelätä saa, mutta avuttomuus on naurettavaa. Ota selvää, äläkä vikise.
Siinäpähän sitten naurat. On se kivaa, että sinullakin on jotain iloa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei käy niin iloisesti, että asia hoituu "napilla".
No aina ei, mutta useilla se sillä hoituu. Kirjoitinkin, että on iloinen asia jos se sillä hoituu.
Ja jos asia pienellä rauhoittavalla lääkityksellä hoituu, on hyvinkin mahdollista, että lääkitystäkään ei enää tarvita, kun huomaa että asiassa ei mitään pelättävää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silloin oli lääkitys käytössä? Ellei, miten voit tietää, että lääkitys ei auta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Ja olen lukenut noista rauhoittavista aika paljon, kun mietin kerran josko kokeilis, mutta ei kovin vakuuttaneet. Monella ei tuntunut sitten tosi paikan tullen edes vaikuttavan tai vaikutus lakkasi ennen aikoja tms.
Ja mua vähän pelottaa kaikki tuollaiset päätä sekottavat aineet. Ehkä vaan pitäisi rohkeasti kokeilla, ja sekin, että kamalaa jos niistä ei sitten olisikana apua ja istut jo koneessa.
ap.
Ihmiset, jota eivät tiedä mitä on paha fobia, eivät tajua, miten paha se oikeasti voi olla.
Itse en vaan ymmärrä miten joku voi pelätä olematonta tai usko satuolentoihin tai jumaliin tms.
Lentäminen on täysin turvallista.Juuri varattiin seuraava reissu Karibialle... kestäisi aika pitkään päästä sinne muuten kuin lentämällä.
Paljosta jäät paitsi elämässä, kun et kykene asettumaan toisen asemaan. Sitä puutetta eivät edes Karibianreissut korvaa.
Miksi helvetissä haluaisin asettua jonkun skitsoilijan asemaan?
Sanotaan että nykyinen status quo kelpaa oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Tiesitkö, että sinullakin on asioita, joita et tee pelkojesi vuoksi. Jokaisella on. Kaikki me jätämme tekemättä jotain huikeaa elämässä, koska meiltä puuttuu rohkeutta. Jollakin se voi olla oman firman perustaminen, jollakin benjihyppy, jollakin lentomatka. Joku voi jättää auttamatta avun tarpeessa olevaa ihmistä, kun hänellä ei ole rohkeutta luopua omastaan toisen hyväksi. Kukaan meistä ei ole supermies tai -nainen. On ihan ok myöntää itselleen ja muille jos pelkää. Kaikille peloilleen ei tarvitse eikä kannata antaa periksi, mutta silloin kun pelot ovat sillä hetkellä liikaa, ihminen kyllä itse tietää mihin hän asettaa rajansa. Jos haluat kannustaa muita, tee se myönteisessä hengessä. Se on todennäköisesti hedelmällisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Miksi helvetissä haluaisin asettua jonkun skitsoilijan asemaan?
Sanotaan että nykyinen status quo kelpaa oikein hyvin.
Joka toista haukkuu on ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silloin oli lääkitys käytössä? Ellei, miten voit tietää, että lääkitys ei auta?
Kyllä oli käytössä.
Jotkut menee sekaisin muuten vaan
jotkut menee sekaisin melkein mistä vaan
hei beibi, mut ethän mee sekaisin lentopelosta
No mene vaikka laivalla Tallinnaan ja Tallinnasta junalla Pärnuun...se on ihan oikea rantaloma lapsiperheelle. Ei taatusti mene montaa tuntia matkusteluun kun eikö Tallinnaan pääse parissa tunnissa jos haluaa ja n. 1,5h junamatka päälle ja eikun rannalle :) Jos viikko ei riitä niin sitten on vaan tekosyy ettei voi matkustaa!
Tukholma ja Köpenhamina ja Marianhamina ovat kesällä mahtavia paikkoja lapsiperheelle...paljon kivaa tekemistä! Ja pelkällä laivalla pääsee ja nopeasti...ei tarvitse edes viikkoa vaan pari päivääkin riittää. Niin ja Suomessakin on kesällä hyvällä kelillä monta mahtavaa paikkaa.
Minä otan opamoxin 15 mg.varaan koneesta mieleisen paikan.Otan mukaan luettavaa ja korvatulpat.Ruuan kanssa otetaan viiniä miehen kanssa.On tärkeä ottaa lääke ajoissa.n tuntia ennen matkaa.Nyt on taas matka tulossa ja kieltämättä jännittää vähän silti.