Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
1/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama tyyppi jonka poikakaverin kaveri kouri kissaasi vatsasta?

Vierailija
2/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis tollasta miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tyhmä vai ylimielinen? Tyhmä voi oppia, ylimielinen kannattaa jättää.

Vierailija
4/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avain pois poikaystävältä. Toistaiseksi tai lopullisesti. Hän ei kunnioita toisen omaisuutta, se on pyhää.

Vierailija
5/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan hoki, että eiks asia muka ois ollu ok jos oisin tullu kaverin kanssa nukkumaan?

Ja oikeestaan kun mietin niin ei olis. Varsinkaan ilman ilmotusta. Hän ois saanu tietysti mut ei edes vaik mies olisi ollut mukana.

Nyt viel niin, ettei mies ollut edes mukana.

On antanut mun avaimen känniselle kaverilleen. Ihan mitä vaan ois voinu sattua. Se ois voinu vaikka kutsua hirveen lössin ja pitää bileet.

Mies syyttää mua ylireagoinnista, koska "eihän mitään tapahtunut." Oli niin yllättynyt mun käytöksestä, että en oikeasti usko olevan edes eka kerta.

Millanen ihminen antaa tyttöystävänsä avaimen ja lähtee jatkoille porukan mukana???

Vierailija
6/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. onko "jätä se sika" tyyppi saanut töitä, kun ei ole palstalla näkynyt? Se on aina niin hauska. Minua on helppo huvittaa.

Vierailija
7/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, aika velikultia... 

Käännä asia positiiviseksi! Miesystäväsi pitää sinua niin läheisenä, että asuntosikin on yhteinen. Näin ollen hänellä on oikeus majoittaa sinne kamunsa väliaikaisesti. 

Vierailija
8/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama tyyppi jonka poikakaverin kaveri kouri kissaasi vatsasta?

Häh?? Ei ole kissaa edes mulla. Mikä tää juttu on?

Vierailija
9/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itse ainakin tollasen miehen jättäisin. Ei todellakaan olisi minustakaan kiva, että joku täysin mulle vieras ihminen on ilman mun lupaa ollut asunnossani monta päivää ja käyttäytynt siellä, kuin omassa kodissaan. Ja jos sillä vielä oli ollut joku nainenkin siellä ja vibra eri paikassa mihin sinä sen jätit niin varmaan tiedätkin, mihin sitä on käytetty. Olisi edes siivonneet jälkensä, kun toisen asunnossa olivat, hyi mitä sikoja. Mies vaihtoon vaan, jos ei nähnyt tossa mitään ongelmaa eikä edes halua arvostaa sun mielipidettä asiassa.

Vierailija
10/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
11/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No avain pois poikaystävältä. Toistaiseksi tai lopullisesti. Hän ei kunnioita toisen omaisuutta, se on pyhää.

Pyhää? :D

Ei kai nyt sentää materia ole "pyhää"?

Vierailija
12/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tyhmä vai ylimielinen? Tyhmä voi oppia, ylimielinen kannattaa jättää.

Ei oikeastaan kumpaakaan, mutta hänelle on mahdoton asia myöntää virheitään tai pyytää anteeksi. Suuttuu kritiikistä yleensä kohtuuttomasti.

Kyllä kuitenkin on pyytänyt multa usein anteeksi.

Vierailija
13/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun kestäisin, mutta en sitä, että joku näkee mun guuglanneen hiivatulehduksesta. 

Oliko sulla jokin kysymys, ap, mielessäsi, vai mikä tämän purkauksen tarkoitus oli? Onko ystäviä, kelle avautua? Oikeesti, läheiselle ihmiselle puhuminen auttaa paljon enemmän kuin netissä tarinointi. 

Vierailija
14/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei laita läppäriinsä salasanaa?

Vierailija
15/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle ainakin alushousut, lääkkeet, kuukautissiteet, valokuvat, raha ym on sen verran pyhää, etten halua niitä olevan esillä, jos kylässä on joku muu, kuin oma äitini, siskoni tai anoppini.

Vierailija
16/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka käyttää läppäriään ainoastaan kotona ja tietää, ettei muut ihmiset (ellei just joku poikaystävä) sitä käytä? Ei meilläkään miehen kanssa ole salasanaa yhteisellä läppärillä, joka on vain kotona käytössä

Vierailija
17/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä itse ainakin tollasen miehen jättäisin. Ei todellakaan olisi minustakaan kiva, että joku täysin mulle vieras ihminen on ilman mun lupaa ollut asunnossani monta päivää ja käyttäytynt siellä, kuin omassa kodissaan. Ja jos sillä vielä oli ollut joku nainenkin siellä ja vibra eri paikassa mihin sinä sen jätit niin varmaan tiedätkin, mihin sitä on käytetty. Olisi edes siivonneet jälkensä, kun toisen asunnossa olivat, hyi mitä sikoja. Mies vaihtoon vaan, jos ei nähnyt tossa mitään ongelmaa eikä edes halua arvostaa sun mielipidettä asiassa.

Mua myös oikeasti ällöttää, että aikuiset (? en tiedä kuka nainen oli) voi jättää panolakanansa mun siivottavaksi. Olisivat vaikka ottaneet edes mukaan, mä en todellakaan olisi halunnut koskea niihin.

Musta alkaa tuntua, että ero on oikeasti todennäköinen. Toi miten mies ei vaivaudu pyytämään anteeksi vaan yrittää syyllistää mut tuntuu jotenkin erityisen pahalta.

Vibra ei ollut eri paikassa (eli oli yhä yöpöydällä) mutta jätän sen lähes aina tiettyyn asentoon, ja se oli täysin eri puolella yöpöytää.

On olemassa mahdollisuus, että ei ole käytetty ja muistan väärin. Miehen mielestä kuullostin hullulta kun selitin asiaa.

Ovat sen verran siivonneet, että ilmeisesti on laatta lentänyt kun vessa lemusi oksennukselta mutta mitään ei ole löytynyt.

Oon vauhkona kolunnu paikkoja, että onko jotain viety. Nyt ei vielä näytä siltä ainakaan.

Mua vaan niin suututtaa. Ihan kaikki. Mun asunnossa on saattanut olla vaikka mun yliopistotuttu ja en tiedä sitä.

Jotenkin sen yöpyneen kaverin asenne lisää bensaa liekkeihin tähän ärtymykseen. Pyysi kyllä näennäisesti anteeksi, mutta kyllä sellanen vähättelevä "rauhotu hullu lehmä"-asenne kuulsi sieltä taustalta.

Vierailija
18/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te löydätte näitä jännämiehiä, aika wt-touhua pojaltasi

Vierailija
19/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisyys on pyhää. Näin ainakin itse tuon ymmärrän. Ei se dildo pyhä ole, mutta sen käyttämisen tietäminen ei kuulu muille.

Vierailija
20/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka käyttää läppäriään ainoastaan kotona ja tietää, ettei muut ihmiset (ellei just joku poikaystävä) sitä käytä? Ei meilläkään miehen kanssa ole salasanaa yhteisellä läppärillä, joka on vain kotona käytössä

No munkaltanen ihminen. Toi on mun kotiläppäri, mitä en ikinä raahais luennolle tai muuallekaan. Mun toisessa "työläppärissä" joka on kevyt ja helppo kantaa kulkee mukana, siinä on salasana.

Kun lähdin kotoani sain mukaan ton vanhan läppärin, oli ennen meidän perheen käytössä. Eli ei ole salasanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan