Miten tuo Susanne Päivärinta pysyy noin hehkeänä ja pirteänä? (Tv1)
Olen varma, että ne on Mette Mannosen kanssa joko vamppyyreita tai liskoihmisiä!
Kommentit (60)
Kohotukselta näyttää. Oli muistaakseni jo rupsahtaneempi.
Olisi kiva tietää kohotuksen tekijä, koska niin siististi tehty toimenpide.
Nyt kyllä vähän haiskahtaa kateellisten ja elämäänsä kyllästyneiden emäntien kirjoittelulta😊 ihan mukavan näköinen nainen toi on ja jokainen voi aloittaa itsestään huolehtimisen itsekin jo ennen maanantaita! Mukavaa kesää!💋
Täysin punavihreä, julkean asenteellinen, ärsyttävä jankuttaja, jonka pitikin lähteä YLEstä. Toimittajana keskinkertainen. Ei kenellekään jäänyt epäselväksi , että hän oli tiettyjä henkilötä ja puolueita aina vastaan tehdessään "journalismiaan". Nykyinen hallitus oli eräs jatkuva kitinän kohde ja punavihreä oppositio suosiossa.
Päivärinnan kasvoissa on liikaa sellaista etnisyyttä, joka on minun silmissäni kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Päivärinnan kasvoissa on liikaa sellaista etnisyyttä, joka on minun silmissäni kauneutta.
Ööh, eikun siis "joka ei ole minun silmissäni kauneutta".
Ei sen puoleen pääsee omillakin rahoilla kauneushoitolaan jos käy. Rikas mies.
Näin äsken telkussa pitkästä aikaa.
Kirurgin veitsi.
ei ole holtitonta lihomista ja perään laihdutusta .
melko varmasti harrastavat jotain liikuntaa oikeasti, siis muutakin kuin autolle kävelyä.
Kukahan on leikannut? Menen mielelläni saman tyypin veitsen alle.
Meikki tekee ihmeitä. Oletko nähnyt Virpi Kätkän Selviytyjissä?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta taas Päivärinnan kasvoissa on liikaa sellaista etnisyyttä, joka ei ole minun silmissäni kauneutta.
On se kyllä hyvän näköinen, mutta ymmärryskyvyssä vikaa ja toisekseen ei antanut asiantuntijan kertoa tarkemmin asiasta vaan puolueellisesti siirtyi aiheessa eteenpäin vaihtoehtohörhöhoitojen puolustajien eduksi. Päivärinta ihmetteli eräässä tv-ohjelmassa v. 2006 ääneen ettei kaikista lääketieteellisesti perustelluista hoidoista ole olemassa kaksoissokkokokeilla tuotettua vankkaa tutkimusnäyttöä. Hannu Lauerma otti esiin ongelman siitä että ei voida eettisesti tutkia luutuuko ja paraneeko esim. murtunut käsi paremmin jos ne luun päät laitetaan yhteen vaiko ei. Tiedetään hyvin ilman kaksoissokkokoettakin että näin on ja kokemusperäinen tieto vuosituhansien ajalta tukee käsitystä että murtunert luunpäät kannattaa laittaa paikoilleen ja tukea, ilman että on tehty vertailua eri ryhmien välillä niin että osalla murtuma hoidettaisiin ja osalla ei ja katsottaisiin onko hoidosta hyötyä. Päivärinta ei ymmärtäny mitä Lauerma oli sanomassa ja selittämässä, keskeytti tämän ja tokaisi vain että "nyt mennään sellaiselle alueelle että tästä en ymmärrä niin paljon että voitaisiin puhetta asiasta jatkaa", vaikka asia oli noinkin yksinkertainen ja selvä. Kirurgisissa tutkimuksissa niissäkin tehdään todella harvoin ns. valeleikkauksia leikkaushoitojen tehojen selvittelyä varten. Eli esim. että leikataan oikeasti tai vain tehdään viilto iholle ja potilaalle ja tutkijalle ei kerrota onko leikattu oikeasti vaiko ei ja verrataan onko ryhmien välillä eroa sitten pidemmän päälle.
Hyvissä ja huonoissa uutisissa näkyi päivärinnan ryppyinen rintapelti. Sen perusteella hän on n. 70 vuotias. Mikä lienee oikea ikä?
Onhan sen kasvojenkin luusto muuttunut. Tullut sellaisia kykloopin piirteitä. Vähän kuin helvetin esikartanossa.
Susanne Päivärinta on 58-v. eli pian kuusikymppinen. Eläköön vanhat viisaat tädit eduskunnassa.
Oikein sopiva kansanedustajaksi kun on niin energinen. Kokoomus osannut valita hyviä eduskuntakandidaatteja.
Hoikkuus tekee tosi paljon. Pitää itsestäån huolta ja varmaan liikkuu paljon? Näyttää ainakin niin ryhdikkäältä. Muutenkin tietysti on aina huoliteltu ,kuten telkkarissa on tapana.
NO sillä on ferritiini ja kilppari kunnossa,eikä stressiä tai unettomuutta.
Syövät kohtuullisesti ja urheilevat.