Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
1121/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko maaninen vaihe alkaa kääntyä aggressiivisuuteen ja alakuloon? Mites paappa jakselee tai lapset? Olen kyllä ihan pihalla juonen käänteistä, lapset lähinnä huolestuttaa, hoitaako niitä kukaan, ihan kuin sua kiinnostaisi enemmän nettimaailma kuin oikea elämä (ja ne lapset)?

1122/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tosiaan siltä, että trollimme on flippauspisteessä.. Lähtölaskenta alkaa, lienee jääny lääkkeet ottamatta tai pitkä yhtäjaksoinen palstailu saanut aikaan psykoosin.

No psykoosista tuskin kyse, ja lääkkeitäkään en oikeastaan käytä. En vain voi käsittää kuinka naiset suhtautuvat noin ylimalkaisesti sellaiseen pikkuasiaan kuin tasa-arvo. 

Mitä se 10mg unilääkettä iltaisin on, jos ei lääkkeiden käyttöä?

Kuten jo aiemmin kerroin, käytän sitä lähinnä jet lagiin ja silloin kun on muuten stressaava tilanne, kuten isoisän luona oli. En ole nytkään moneen päivään ottanut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole puhunut tasa-arvosta mitään. Olet puhunut miesten oikeudesta toimia gynenä siitäkin huolimatta, ettei yksikään nainen tässä maailmassa halua miehen koskevan itseensä. Kerrohan toki, miltä suunnalta naiselta itsemääräämisoikeuden evääminen liittyy tasa-arvoon? Ja vielä, kerro miten tasa-arvo liittyy siihen, että jonkun yksilön työ on tärkeämpää kuin toisen ihmisen traumat ja niiden ymmärtäminen.

Tasa-arvostahan tässä on ainakin omalta osaltani ollut koko ajan kysymys. Olisiko naisten äänioikeus pitänyt evätä, koska jonkun miehen trauma? Saako lapsen opettajan vaatia olemaan mies koska trauma? Saako lentokapteenin vaatia olemaan mies koska trauma?

Tämän viestin myötä menetin viimeisetkin uskon rippeeni, että tällä kirjoittajalla olisi "lähes kaksi maisterintutkintoa, parhain mahdollisin arvosanoin".

Saanen kysyä miksi? 

1) Akateemisesti koulutettu osaisi käyttää välimerkkejä oikein.

2) Paria pistettä vaille psykologian maisteri luultavasti ymmärtäisi, mikä ero on sillä, että raiskattu nainen ei halua ketä tahansa koskemaan omiin genitaaleihinsa ja sillä, että joku mies ei jonkun traumansa takia haluaisi naisilla olevan äänioikeutta. Mikä tuollainen trauma edes voisi olla?

Haluaisin myös tietää miten miljoonien äänioikeus voidaan edes teoriassa vaarantaa yksilön trauman perusteella, ja se on samalla viivalla harkittaessa raiskatun oikeutta tulla kuulluksi lääkärin sukupuolta valitessa.

1124/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi  kun tämä on mennyt tylsäksi väittelyksi ihme aiheista. Mutta en ihmettele onhan Hel-Nycin elämä jo koluttu lähes kokonaan hänen toimestaaan. Kirjoitin tuolla keskivaiheilla jo että en yllättyisi vaikka Hel-Nyc ei olisi ollenkaan nainen vaan mies. Jotkut seksijutut vaikuttaa vaan lähinnä miehen ajatuksenjuoksulta ja se yleinen asenne, nainen on jotenkin alistettu, väheksytty, mutta kuitenkin ihmeen ronski monissa mielipiteissään.

Hel-Nycin kuvauksen mukaan hän on hyvä äiti mutta makuuhuonessa vapaamielinen ja aina valmis, miehen pettäminen aiheuttaa lähinnä yhden kiukkukohtauksen joka sovitaan siihen että eihän sitten enää... Eletään enimmäkseen miehen ehdoilla. Tuohan on varmaan aika monen miehen kuvaus ihannenaisesta?

Mies on sitten hyvinvarusteltu, melkein yliluonnollisen superjaksava, seksuaalisesti lähes yliaktiivinen, sporttinen, hyvintienaavaa johtajaainesta, kiireinen mies mutta juuri silloin kun Hel-Nyc tarvitsee aikaa palstailuun niin mies heittäytyy koti-isäksi joka puuhailee lasten kanssa jotta Hel-Nyc voi kirjoitella rauhassa. Mutta siis melkoinen stereotypia macho miehestä.

Jos Hel-Nyc on nainen niin en oikein usko että lapsia löytyy omasta huushollista. Sen verran oudoilta vaikuttavat monet lapsiin liittyvät kommentit. Yleensä Hel-Nyc vastaa niihin tyyliin "no mitä nyt lasten kanssa yleensä tehdään palapeliä ja piilosta jne" ja jotenkin ovat teennäisiä. Ihan kuin hän ammentaa tähän tarinaan tietoa lapsista jostain muusta kun omasta tilanteesta eli lähinnä siitä mitä nyt on nähnyt ja kuullut.

Mut nyt kun tämä on mennyt jankkaamiseksi gynekologeista ja tasa-arvosta tämä teatteri on mennyt yleiseksi väittelyksi erilaisista asioista ja viihdepuoli on vähenemässä joten taida hyvästellä tämän ketjun.

Joku esitti muuten tämän ketjun alussa että olisko tämä sama kirjoittaja joka kyseli silloin neuvoja muuttamiseen New Yorkiin yhdeksäksi vuodeksi ja jotenkin oman muistini mukaan kirjoitustyylissä ja jankkaamisessa  on jotenkin oudon paljon samaa? No mutta ehkä tapaamme Hel-Nycin taas kohta jossain uudessa ketjussa eri nimimerkillä.

Tuskin olen mikään unelmien nainen monellekaan. Pidän seksistä, en koe sitä tabuna ja pyrin miellyttämään miestäni. Mies on samanlainen. Se, mistä olen ylpeä, on se, että pyrin aina olemaan nalkuttamatta tai vihjailematta. Ne ovat itselleni vaikeita kohtia, koska monesti huomaan, että haluaisin nalkuttaa jostain aiheesta. Mutta lähinnä olemme mieheni kanssa yhteensopivia.

Mieheni on melkein "yliluonnollisen" jaksava ihan muutamasta seikasta johtuen, joista isoin on varmaan ylikorkeat testoarvot, jotka antavat jaksamista ja tekevät miehestä aktiivisen, myös sängyssä. Se on varmaan suurin syy myös siihen, miksi mies on sporttinen ja aktiivinen sekä johtaja-ainesta. Se on myös osasyy pettämiseen. 

Mieheni joutui huolehtimaan lapsista yksin muutaman viikon ajan (sykleissä, ei kerrallaan) ja sen ensimmäisen viikon jälkeen on ollut osallistuvampi lasten kanssa. On oma-aloitteisesti vienyt lapsia ulos ja viettänyt heidän kanssaan aikaa. Silloin kun olisin tarvinnut sitä aikaa, mies kävi pettämässä minua salasuhteensa kanssa. Nyt olen vain rehellisesti tylsistynyt.

1125/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko maaninen vaihe alkaa kääntyä aggressiivisuuteen ja alakuloon? Mites paappa jakselee tai lapset? Olen kyllä ihan pihalla juonen käänteistä, lapset lähinnä huolestuttaa, hoitaako niitä kukaan, ihan kuin sua kiinnostaisi enemmän nettimaailma kuin oikea elämä (ja ne lapset)?

Ei ole kyse niinkään maanisuudesta, vaan puhtaasta epäuskosta. Mutta se keskustelu meni jo. En ole myöskään aggressiivinen tai alakuloinen, vaan ihan peruspositiivinen ihminen. Lapset ovat nyt nukkumassa, olin heidän kanssaan jälleen koko aamupäivän ulkoilemassa ja mies otti ohjat päiväunien jälkeen.

Isoisä voi aika samalla lailla edelleen, ei muutosta. Saa nähdä minä päivänä lähden itse takaisin sinne, tällä viikolla joka tapauksessa.

Vierailija
1126/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin kerran gyneaikaa kunnalliselle varatessani, että haluanko naisen vai miehen (ei muuten ollut mitään väliä, joten I dodged the bullet). Enpä todellakaan tiennyt, että minulta kysyttiin oikeasti sitä, onko tasa-arvo hyväksyttyä asia vai ei! Live and learn o.O

Vierailija
1127/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole puhunut tasa-arvosta mitään. Olet puhunut miesten oikeudesta toimia gynenä siitäkin huolimatta, ettei yksikään nainen tässä maailmassa halua miehen koskevan itseensä. Kerrohan toki, miltä suunnalta naiselta itsemääräämisoikeuden evääminen liittyy tasa-arvoon? Ja vielä, kerro miten tasa-arvo liittyy siihen, että jonkun yksilön työ on tärkeämpää kuin toisen ihmisen traumat ja niiden ymmärtäminen.

Tasa-arvostahan tässä on ainakin omalta osaltani ollut koko ajan kysymys. Olisiko naisten äänioikeus pitänyt evätä, koska jonkun miehen trauma? Saako lapsen opettajan vaatia olemaan mies koska trauma? Saako lentokapteenin vaatia olemaan mies koska trauma?

Tämän viestin myötä menetin viimeisetkin uskon rippeeni, että tällä kirjoittajalla olisi "lähes kaksi maisterintutkintoa, parhain mahdollisin arvosanoin".

Saanen kysyä miksi? 

2) Paria pistettä vaille psykologian maisteri luultavasti ymmärtäisi, mikä ero on sillä, että raiskattu nainen ei halua ketä tahansa koskemaan omiin genitaaleihinsa ja sillä, että joku mies ei jonkun traumansa takia haluaisi naisilla olevan äänioikeutta. Mikä tuollainen trauma edes voisi olla?

Ensinnäkin, akateemisesti koulutettuna osaan kertoa sinulle, että välimerkkien käyttäminen tällä kielellä ja sillä jolla opiskelin, on täysin eri asia. Mutta kiva, että tämä on sinulle uusi tieto.

Toisekseen, vastaavia esimerkkejä on huono löytää. Siksi onkin laissa tehyt poikkeus, että lääkärin valinta voi olla sukupuoliperusteista, eikä se ole rikos. Mutta satun tietämään, että raiskattu nainen ei välttämättä myöskään pysty olemaan samassa tilassa kahdestaan miehen kanssa. Saako hän tämän trauman perusteella vaatia itselleen esim. naispuoleisen autokoulunopettajan? Tai naispuolisen esimiehen? Siitä tässä on kyse, ei raiskattujen vähättelemisestä, vaikka se siltä väistämättä nähtävästi vaikuttaakin. Voi olla että lähdin kovin panoksin peliin, mutta se, ettei voida edes myöntää mistä on kyse, harmittaa kamalasti. 

Se, että Suomessa tilanne on se, ettei se vaikuta kenenkään uraan, on merkittävä ja hieno asia. Se kertoo myös sen, että tässäkin asiassa kyetään ottamaan huomioon sekä yksilön trauma, että tasa-arvo.

Sekä mieheni että minä olemme kovia tasa-arvon puolustajia. Mieheni firma tunnetaan mm. siitä, että sillä on hyvät äitiysedut. Olemme lobanneet ahkerasti tasa-arvoa ja naisten huomioimista ylennyksissä siinä missä miehiä. Ja kun näen aivan räikeää sukupuolisyrjintää ja se on ihmisistä vain totta kai oikein, eikä mitään syrjintää, niin se tuntuu absurdilta.

Olen pahoillani jos olen loukannut jotain, se ei ole ollut tarkoitukseni. Epätasa-arvo on yksi niistä asioista, joita vastaan taistelen joka päivä ja sietotasoni sen suhteen on melko tyylipuhdas 0. Osallistumiseni gyne-keskusteluun oli täten tässä. 

Edelleen, eihän tässä ole laissa tehty mitään poikkeusta. Tk-lääkärin saa vaihtaa pyytämällä, ja erikoissairaanhoidossa hoitotaho ihan itse, omien ohjeistuksiensa perusteella, huolehtii ettei ketään traumatisoida enempää kuin on tarpeen. Jos siitä huolimatta näin tapahtuu, se voi ollakin jo rikos.

Näitä asioita on pohdittu paljon ja muuallakin kuin nettipalstoilla, ja erikoiseksi mielipiteesi tekee nimenomaan tuo naisen kokemuksen mitätöiminen.

Vierailija
1128/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen netissä tähän ikään mennessä jo oppinut, että mitään nimimerkkiä ei kannata käyttää. Keskustelu menee kuitenkin lopulta aina siihen, että siitä tulee keskustelua nimimerkistä ja sen ominaisuuksista - oikeista tai keksityistä. Kuitenkin pelkkää aikavarkautta siis.

1129/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen kysyä miksi? 

Ensinnäkin, akateemisesti koulutettuna osaan kertoa sinulle, että välimerkkien käyttäminen tällä kielellä ja sillä jolla opiskelin, on täysin eri asia. Mutta kiva, että tämä on sinulle uusi tieto.

Toisekseen, vastaavia esimerkkejä on huono löytää. Siksi onkin laissa tehyt poikkeus, että lääkärin valinta voi olla sukupuoliperusteista, eikä se ole rikos. Mutta satun tietämään, että raiskattu nainen ei välttämättä myöskään pysty olemaan samassa tilassa kahdestaan miehen kanssa. Saako hän tämän trauman perusteella vaatia itselleen esim. naispuoleisen autokoulunopettajan? Tai naispuolisen esimiehen? Siitä tässä on kyse, ei raiskattujen vähättelemisestä, vaikka se siltä väistämättä nähtävästi vaikuttaakin. Voi olla että lähdin kovin panoksin peliin, mutta se, ettei voida edes myöntää mistä on kyse, harmittaa kamalasti. 

Se, että Suomessa tilanne on se, ettei se vaikuta kenenkään uraan, on merkittävä ja hieno asia. Se kertoo myös sen, että tässäkin asiassa kyetään ottamaan huomioon sekä yksilön trauma, että tasa-arvo.

Sekä mieheni että minä olemme kovia tasa-arvon puolustajia. Mieheni firma tunnetaan mm. siitä, että sillä on hyvät äitiysedut. Olemme lobanneet ahkerasti tasa-arvoa ja naisten huomioimista ylennyksissä siinä missä miehiä. Ja kun näen aivan räikeää sukupuolisyrjintää ja se on ihmisistä vain totta kai oikein, eikä mitään syrjintää, niin se tuntuu absurdilta.

Olen pahoillani jos olen loukannut jotain, se ei ole ollut tarkoitukseni. Epätasa-arvo on yksi niistä asioista, joita vastaan taistelen joka päivä ja sietotasoni sen suhteen on melko tyylipuhdas 0. Osallistumiseni gyne-keskusteluun oli täten tässä. 

Edelleen, eihän tässä ole laissa tehty mitään poikkeusta. Tk-lääkärin saa vaihtaa pyytämällä, ja erikoissairaanhoidossa hoitotaho ihan itse, omien ohjeistuksiensa perusteella, huolehtii ettei ketään traumatisoida enempää kuin on tarpeen. Jos siitä huolimatta näin tapahtuu, se voi ollakin jo rikos.

Näitä asioita on pohdittu paljon ja muuallakin kuin nettipalstoilla, ja erikoiseksi mielipiteesi tekee nimenomaan tuo naisen kokemuksen mitätöiminen.

Minä en ole pohtinut asiaa paljon, ei ole tullut mieleen. Meillä kun on aina valittu lääkäri itse. Synnytyksessä yms. otin mitä eteen tuli. En edes tiennyt että olisin saanut vaihtaa esim. sairaalassa lääkäriä. 

En ole mielestäni mitätöinyt yhdenkään naisen kokemusta, vaan mielestäni asettanut sen mittasuhteisiin.

Mutta kuten sanottu, en enää keskustele aiheesta sillä minusta tuntuu että keskustelemme kokonaan eri aiheista. 

1130/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen netissä tähän ikään mennessä jo oppinut, että mitään nimimerkkiä ei kannata käyttää. Keskustelu menee kuitenkin lopulta aina siihen, että siitä tulee keskustelua nimimerkistä ja sen ominaisuuksista - oikeista tai keksityistä. Kuitenkin pelkkää aikavarkautta siis.

Itselläni tämä tuli opittua kantapään kautta ja olen sen verran lujakalloinen, etten anna periksi vain kiusaajien vuoksi.

Vierailija
1131/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tästä ketjusta tuli nopeasti oikeasti aika ällöttävä. Vielä pari päivää sitten oli ihan viihdyttävä. Taidan itsekin lähteä lätkimään, tsemppiä vaan Helnycccccci.

Vierailija
1132/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tämä tuli opittua kantapään kautta ja olen sen verran lujakalloinen, etten anna periksi vain kiusaajien vuoksi.

Se on oikea periaate.

Vierailija
1133/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen kysyä miksi? 

Minä en ole pohtinut asiaa paljon, ei ole tullut mieleen. Meillä kun on aina valittu lääkäri itse. Synnytyksessä yms. otin mitä eteen tuli. En edes tiennyt että olisin saanut vaihtaa esim. sairaalassa lääkäriä. 

En ole mielestäni mitätöinyt yhdenkään naisen kokemusta, vaan mielestäni asettanut sen mittasuhteisiin.

Mutta kuten sanottu, en enää keskustele aiheesta sillä minusta tuntuu että keskustelemme kokonaan eri aiheista. 

Sinulla tuntuu olevan varsin vahvat (ihan ymmärrettävästi joitakin loukkaavat) mielipiteet siihen nähden ettet ole koskaan asiaa oikeastaan pohtinut.

Tiedätkö perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon eron?

Onneksi tulit asettamaan mittasuhteisiin, olethan kertomasi perusteella varsin vähäosainen.

Vierailija
1134/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle ihmiselle on täysin vierasta esimerkiksi kärsimyksen suhteellisuus. Laittaa asiat "mittasuhteisiin" sanomalla, että "on joku muukin kuule joskus raiskattu". Maailmasta löytyy AINA ihminen, joka on kärsinyt enemmän. Empatiaan kykenevä ja vieläpä psykologiaa lukenut ihminen ymmärtäisi tämän. Helnykille edellä mainitut asiat on kuitenkin täysin pimennossa. Huh.

1135/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen kysyä miksi? 

Sinulla tuntuu olevan varsin vahvat (ihan ymmärrettävästi joitakin loukkaavat) mielipiteet siihen nähden ettet ole koskaan asiaa oikeastaan pohtinut.

Onneksi tulit asettamaan mittasuhteisiin, olethan kertomasi perusteella varsin vähäosainen.

En tiedä perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon eroa. Ymmärrän toki lääkärin valitsemisen kemioiden vuoksi, mutta sukupuolen perusteella... Laillistahan tuo ilmeisesti on, niin mikäs siinä kun se kerran toimii ja kenenkään oikeuksia ei poljeta.

Se, että en ole vähäosainen, ei tarkoita, ettenkö ymmärtäisi vähäosaisia. Työskentelen nimenomaan vähäosaisten parissa.

Vierailija
1136/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä ehdit työskennellä vapaaehtoisena? Ja miten sulla on isot toleranssit unilääkkeisiin, syöt mm. Stilcnotia, mutta nyt sanot ettet käytä lääkkeitä?

Vastasitko tähän? Sori jos jo vastasit, yritin selata mutta puhelimella raskas selata monta sivua pitkiä lainauksia.

Vierailija
1137/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Voisitko kertoa?

1138/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle ihmiselle on täysin vierasta esimerkiksi kärsimyksen suhteellisuus. Laittaa asiat "mittasuhteisiin" sanomalla, että "on joku muukin kuule joskus raiskattu". Maailmasta löytyy AINA ihminen, joka on kärsinyt enemmän. Empatiaan kykenevä ja vieläpä psykologiaa lukenut ihminen ymmärtäisi tämän. Helnykille edellä mainitut asiat on kuitenkin täysin pimennossa. Huh.

Ei, lähinnä asiat mittasuhteisiin laittamisella tarkoitin sitä, että traumat raiskauksistakin ovat pitkäkestoisempia ja ne aiheuttavat kummallisempiakin tilanteita, esim. ettei voi olla kahden miehen kanssa jossain tilassa. Saako sen perusteella vaatia naisesimiestä? 

Ja totta kai raiskaus on potentiaalisesti sille ihmiselle yksi elämän kamalimmista kokemuksista, minun asiakkaistani poiketen, yleensä se kamalin. Traumat joita se aiheuttaa ovat pitkäkestoisia ja vaikeita. Niitä pitää ymmärtää ja hoitaa niin pitkälle kuin mahdollista. Mutta mihin saakka? Ilmeisesti ainakin sen gyniksen verran, no, se ei aiheuta ilmeisesti mitään merkittävää kenenkään uralle, eli asia toimii silloin hyvin.

1139/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä ehdit työskennellä vapaaehtoisena? Ja miten sulla on isot toleranssit unilääkkeisiin, syöt mm. Stilcnotia, mutta nyt sanot ettet käytä lääkkeitä?

Vastasitko tähän? Sori jos jo vastasit, yritin selata mutta puhelimella raskas selata monta sivua pitkiä lainauksia.

Vastasin, en syö unilääkkeitä kuin jet lagiin ja stressaavassa tilanteessa, kuten siellä isoisälläni.

Vapaaehtoistyötäni varten minulla on lastenhoitaja ja öisin mies jää kotiin lasten kanssa jos olen päivystän ja lähden tukihenkilöksi.

Vierailija
1140/1863 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tosiaankin vieraantunut työelämästä, jos tosissasi vertaat gynekologilla käyntiä tavalliseen esimiestyöhön. Vai kuuluuko siellä isomelan firmassa johtotehtäviin myös gynetarkastukset?