Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

301/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkkisi? :-)

Olen vaaka.

Vierailija
302/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kiva että teillä riittää ihmettelynaiheita.

En ymmärrä itsekään miksi minua rasittaa niin älyttömästi se, että minua pidetään trollina. Ei se minun elämääni muuta miksikään :D Kuitenkin tuntuu ihan absurdilta törmätä väitteisiin, että oma elämä on niin omituista, ettei se voi olla totta.

Tässä on kuva minun ja lasten passeista. Ärsyttää toisaalta nöyrtyä todistelemaan omaa olemassaoloaan, mutta toisaalta, ei se maksanut kuin aikaa ja vaivaa.

http://aijaa.com/rUjoTC

Nyt on kyllä niin huono photoshoppaus, et... 😂😂😂 Taisit oikeasti kyllä jäädä kiinni.

Ylläri. Photoshoppaus tietenkin... Kuka yllättyi?

Toi ei todista mitään. Kuvassa pitää passien lisäksi lukea "HEL-NYC" tai "vauva.fi", jos siis haluat todistaa että et ole trolliina.

Että minun pitää av:n takia käydä hakemassa vielä kerran minun ja lasten passit ja levittää ne pöydälle, kirjoittaa vielä johonkin vauva.fi, ottaa kännykän kuori pois, ottaa kuva ja taistella se nettiin ja av:lle. :D 

Kysyin jo eilen, että mitä tämä todistaisi. Kuulemma todistaisi. Heti ensimmäisessä viestissä todettiin kuvan olevan huono photoshoppaus ja toisessa vaadittiin lisätodisteita. Kuten sanoin, tämä sota ei ole voitettavissa. 

Jaksoit yksityiskohtaisesti kirjoittaa mitä kuvan ottaminen vaatii. Jaksat ottaa uuden kuvan.

Mutta miksi? Taas se on sitten photoshopattu ja surkea kuva ja tms. Ei se mitään muuta. Näköjään olen trolli sama mitä teen.

Sinulle on monesti selitetty miksi sinun halutaan tekevän noin ja ymmärrät sen itsekin hyvin. Olet trolli, koska et pysty todistamaan että tuo kuva on sinun.

http://aijaa.com/kAAfN2[/quot

Sori nyt, mutta tuo kuvan lappunen on fotoshopattu tuohon passin päälle. Sen näkee hyvin selvästi. En halua sinua ahdistaa enempää kuin täällä on jo tehty, mutta tuo ei ole aito kuva.

Nykyään voi sen Hesarinkin fotoshopata kuvaan, jos osaa, eli eipä noilla suurta todistusarvoa ole. Ei minulle mitään todistella tarvitsekaan, mutta kun täällä siitä nyt on puhuttu, niin kommentti siksi.

Tämä on sekä eka että vika viestini tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain siitä, miten autat ihmisiä ruohonjuuritasolla. Ja antrolopologiasta.

Paljon kiinnostavampaa kuin melat ja Afrikan tähdet.

Lahjoitan ruokaa ja työskentelen paikallisessa Food Bankissa, sekä ns. soppakeittiöllä. Vien ruokaa ja muuta tarvittavaa (mm. siteitä) asunnottomille ja keskustelen heidän kanssaan. Osallistun paikallisen naisten turvatalon toimintaan lahjoituksin ja ihan fyysisesti työskentelemällä siellä. 

Antropologia on yllättävän laaja käsite. Erikoistumisaloja on lukemattomia.

Kiitos vastauksesta. Tunnen antropologiaa, olen itse lukenut kulttuuriantrolopologiaa.

Toivotan onnea hyväntekeväisyystyöhösi.

Vierailija
304/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain siitä, miten autat ihmisiä ruohonjuuritasolla. Ja antrolopologiasta.

Paljon kiinnostavampaa kuin melat ja Afrikan tähdet.

Lahjoitan ruokaa ja työskentelen paikallisessa Food Bankissa, sekä ns. soppakeittiöllä. Vien ruokaa ja muuta tarvittavaa (mm. siteitä) asunnottomille ja keskustelen heidän kanssaan. Osallistun paikallisen naisten turvatalon toimintaan lahjoituksin ja ihan fyysisesti työskentelemällä siellä. 

Antropologia on yllättävän laaja käsite. Erikoistumisaloja on lukemattomia.

Mistä ja miten sun kaltaisia löytää (Suomesta)?? Vaikutat mukavalta tyypiltä. Suuri sydän ja auttavainen, vaikutat olevan oikea filantrooppi, etkä tee hyväntekeväisyyttää vain siksi kun sulla on varaa siihen tai teillä on. Lisäksi pidät seksistä paljon. Eli mun unelmien nainen. No ehkä yks miinus, olet ehkä liian kiltti tai semmoisen kuvan olen täällä saanut, voin olla myös väärässä. Hauskaa viikonloppua!

T: Eilen kysyin sulta Louis Theroux'sta

Vierailija
305/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

No et. Lastenhoitaja käy muutaman kerran viikossa, mutta Suomessa vain tilauksesta. Siivooja käy silloin tällöin. Assari hoitaa miehen työasiat, ei niinkään kodin asioita. Kokkia ei ole, vaan minä teen kokin hommat. 

Tuohan on ihan tavallista.

Vierailija
306/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Mitä sitten teit siellä? Kävitkö collegen?

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä ikäisenä lähdit amerikkaan?

21-vuotiaana.

Vierailija
307/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei pitänyt lähteä tähän mukaan, mutta noissa passikuvissa häiritsee se, että ne on molemmissa kuvissa identtisessä järjestyksessä. Kuitenkin helnyc sanoi, että joutuu erikseen hakemaan uudelleen lasten passit ja laittamaan ne esille uuttaa kuvaa varten...

308/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei pitänyt lähteä tähän mukaan, mutta noissa passikuvissa häiritsee se, että ne on molemmissa kuvissa identtisessä järjestyksessä. Kuitenkin helnyc sanoi, että joutuu erikseen hakemaan uudelleen lasten passit ja laittamaan ne esille uuttaa kuvaa varten...

Jos nyt vielä katsot uudestaan tai hankit silmälasit. 

309/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No et. Lastenhoitaja käy muutaman kerran viikossa, mutta Suomessa vain tilauksesta. Siivooja käy silloin tällöin. Assari hoitaa miehen työasiat, ei niinkään kodin asioita. Kokkia ei ole, vaan minä teen kokin hommat. 

Tuohan on ihan tavallista.

Niin minustakin.

310/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21-vuotiaana.

Asuin miehen kanssa. Kävin collegea, vaihdoin majoria ja tulin yllättäen raskaaksi. 

Vierailija
311/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ensin samaa, mutta on ne passit kuitenkin vähän eri asennoissa. Enemmän mua ihmetyttää kuvanlaatu, tai pikemminkin värivirheet. Näyttää kuin olisi tulostimesta loppunut joku väri. Onko HEL-NYCillä joku tosi vanha kännykkä? Nykyään melkein millä tahansa kännykällä saa parempia kuvia kuin nuo kuvat on.

Vierailija
312/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen raskaaksi? Huokaus, niin vissiin.

Vierailija
313/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh Elä

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21-vuotiaana.

Asuin miehen kanssa. Kävin collegea, vaihdoin majoria ja tulin yllättäen raskaaksi. 

Elät mun unelmaelämää :'( Oon kade.. Tunsitko siis miehen jo ennalta ja muutit hänen luokseen vai lähdit collegea varten?

314/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ensin samaa, mutta on ne passit kuitenkin vähän eri asennoissa. Enemmän mua ihmetyttää kuvanlaatu, tai pikemminkin värivirheet. Näyttää kuin olisi tulostimesta loppunut joku väri. Onko HEL-NYCillä joku tosi vanha kännykkä? Nykyään melkein millä tahansa kännykällä saa parempia kuvia kuin nuo kuvat on.

Otin (vanhalla) iPadilla kun kännykästä pitäisi irrottaa se suojakuori. Työhuoneen valo on heikkotasoinen. Siihen piti vain laittaa joku kun muutettiin, eikä sitä ole kukaan jaksanut vaihtaa. 

Vierailija
315/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos tosta viimeisimmästä kuvasta. nyt uskon, en kaikkea mutta ainakin ton Jenkkilä-osuuden. Lähden siis töihin vittuilemaan jollekin muulle. Kiitos ja anteeksi.

t. Ilkeä av-mamma, joka ei usko ennen kuin näkee (näki)

Vierailija
316/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yli vai alle 30?

317/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen raskaaksi? Huokaus, niin vissiin.

Yllättäenkin voi raskautua, jos et ollut tietoinen. Käytin ehkäisyä ohjeen mukaisesti, siksipä oli yllätys, eikä niin iloinen, kun tulin raskaaksi. Kai nyt olisin edes paremman ajan keksinyt jos tahallani olisin raskautunut? 

318/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh Elä

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21-vuotiaana.

Elät mun unelmaelämää :'( Oon kade.. Tunsitko siis miehen jo ennalta ja muutit hänen luokseen vai lähdit collegea varten?

Tuskin elän :D Jouduin jättämään koulun kesken.

Asuin Briteissä kun tutustuin mieheen, rakastuin ja muutin miehen luo.

319/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko yli vai alle 30?

Hiukan yli.

Vierailija
320/1863 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan just oli paras aika yllätysraskaudelle. Sait jättää vaikeat opinnot kesken ja ruveta elelemään mukavasti miehen siivellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi