Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R.I.P. Hullut Päivät

Vierailija
05.04.2016 |

Sen lisäksi, että ne eivät vaivaudu enää lähettämään kuvastoja koteihin, on leluosastokin lopetettu kokonaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1498 kirjoitti:

Ei ole tullut kuvastoa Helsingissäkään.

Eikä tullut Espooseenkaan. Meillä on sentään Stocka tässä omassa kylässäkin.

Saatko kuukausikirjasen? Jos saat, eikä nyt sitten tullut kuvastoa, niin sitten on tapahtunut joku virhe. Kyllä kaikkien vakioasiakkaiden pitäisi kuvasto saada. Itse asun Laurinlahdessa ja sain kuvaston torstaina viime viikolla.

Meille tulee kuukausikirjanen normaalisti, mutta hp-mainosta ei näkynyt. Taitaa olla jotkin ostorajat käytössä, että lähettävät kirjasen.

-ei yllä oleva. Vastaan omasta puolesta.

Vierailija
42/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen hullareilta ostanut merkkitavaraa eikä koskaan ole ollut ajatustakaan että olis jotain 2. laatua tai jopa piraatteja. Typerä väitekin.

Itsekin olen sisäänostajana ollut eräässä vaatefirmassa usean vuoden ajan niin tiedän sen faktan että kun tiettyjä eriä maahantuojat tarjoavat ison satsin, sisäänostohinta on näin alhaisempi kuin ehkä muille ostajille. Siksi pystyvät myymään edullisemmin kuin normaalisti. 

Tänä vuonna ostin pojilleni Vansia, Conversea, Hilfigeriä. Itselle esim. Maroccanoilin pumppupullot shampoota ja hoitoainetta (yht. 49,90), joka mielestäni oli hyvä tarjous + muuta kosmetiikkaa runsaasti. Eikä kyllä varmasti ole mitään 2. laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 'ei ilmaisjakelua' -lappu ja ennen ei ole tietenkään kuvastoa tullut, olen tässä vastikään liittynyt 'kanta-asiakkaaksi' (on siis se kortti) ja kuvasto tuli perjantaina. En tiedä siis jaettiinko kaikille vai vaan esim kantiksille.

En löytänyt mitään must have -juttuja, mutta aamulla kävin kyllä hakemassa muutamia pyyhkeitä kun ollut jo pidempään tarkoitus hankkia uusia mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt oli hyvä tekosyy. Ostin myös haamurahkaa nam ja taidan vielä myöhemmin hakea haamupullan mutta en tiedä viitsinkö tänään. Stocmann on minulla kätevästi työmatkan varrella jonka kuljen kävellen.

Vierailija
44/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tuli kuvasto ihan ajallaan. Mutta ei siellä oikein mitään ostamisen arvoista ollut. Ja ne harvatkin on myyty minuutissa loppuun...

Harmi ettei tänä vuonna ole edes Finkinon leffalippuja ollenkaan tarjouksessa. Ne on olleet meidän perheen vakio-ostos.

Kyllä leffaliput on myynnissä tarjoushinnalla. Ne ei vaan ole jostain syystä tänä vuonna kuvastossa.

Ihan tosi? Hyvä tietää! Outoa ettei ole kuvastossakaan edes pientä mainintaa....

Mikähän on tarjoushinta tänä vuonna, muistaisikohan joku? Neljä lippua 38,90€?

Vierailija
45/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut kuvastoa mutta en mä mitään ylimääräistä paperia kotiin haluakaan. Osaan käydä selaamassa sitä netistä ja tiedän että hullarit on joka kevät niin kyllä se tieto jostain löytyy.

Vierailija
46/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tuli kuvasto ihan ajallaan. Mutta ei siellä oikein mitään ostamisen arvoista ollut. Ja ne harvatkin on myyty minuutissa loppuun...

Harmi ettei tänä vuonna ole edes Finkinon leffalippuja ollenkaan tarjouksessa. Ne on olleet meidän perheen vakio-ostos.

Kyllä leffaliput on myynnissä tarjoushinnalla. Ne ei vaan ole jostain syystä tänä vuonna kuvastossa.

On ne nettikuvastossa kuitenkin. 10 kpl 83 eur.

https://hullutpaivat.com/ecatalog/fi/c#catalog=Partners;page=7;mode=br

Vierailija
47/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne nettikuvastossa kuitenkin. 10 kpl 83 eur.

https://hullutpaivat.com/ecatalog/fi/c#catalog=Partners;page=7;mode=br

Juuri näin. Onhn nuokin kallistuneet olennaisesti muutaman vuoden takaisesta 10kpl 65€ -tarjouksesta, mutta silti todella hyvä diili jos yhtään useammin leffassa käy. Yhden satsin kävin jo ostamassa ja parhaillaan harkitsen toista.

Vierailija
48/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläin- ja lelutarjouksia ei voi enää Stockalla olla, koska ovat ulkoistaneet kyseisten tuotteiden myynnin.

Elektroniikkatarjouksia kuitenkin on, vaikka osasto vaihtui Expertiksi.

Ja eläintarjouksiakin oli sivun verran.

Joo, sivun eivätkä nekään ole tilattavissa vaan paikan päällä. Lisäksi, jos yhteistyökumppani on nyt Musti ja Mirri, ovat nuo tuotteet normaalista Mustin ja Mirrin valikoimasta. Aiemmin Stockkalla oli vähän erilainen valikoima kuin Mustilla ja Mirrillä.

Vierailija
49/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläin- ja lelutarjouksia ei voi enää Stockalla olla, koska ovat ulkoistaneet kyseisten tuotteiden myynnin.

Elektroniikkatarjouksia kuitenkin on, vaikka osasto vaihtui Expertiksi.

Ja eläintarjouksiakin oli sivun verran.

Joo, sivun eivätkä nekään ole tilattavissa vaan paikan päällä. Lisäksi, jos yhteistyökumppani on nyt Musti ja Mirri, ovat nuo tuotteet normaalista Mustin ja Mirrin valikoimasta. Aiemmin Stockkalla oli vähän erilainen valikoima kuin Mustilla ja Mirrillä.

Joo en tarkoittanutkaan et siel mitään ostettavaa olis ollut. Vastasin vaan siihen "ettei eläintarjouksia voi enää olla". Toi mainitsemasi asia harmittaa minuakin :/