Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R.I.P. Hullut Päivät

Vierailija
05.04.2016 |

Sen lisäksi, että ne eivät vaivaudu enää lähettämään kuvastoja koteihin, on leluosastokin lopetettu kokonaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuvaston... asun Turussa. Käytän stokkaa melko paljon, koska ostan sieltä nykyään kaikki lasten vaatteet... kauniita ja sopivankokoisia 12-vuotiaalle. En osta mistään normaalihinnoilla :)

Vierailija
22/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo putiikki ole konkan partaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut Hulluilta Päiviltä enää vuosiin mitään kun laatu ainakin vaatteiden suhteen on ihan samaa kuin näissä Gina Tricot, Cubus jne. halpismyymälöissä. Tuntuu että jopa kallimmat merkkituotteet ovat jotenkin kakkoslaatua kun ovat tarjouksessa.

Vierailija
24/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kakkoslaatua hankitaan näihin ale-tempauksiin. Tämä ilmiö on ihan maailmanlaajuinen, samalla tavalla toimitaan keskieurooppalaisissa ja amerikkalaisissa tavarataloissa.

Kiinassa on aina hullut päivät, siellä on tietyt torit ja kaupat joissa myydään merkkivaatteiden kakkoslaatua, ei siis piraatteja (aina).

Vierailija
25/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann tekee hätäpäissään koko ajan päätöksiä, jotka ovat pelkästään haitallisia heille. Minä olin vuosia heidän asiakas, mutta kun korttiuudistus tuli, niin käynnit väheni, koska minun olisi pitänyt kortin saadakseni toimittaa nordealle jotain tositteita tuloista. Olen niin laiska, etten jaksanut, enkä edes muistanut koko juttua. Minulla on heidän käteiskortti, mutta kun se meni vanhaksi, en saanut enää postitse automaattisesti uutta. Tämä oli seuraava askel huononnukseen. Sitten en ole saanut enää mitään mainoksia, enkä postia heiltä, taas seuraava huononnusaskel. Olen ostanut hullareilta, mutta jos luetteloa ei enää tule, niin sekin jää. En ymmärrä miten niin fiksu firma voi sahata oksaansa toistumiseen.

Jotkut yritykset yrittävät pitää vanhat asiakkaat keinolla millä hyvänsä, lähettämällä mainoksia, kanta-asiakastarjouksia jne. mutta ei stockmann. Vaan tämä yritys kääntää selkänsä ja sulkee ovia. Onko se heidän etu mitenkään? Ei. Ennustan konkurssia, ellei suunta muutu.

Vierailija
26/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin kuvasto tuli. Tampereella asun.

Tosin en enää vuosiin ole jaksanut lähteä siihen ryysikseen vaan olen aina tilannut netistä tuotteet. Tänään olin taas koneella 07:00 tekemässä tilausta ja kaikki sain, mitä halusin, yhteensä 300 €:lla. 

Hyvin toimii! 

Vierailija
27/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli kuvasto ihan ajallaan. Mutta ei siellä oikein mitään ostamisen arvoista ollut. Ja ne harvatkin on myyty minuutissa loppuun...

Harmi ettei tänä vuonna ole edes Finkinon leffalippuja ollenkaan tarjouksessa. Ne on olleet meidän perheen vakio-ostos.

Vierailija
28/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle (exclusive) tuli kuvasto vasta tällä viikolla. Eikä sillä niin väliä, kun eihän siitä mitään näe. 

Myös lemmikkien jutut lopetettu lelujen lisäksi. 

Vierailija
29/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan suomalaista. Minulle myös tuli kuvasto vaikken ole tavisostajaa kummempi.

Vierailija
30/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo putiikki ole konkan partaalla?

Joo toki heh hee konkkaan tämmöinen miljardien kiinteistöomaisuutta hallitseva puulaaki onkin just menossa

Vierailija
31/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille Jyväskylään tuli kuvasto viime viikolla. Ei niin, että mitään hirveän mielenkiintoista olisi ollut. Ja se exclusive-kortti on meillä.

Vierailija
32/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tuli kuvasto ihan ajallaan. Mutta ei siellä oikein mitään ostamisen arvoista ollut. Ja ne harvatkin on myyty minuutissa loppuun...

Harmi ettei tänä vuonna ole edes Finkinon leffalippuja ollenkaan tarjouksessa. Ne on olleet meidän perheen vakio-ostos.

Kyllä leffaliput on myynnissä tarjoushinnalla. Ne ei vaan ole jostain syystä tänä vuonna kuvastossa.

Vierailija
33/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nykyään lähettää niitä kuvastoja kotiin vain niille, jotka ovat ostaneet sieltä jotain tietyn ajan sisällä esim jos et ole ostanut mitään 8 kk:teen ei kuvastoja tule. Siitä mikä se aikamäärä on ja liittyykö siihen myös minimirahasumma en ole varma... Hölmö käytäntö sinäänsä sillä ei niin niitä vanhoja asiakkaita takaisin houkutella, kun eivät edes tiedä mitä on tarjolla.

Mä en kuvastoa saanut, vaikka kävin siellä jouluostoksilla (vielä niiden alennuskupongeilla), miehelle kuvasto tuli kotiin, eli todnäk siinä tosiaan on joku euromääräinen raja ei kuukausiraja, jolla on merkitystä. Stockalla ei ole enää omaa leluosastoa, se on vuokrattu Hamley'sille, eivätkä he varmaan ole mukana hullareilla...

Vierailija
34/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1498 kirjoitti:

Ei ole tullut kuvastoa Helsingissäkään.

Eikä tullut Espooseenkaan. Meillä on sentään Stocka tässä omassa kylässäkin.

Vierailija
35/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei tullut kuvastoa, vaikka käyn useasti kuussa.. Onko itiksessä hamleys? Tai onko sinne tulossa ylipäätään ollenkaan?

Vierailija
36/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin- ja lelutarjouksia ei voi enää Stockalla olla, koska ovat ulkoistaneet kyseisten tuotteiden myynnin.

Vierailija
37/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1498 kirjoitti:

Ei ole tullut kuvastoa Helsingissäkään.

Eikä tullut Espooseenkaan. Meillä on sentään Stocka tässä omassa kylässäkin.

Saatko kuukausikirjasen? Jos saat, eikä nyt sitten tullut kuvastoa, niin sitten on tapahtunut joku virhe. Kyllä kaikkien vakioasiakkaiden pitäisi kuvasto saada. Itse asun Laurinlahdessa ja sain kuvaston torstaina viime viikolla.

Vierailija
38/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläin- ja lelutarjouksia ei voi enää Stockalla olla, koska ovat ulkoistaneet kyseisten tuotteiden myynnin.

Elektroniikkatarjouksia kuitenkin on, vaikka osasto vaihtui Expertiksi.

Vierailija
39/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elektroniikkatarjouksia kuitenkin on, vaikka osasto vaihtui Expertiksi.

Ja eläintarjouksiakin oli sivun verran.

Vierailija
40/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo monta vuottahan on ollut niin että kuvasto lähetetään ainoastaan niille kanta-asiakkaille jotka on ostelleet stockalta tietyn rahamäärän edestä tavaraa. Vai onko esim. Helsingissä ennen jaettu kaikille?

Minä olen viime vuosina selannut nettikuvastoa mutta nyt se oli muuttunut kyllä ihan tyhmäksi. Olisi pitänyt selata erikseen kaikki kategoriat. Vai enkö osannut käyttää sitä? Leluja tosiaan yritin etsiä minäkin, mutta lopetin aika lyhyeen.