Arman pohjantähden alla OFFICIAL
Keskustelut tähän.
Ensimmäinen jakso : Arman menee vankilaan.
Kommentit (352)
Nyt oikeesti mielenkiintoinen sarja
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee tästä OFFICIAL?
Minä
Onhan sillä toi kameramies kuitenkin frendinä tuolla :D
Tätä on odotettu. Saa nähdä onko yhtä hyvä ku mainokset antaa ymmärtää :)
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä toi kameramies kuitenkin frendinä tuolla :D
Kai se yrittää olla että olis yksin. Hieman varmaan ahdistaa ... Mua ainakin ahistaisi, ihan sama vaikka tietäisin viipyväni vain vähän aikaa.
Aika moni antaa ihan kasvoillaan haastattelua, myös toi pedofiili. Näytti ihan murrosikäiseltä se ..
Katsoin sivusilmällä vähän, mutta hyi kamala, miten kevyesti pystyy kertomaan siitä että on tappanut jonkun.
Anyway, tuosta pitkätukkaisesta tappajatyypistä tuli mieleen Eppu Salminen. Siis ihan ulkonäön perusteella. Ei käytöksen.
Nuo pari tyyppiä ovat niin syyttömiä, niin syyttömiä. Toisella niin hälläväliä asenne, ei mikään ihme että on tuolla, ja toisen mukaan heitä vaan kiusataan tuolla, ihan aiheetta... Onko se Johansson tuolla, näyttääköhän ne sitä tässä.
Mielenkiintoinen sarja, mutta mua vähän huvittaa se että antavat haastateltavat sen kuvan että kaikki on ihan syyttä suotta tuolla vankilassa. Että sillälailla meni kuolemaan ja mua syyttivät, ja nyt mä täällä istun sit.
Jännä nähdä miten rikollinen mieli selittää ja oikeuttaa asiat itselleen eduksi, nyt yhteensä 3 henkirikosta ollut väärinkäsityksiä tai uhrin omaa syytä. Osittain puistattaa ja osin säälittää.
Raukkaparat väärin tuomitut! Nyyh!
Siis ei jumalauta tuo pitkätukkainen vanki joka "ihan vain itsepuolustuksena" tappoi ja puukotti eikä edes osaa katua.
Miksi tuo Jussi oli niin tutun näköinen? Hmmm.
Haha iha pimeetä porukkaa on tuolla vankilassa..siis noi vangit! Huutelevat ikkunasta ku Arman on ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä miten rikollinen mieli selittää ja oikeuttaa asiat itselleen eduksi, nyt yhteensä 3 henkirikosta ollut väärinkäsityksiä tai uhrin omaa syytä. Osittain puistattaa ja osin säälittää.
Tää useasta taposta tuomittu oli minusta ihan selvästi jotenkin sairas mieleltään.
Joo itsemurhan joku tehnyt muka puukottamalla itseään rintaan.. Just.
Ja kuka noidenkin taparikollisten elämän sitten maksaa? Ainiin MINÄ maksan ja SINÄ maksat! Ymmärrän vielä yhden hairahduksen elämässä, mutta jos siitäkään ei mitään opi niin ei kai siinä voi kuin muuta kuin sääliä..
Kohta näkyy jännämiehiä .