Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siirrytään eteenpäin

Vierailija
20.10.2025 |

ja jätetään kaikki mennyt taaksepäin

onko järkevää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰😘😘🥳

Vierailija
2/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka menneitä muistelee sitä tikulla silmään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nuo asetukset puhelimestasi, että lause ei ala suurella kirjaimella menneisyyteen. 

Vierailija
4/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa tapahtuneesta sanallisests flirtistä on pitkä matka tekoihin.En voisi ikinä tehdä niin miehelleni.Mieheni oli nuoruudessaan paljon liberaalimpi mitä itse olin kärsin siitä.Nyt uudet säännöt suhteessamme,ei kinkyjö,ei homokapakoita,ihan uudet säännöt!Aika kesyä siihen verrattuna että Anna Kontula myi seksiä kansanedustajana!

Vierailija
5/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kinkyjä ei homokapakoita ei kumia eikä nahkaa enääei fetisismiä.Uudet säännöt suhteessamme!Älkää tuomitko jollette  tiedä totuutta!

Vierailija
6/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nyt ei ole mikään peruspertti!

Vierailija
7/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanallinen flirtti ei ole samaa kuin perseensä jakaminen En koskaan flirttailexselvinpäin!

Vierailija
8/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne menneisyyden ongelmat pitäisi käsitellä ensin, jotta voi siirtyä eteenpäin ja aloittaa "puhtaalta pöydältä"?

[minä vaan kysyn]

Vierailija
9/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakat olen jättänyt jo 16 vuotta sitten,enkä aio tehdä paluuta.En mielellään käy edes klubikeikoilla kun pelkään humalaisia ihmisiä jolloin minunkin täytyy juoda itseni humalaan,jotta kestän tilanteen ja humalassa en osaa varoa tilanteita!Hartwall-areenalle olen uskaltanut mennä selvinpäin!

Vierailija
10/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne menneisyyden ongelmat pitäisi käsitellä ensin, jotta voi siirtyä eteenpäin ja aloittaa "puhtaalta pöydältä"?

[minä vaan kysyn]

En suostu käsittelemään,haluan päästä helpommalla!

Vierailija
11/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ihan lapsia mieheni kanssa vielä 20 vuotta sitten biletettiin ihan tappiin saakka!Enkä kanna siitä vastuuta minkälainen ihminen olin 20 vuotta sitten!Eteenpäin!

Vierailija
12/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[minä vaan kysyn]

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Fakta tieto!

Vierailija
13/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattisesti oletin silloin 20 vuotta sitten,että jos olit mieheni ystävä olit myös minun ystäväni pidin sinua perhetuttavana jolle uskoutua anteeksi,että oli niin lapsellinen!En elä enää samanlaista elämää enkä ikimaailmassa kaikkien näiden käänteiden jälkeen sinuun yhteyttä ottaisi!Luuletko että olisi edes pokkaa,sitten vielä yksi seikka minulla ei ole nykyistä puhelinnumerosi!Tuliko tätä ottaneeksi huomioon?

Vierailija
14/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[minä vaan kysyn]

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Fakta tieto!

Jääköön asia levälleen kuin p..a  p...sitä!Siivotkaa te minä en ainakaan siivoo!Eteenpäin!

Vierailija
15/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrytään mieluummin taaksepäin ja jätetään tulevaisuus taaksemme. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

Vierailija
16/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän painelen eteenpäin teidän vastauksesta huolimatta!Ette pysty estämään.Enkä suostu häpeämään!

Vierailija
17/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsittele millään tavoin haluan päästä helpommalla!!!!!

Vierailija
18/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisen piittaamaton ja välinpitämätön olo,en välitä!

Vierailija
19/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä sinun nykyistä henkilöllisyyttäsi enkä varsinkaan sinun oletettua salaista numeroasi saatikka sitä edes haluaisin Arvasin asioiden todellisen laidan,siihen ei paljoa hoksottimia tarvinnut!

Vierailija
20/21 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käy ne 400 exääsi läpi,minä en ollut mikään sinun exäsi,enkä hoitosi,ystäväsi vaimo,pelkkä hyvä päivän tuttava.Älä liioittele merkitystäsi elämässäni.Anna minun olla rauhassa,ole niin kiltti!Meidän tiet ei enää kohtaa tässä elämässä,olet minulle tuntematon ja pelkkää ilmaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan