Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi tänään: " En tule enää koskaan sun viereen nukkumaan". Jatkuvasti vihainen minulle jostain..

Vierailija
16.07.2024 |

Mies sanoi tänään, että " En tule enää koskaan sun viereen nukkumaan". Olin vaan, että " ok". Mies on kokoajan vihainen. Kun yritin halata miestä niin hän käski mennä pois. 

Ollaan oltu kauan yhdessä. Häntä ärsyttää kaikki minussa, ihan kaikki. Kun ollaan syömässä, niin hän alkaa matkimaan syömistapaani yms. Käskee painumaan "v...n" haukkuu v...n ä.....i yms. Ei välitä vaikka itken.

Kun itken, niin hän haukkuu märäksi rätiksi ja että olen heikko ihminen. 

Häntä ärsyttää kaikki mitä, sanon teen tai olen. Hän haukkuu lihavaksi ja käski mennä peilin eteen katsomaan miltä näytän ja sanoi hyi.

Itken iltaisin niin kauan kun nukahdan, koska en saa nukuttua, ruokahalua ei enää ole.

Olen yrittänyt miljoona kertaa kysyä, mikä hänellä on, mutta käskee olla hiljaa ja häipymään asunnosta. Laittaa korvan lukkoon kun puhun ja näyttää hampaita.

Kun teen ruokaa niin hän pyörittelee silmiä ja katsoo kelloa, kuinka hidas olen. Sitten hän haukkuu kun en tee ruokaa. Sanoin, että en halua, koska halveksit.

Hän ei mene mihinkään harrastuksiin eikä hänellä ole ystäviä. Tämäkin on minun syytäni.

Olen täysin uupunut enkä tiedä, miten pääsen eteenpäin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan kuulostaa ihan sairaalta toiminnalta. Pääset eteenpäin jättämällä miehen.

Vierailija
2/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on aika erota ja ajatella omaa hyvinvointiasi. Miehesi on pölvästi. En todellakaan jäisi tuollaiseen suhteeseen, mieluummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on ihan mielipuoli. Jätä se niin elämä alkaa taas hymyilemään.

Vierailija
4/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivalivali

Vierailija
5/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies. Sinä ansaitset parempaa upea hyvä nainen

Vierailija
6/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset tuosta hyvinkin heposti dumppaamalla ihmisroskan. Koska henkinen väkivalta on noin vakavalla mallilla, se saattaa muuttua fyysiseksi erossa. Ole todella varovainen ja järjestä asiat niin, että pääset lähtemään nopeasti. 

Vierailija
7/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen ei oikeasti ole niin rankkaa. Tulostat paperit netistä ja nimi alle. Puolen vuoden odotusaikana järjestät itsellesi oman kämpän. Jollette pääse omaisuuden jaosta yksimielisyyteen niin oikeusaputoimisto auttaa.

Vierailija
8/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teet vielä hänen kanssaan? Ei kukaan täysjärkinen jatka tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
9/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen väkivallan abc. (Sun miehen toiminta)

Voisiko sun itsesi hyvinvoinnin kannalta olla hyvä mennä asumaan hetkeksi muualle ja jutella jonkun ammattilaisen kanssa?  

Et ansaitse tuollaista kohtelua. Oot tärkeä ja arvokas <3 

Vierailija
10/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi ei voi kunnioittaa sinua, koska et itsekään kunnioita itseäsi.

Minulle ei kukaan puhuisi noin! Eli sen yhden kerran kun jotain vastaavaa tapahtuisi, sanoisin ukolle suorat sanat.

Vierailija
11/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

protip: ap on röllipeikko

Vierailija
12/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka vahingoittaa sinua, ei voi koskaan auttaa sinua. Voit sanoa tuon hänelle. Ja varsinkin itsellesi. Älä tuhlaa ainoan elämäsi päiviä huonon kanssa. Joo, on luvattu rakastaa myötä ja vastamäessä. Mutta jos se käy yksipuoliseksi, anna olla. Voi etsiä hänelle auttavien puhelinten numeroita. Et voi tehdä enempää. 

Vierailija
13/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti hyvä ihminen, olet vaarassa, tuollainen käytös voi muuttua fyysiseksi väkivallaksi. Mitä ihmettä odotat tapahtuvaksi? Lähde!!

Vierailija
14/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu heti turvakotiin. Sitä kautta saat apua ja tukea jatkoon.

Vierailija
15/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli tuollainen, ja siksi hän onkin eksäni. Eroaminen on ihanaa.

Vierailija
16/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pitää ottaa etäisyyttä jollain keinoin. Itse lähtisin pitkälle lomalle tms. On ikävää lähteä kotoa. Olisi mukavampi saada se toinen pois sieltä. Paras olisi kun kummatkin lähtisi lomalle peräjälkeen. Se olis henkisen eheytyminen aikaa. 

Vaihda ainakin itse toimintatapoja. Jos vain pystyt. Luultavasti kuitenkin ero on jossain vaiheessa tulossa eteen. 

Vierailija
17/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidät pitää yhdessä? 

Vierailija
18/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä mies sillä on toinen nuorempi nainen

näin käy jokaisessa suhteessa ennemmin tai myöhemmin se on vain ajan kysymys

Vierailija
19/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hampaita??🤣

Vierailija
20/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on toisen kanssa jos käytös on ihan käsittämätöntä, päivittäin näkee kaupassa kun toinen karjuu kumppanilleen ja haukkuu. Itse en koskaan katsoisi tuommoista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän