Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kertoneet kenellekään muulle palstailevanne? Jos kyllä, kenelle?

Vierailija
26.12.2022 |

Omalla kohdallani vain vanhempani ja pari läheistä kaveria tietävät kun siteeraan legendaarisia ketjuja täältä :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kertoa kenellekään xDD

Vierailija
2/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko kainoja, Suomen älymystö ja eliitti kokoontuu täällä! Olette hyvässä seurassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt ulospäin matalaa profiilia. M58

Vierailija
4/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

t. Hopeakettu

Vierailija
5/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen olen maininnut, mutta onhan tämä palstoille kirjoittelu jonkinasteinen sosiaalisen elämän pohjanoteeraus.

Vierailija
6/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa kehtaisi

Vierailija
7/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelu on synkin ja häpeällisin salaisuuteni

Vierailija
8/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailemme ystävän kanssa yhdessä.

Monet tosi karmeatkin trollit on tänne lähelty, ja yhdessä naurettu, kuinka tosissaan jotkut tosi tyhmät hölmöt, ovat lapsellisen trollin.

Sellaisenkin trollin, joka ei edes voisi olla totta.

Pääsääntöisesti täällä liikkuu pissis ihmisiä. Kokemattomia, lähes aina työttömiä, ja usein syrjäytyneitä nuorehkoa ihmisryhmää.

Senhän heti huomaa, jos on asiallinen kirjoitus, ja se on yleensä vanhemman, kokeneen, koulutetun ja faktoja tietävän ihmisen kirjoitus.

Osa palstan jonneista seilas edestakaisin tämän palstan ja yliksen väliä.

Ja saa alapeukuttaa kommentiani.

Ja oikein urakalla.

Mielenkiintoista nähdä, kuka tämän ketjun tyhmimmistä lähettää enismmäisen alapeukun.

Olkaa hyvää!

Hölmöt.

Vierailija
9/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kaikille, olen palstaillut yli 20 vuotta. 

Minulla ei ole lapsia. :D

Vierailija
10/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tosi karmeatkin trollit on tänne lähelty, ja yhdessä naurettu, kuinka tosissaan jotkut tosi tyhmät hölmöt, ovat lapsellisen trollin.

Pääsääntöisesti täällä liikkuu pissis ihmisiä. Kokemattomia, lähes aina työttömiä, ja usein syrjäytyneitä nuorehkoa ihmisryhmää.

Senhän heti huomaa, jos on asiallinen kirjoitus, ja se on yleensä vanhemman, kokeneen, koulutetun ja faktoja tietävän ihmisen kirjoitus.

Ja oikein urakalla.

Mielenkiintoista nähdä, kuka tämän ketjun tyhmimmistä lähettää enismmäisen alapeukun.

Olkaa hyvää!

Hölmöt.

Totta. Tunnistin pissiskirjoittajan.

Vierailija
11/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, muut ei.

Vierailija
12/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut ja sanonut, että täällä on ihan hauskoja ketjuja, joille naureskella. Valitettavasti modeilla näyttää olevan erilainen huumorintaju kuin itsellä.

Vierailija
13/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohimennen olen maininnut, mutta onhan tämä palstoille kirjoittelu jonkinasteinen sosiaalisen elämän pohjanoteeraus.

Mitä varten pohjanoteeraus? Minä nyt otan kantaa livenä keskustellessanikin. Täällä aukeaa näin ulkosuomalaiselle vähän enemmän tuo oman kansan mentaliteetti, koska yhteydet Suomeen eivät vuosien varrella ole enää pysyneet niin tiiviinä. Vai pitääkö oikeasti kirjoitteluakin hävetä? Minua ihmetyttää vain välillä yksioikoiset olettamukset ja senmukaiset aggressiiviset vastaukset muille palstailijoille, mutta oman mielipiteen ilmaisun harjoittelu tekee itse kullekin hyvää.

Vierailija
14/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ohimennen lapsille, sen jälkeen minut toimitettiin suljetulle osastolle josta siis palstailen edelleen

Vierailija
15/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun secret pleasure. :D

Vierailija
16/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykyään tämä on aikalailla pilalla trollaavien sekopäiden takia mutta parhaimmillaan palsta on ollut ihan mielenkiintoista, kuin reaaliaikaista kirjekaveruutta erilaisten ihmisten kanssa. Olen saanut täältä myös huimasti tukea kun olen sitä pari kertaa vaikeassa paikassa todella tarvinnut. Ja jos tulisi jokin käytännön ongelma, joku palstalla tietää erittäin todennäköisesti siihenkin ratkaisun. :)

Vierailija
17/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen

t. Hopeakettu

Hopis on cool!

Vierailija
18/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Tätä ei tule koskaan kukaan tietämään. Minun täytyy vain muistaa tuhota selaushistoria ja laitteet huolellisesti enne kuin aika minusta jättää.

Vierailija
19/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten pohjanoteeraus? Minä nyt otan kantaa livenä keskustellessanikin. Täällä aukeaa näin ulkosuomalaiselle vähän enemmän tuo oman kansan mentaliteetti, koska yhteydet Suomeen eivät vuosien varrella ole enää pysyneet niin tiiviinä. Vai pitääkö oikeasti kirjoitteluakin hävetä? Minua ihmetyttää vain välillä yksioikoiset olettamukset ja senmukaiset aggressiiviset vastaukset muille palstailijoille, mutta oman mielipiteen ilmaisun harjoittelu tekee itse kullekin hyvää.

Mistä syystä kukakin tänne kirjoittaa, mutta minulle tämä on irl kontaktien kalpea korvike. Ajan kuluttamista  lukemalla ja vastailemalla anonyymeille kasvottomille tuntemattomille. Toisinaan lohdullista, mutta enemmänkin korostuu se, että on enimmäkseen sosiaalisen median ja erinäisten verkossa olevien ryhmien varassa, jos kaipaa keskusteluseuraa. Eli korvikkeiden, jotka eivät vastaa todellista elämää ja läsnäoloa.

Vierailija
20/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikein urakalla.

Olkaa hyvää!

Hölmöt.

Ei sinullakaan hyvin kyllä mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan