Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tänään syönyt?

Vierailija
05.04.2016 |

Olen tänään syönyt:
- aamu: maitokahvi, kaurapuuro + pakastemustikoita ja -vadelmia + kanelia, vettä

- päivä: vettä, rautakapseli (ei saa syödä 6 tuntiin mitään)

- alkuilta: lohipyörykät, täysjyväriisi+kvinoa, rucola-tuorekurkkusalaatti, vettä

Myöhemmin aion vielä syödä:
- myöhäisilta: banaani, kaakao, vettä

Olen tyytyväinen tähän päivään. Olen syönyt ihan terveellisesti. Rautakuuri aiheuttaa ateriarytmiin ongelmia, mutta muuten ihan ok.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään syönyt:

- aamu: maitokahvi, kaurapuuro + pakastemustikoita ja -vadelmia + kanelia, vettä

- päivä: vettä, rautakapseli (ei saa syödä 6 tuntiin mitään)

- alkuilta: lohipyörykät, täysjyväriisi+kvinoa, rucola-tuorekurkkusalaatti, vettä

Myöhemmin aion vielä syödä:

- myöhäisilta: banaani, kaakao, vettä

Olen tyytyväinen tähän päivään. Olen syönyt ihan terveellisesti. Rautakuuri aiheuttaa ateriarytmiin ongelmia, mutta muuten ihan ok.

Ap:lle tiedoksi, että saa syödä, mutta riippuu mitä syö. Esim. maito -ja viljatuotteita on hyvä vältellä pari tuntia ennen ja jälkeen rautakapselin. Mutta taas c-vitamiinipitoisia ruokia olisi hyväkin syödä rautakapselin kanssa, koska c-vitamiini edistää imeytymistä ja on oikeastaan aika välttämätöntä raudan kanssa.

Rautatabletti kannattaa myös ottaa iltapäivästä/alkuillasta, silloin on parhaimmat imeytymisajat sille.

Tietenkin, jos sulla on joku sairaudellinen tai lääketieteellinen peruste vältellä ruokaa 6 tuntia kapselin jälkeen, niin siitä taas en osaa sanoa mitään. Normaali vointiselle ihmiselle taas edellä mainitsemani asiat ovat sopivat.

Vierailija
22/23 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipää, siskonmakkarakeittoa, tonnikalasalaattia, omenan, appelsiinin.

Plus kahvia, teetä, mantelimaitoa ja paljon vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, mustikoita, raejuustoa.

Riisiä, kanaa, raaka porkkana.

2 avokadoa, 2 pannukakku palaa, 2 tl hilloa.

Riisiä, kanaa, vihanneksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi