Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa jonka ammatti on gynekologi?

Vierailija
05.04.2016 |

Vai häiritsisikö työnkuva'?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisin.

Vierailija
2/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, etuhan se vaan olisi, naisen anatomia hallussa ja sitä rataa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois seurustella :(

Vierailija
4/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
5/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos itse olisin urologi.

7/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti :D Itseasiassa, olin raskaushuuruissani melko kärttyinen miehelle, että oli opiskellut ihan väärässä koulussa. Hänen olisi mielestäni pitänyt olla juurikin gynekologi tai mieluummin tietysti OB/GYN, jotta olisi voinut hoitaa minut mukavasti kotona, omassa rauhassa, eikä olisi tarvinnut raahautua vieraan ihmisen eteen levittelemään :D

8/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette voisi, niin miksette? Pelkäisittekö, että mies löytäisi kauniimman vaginan vai mitä ihmettä?

9/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nimi eikä ammatti miestä pahenna!

Vierailija
10/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei kyllä yhtään haittaa ammatti, miksi haittaisi? 

Vierailija
11/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran. Hänellä oli tietenkin valtavasti tietoa, mutta valitettavasti hän uskoi kaikkien naisten olevan samasta puusta veistettyjä ja esimerkiksi pitävän juuri samoista asioista seksissä. Juuri niistä, jotka hänen käsityksensä mukaan olivat niitä, joista kaikki naiset pitävät. Tuo kaikkitietävyys alkoi lopulta rassata, kun aina oli vastassa "minä olen tämän alan asiantuntija, joten minä kyllä tiedän". Ja aikamoinen sovinistikin sieltä sitten paljastui.

Vierailija
12/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Te jotka ette voisi, niin miksette? Pelkäisittekö, että mies löytäisi kauniimman vaginan vai mitä ihmettä?

Ihmisillä voi olla monenlaisia erilaisia syitä. Minut on lapsena seksuaalisesti pahoinpidelty vertavuotavaksi, jonka jälkeen jouduin erittäin sadistisen mieslääkärin tutkittavaksi. Siitä on tullut vakava trauma kaikkia mieslääkäreitä kohtaan. En tiedä, mitä ajattelisin ilman tätä kokemusta, mutta tämän takia tunnen primitiivistä syvää inhoa ja raivoa mieslääkäreitä kohtaan. En voi tälle mitään, vaikka tiedän sen olevan epäreilua kunnollisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
13/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran. Hänellä oli tietenkin valtavasti tietoa, mutta valitettavasti hän uskoi kaikkien naisten olevan samasta puusta veistettyjä ja esimerkiksi pitävän juuri samoista asioista seksissä. Juuri niistä, jotka hänen käsityksensä mukaan olivat niitä, joista kaikki naiset pitävät. Tuo kaikkitietävyys alkoi lopulta rassata, kun aina oli vastassa "minä olen tämän alan asiantuntija, joten minä kyllä tiedän". Ja aikamoinen sovinistikin sieltä sitten paljastui.

Huh, toivottavasti en ikinä päädy kyseisen tyypin vastaanotolle. Todellinen asiantuntija tosiaan... 

Vierailija
14/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa gynekologin kanssa. 

Tätä edelsi seurustelu. Eli vastaus on kyllä!

Vierailija
15/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka t-paidassa lukee "en ole gynegologi, mutta voin kyllä vilkaista?"

Vierailija
16/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysymyksiä! Ihanko tosissaan joku voi vastata tähän ei? Käsittämättömiä ihmisiä.

Vierailija
17/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka t-paidassa lukee "en ole gynegologi, mutta voin kyllä vilkaista?"

Jättäisin väliin, jos ei paitaa pystyis välttämään, niin koko mies.

Vierailija
18/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on joskus ottanut papakokeita työkseen. Ei haitannut yhtään. Itse olen lastenlääkäri.

19/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Vierailija
20/68 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja toisaalta gynekologeilla on hyvät palkat, että senkin puoleen, mikä jot en voisi seurustella ainakin.  Kai nyt gynekologisen koulutuksen saanut mies tietäisi käsitelläkin naista rakastelun yhteydessä oikein oppikirjojensa pohjilta;):D Helläkätisempiä ainakin miesgynet ovat olleet minun kohdallani kuin naiset, vaikka luulisi ko. asian olevan toisinpäin.

Enemmänkin mua kiinnostaisi, millainen kalu gynemiehellä olisi, sillä pienellä munallahan ei tee mitään. Ei sillä saa tuntumaa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan