Käsitöiden teko ja naapurin seinän hakkaaminen
Ompelin farkkutakin johon kiinnitin pieniä niittejä. Näiden kiinnittämiseen niitä tarvitsee napauttaa pari kertaa vasaralla jotta lukittuvat paikalleen. Tein tämän puoli kuuden aikoihin iltapäivällä ja aikaa meni kymmenisen minuuttia. Naapuri alkoi hakata seinää vimmatusti tämän takia. Mitä teen? Voinko laittaa loputkin niitit paikalleen vai jääkö ne oikeasti laittamatta sen takia että vasaroinnista kuuluu kovahko ääni joka ilmeisesti kantaa naapuriin saakka. En keksi miten ne saisi paikalleen hiljaisemmin. Miten toimisitte?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota jämerä leikkuulauta tai muu puinen pölkky polviesi päälle ja vasaroi siinä. Ei kuulu pauke naapuriin asti. Minä olen aina kiinnittänyt niitit ja painonapit sekä nahkavaatteiden liimatut saumanvarat tällä tavalla - siis en minkään lattiaa vasten olevan kaikuvan huonekalun päällä. Jos ei ole pakko häiritä naapureita, en häiritse. Elämä on sillä lailla mukavampaa kaikille.
Entä jos molemmat jalat amputoitu kokonaan onnettomuuden vuoksi :/
Siinä tapauksessa vasarointipölkyn voi asettaa vaikka sohvalle tai lattialle sohvatyynyn päälle. Tekstiilien vasaroinnista pehmeähkön puun päällä muuten jää parempi jälki kuin superkovalla alustalla.
Minkähän vuoksi olen saanut liudan miinuksia ehdotukseni perään? Siksikö, etten olen mieluummin häiritsemättä ihmisiä kuin häiritsen heitä? Kyllä minusta on kivempi vasaroida äänettömästi naapurin mummon päivätorkkujen aikaan kuin herättää hänet ikävästi, mutta ehkä te muut olette toista mieltä. Pitäähän sitä nyt meteliä pitää, kun se kerran järjestyssäännöissäkin sallitaan, vai mitä?
Niittiähän ap vasaroi eikä mitään tekstiiliä. Sohvatyynyn + leikkuulaudan tms päällä niittien tai farkunnappien vasaroiminen on ihan hanurista kun tyyny joustaa alla.
Kyllä joskus voi metelöidä.
Kyllä ne farkutkin ovat tekstiiliä. Ja sohvatyynyjä ja leikkuulautoja on monenlaisia; jos omat tyynyt ovat lepsuja ja leikkuulaudat ohuita, on muitakin vaihtoehtoja olemassa. Mutta sinähän nyt välttämättä haluat, että ääntä lähtee naapurillekin, etkös vain?
Hirtän kohta tuon naapurin. Aloitti vasaroinnin puolilta päivin ja mulla on kuukauden ajan yövuoroja 5 kertaa viikossa. Jos joudun menemään töihin pahasti univelkaisena, niin tuon pellen yöunet kärsivät jatkossa tavalla tai toisella.
Voi teitä tyhmät paviaanit!
Ettekö ymmärrä että se vasarointi oli vain se viimeinen niitti (heh) joka katkaisi kamelin selän.
Ap on jyryyttänyt sillä ompelukoneellaan monta tuntia ja huudattanut paskaa iskelmää.