Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka toinen suomalaismies elää puutteessa – naiset selvästi haluttomampia

Vierailija
05.04.2016 |

Naisilla on seksuaalista haluttomuutta kolme kertaa enemmän kun miehillä, selviää suomalaisten seksuaalielämästä vuonna 2015 kerätystä FINSEX-tutkimuksesta.

http://yle.fi/uutiset/joka_toinen_suomalaismies_elaa_puutteessa__naiset…

Kommentit (170)

41/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet vois harrastaa seksiä keskenään niin ongelma hoituisi. :D

Keinoäly, robotiikka ja keinokohtu tekevät naisen tulevaisuudessa tarpeettomaksi. Sen jälkeen niitä nähdään enää eläintarhoissa simpanssien ja orankien välissä olevassa häkissä.

Tolla periaatteella voidaan todeta että miehiäkään ei tarvita tulevaisuudessa koska naisen hedelmöittämiseen ei tarvita spermaa... Voidaan siis eliminoida miehet ":D"

Ei tarvitse eliminoida miehiä. He ovat kuolemassa sukupuuttoon joka tapauksessa. Y-kromosomi on todella hauras ja viallinen. Miehet elävät jo laina-ajalla.

Vierailija
42/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas sitten täysin päinvastoin..mies ei halua seksiä!???? http://www.metropoli.net/rakkaus-ja-seksi/10-syyta-miksi-miehet-eivat-h…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme kun bimbot käyttää erilaisia aineita.

Vierailija
44/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat seksintappajat (kokemuksia useammasta suhteesta): seksissä itsekäs mies, humalainen mies, v*ttuileva tai muuten ilkeä mies, sairaus, yleinen väsymys. Tykkään seksistä, mutta nuo mainitsemani laskevat halut aika tehokkaasti.

Onko vika aina kumppanissa, jos sinua ei haluta?

Ainakin minä huomasin olevani huomattavasti haluttomampi edellisessä suhteessani, jossa mies ei osannut tyydyttää minua. Seksiä oli n. kolmesti viikossa ja huomasin kammoksuvani jokaista kertaa. En kuitenkaan koskaan kieltäytynyt. Tein parhaani hänen tyydytyksekseen ja omakseni. Useinmiten en tullut.

Nykyisessä suhteessani, jossa mies oikeasti tietää mitä tekee, ei seksiä voisi olla koskaan liikaa, mikäli paikkani suinkin kestäisivät enemmän. Seksiä on vähintään kerran päivässä ja odotan sitä innolla.

Mulla ihan sama tilanne! Ei oo ihmekään jos ei naista haluta perusjyystö. Vähäisestä saannista valittavat miehet: katsokaa peiliin, syypää löytyy hyvin todennäköisesti sieltä.

T: Eksältään pihdannut, nyksältään kärttävä

Vierailija
45/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tutkimus. Harmi että minulla on sitten semmoinen harvinaisempi mies. Se on ihan haluton :/ Ei auta mikään keikistely/ehdottelu/kynttilä illalliset/ hierominen/ pikku tuhmat pitsi hepeneet/ päivittäinen huomioiminen/ itsestäni huolta pitäminen.. ääh.

T. Nainen.

Jep, kuten myös. Viimeksi seksiä on ollut noin vuosi sitten. Ei paljoa naurata =(

Meillä kohta 3 vuotta :( Kauanko tarttee jaksaa?

46/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee luonnossa kaikilla muillakin eläinlajeilla, seksiä on sen verran kuin naaras sallii.

Paitsi sompanssit ottavat tarvittaessa vaikka väkisin

Mikä on ongelmasi? Keskustelu on niin kaukana aiheestasi kuin mahdollista, mutta ei, agendaasi pitää tulla levittämään vaikka väkisin! Sitä paitsi, raiskaus ei ole seksiä, se on vallankäyttöä. Sillä ei ole seksin kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
47/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tutkimus. Harmi että minulla on sitten semmoinen harvinaisempi mies. Se on ihan haluton :/ Ei auta mikään keikistely/ehdottelu/kynttilä illalliset/ hierominen/ pikku tuhmat pitsi hepeneet/ päivittäinen huomioiminen/ itsestäni huolta pitäminen.. ääh.

T. Nainen.

Jep, kuten myös. Viimeksi seksiä on ollut noin vuosi sitten. Ei paljoa naurata =(

Minä en jaksaisi enää yhtään kauempaa mutta kun on lapsia niin ei se erokaan ole mikään tuosta vain tehtävä asia.  ja kait sitä elättelee toiveita, että mies vielä jonakin päivänä haluaisi. Veikkaan, että saan odotella maailman tappiin asti.

Vierailija
48/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinoäly, robotiikka ja keinokohtu tekevät naisen tulevaisuudessa tarpeettomaksi. Sen jälkeen niitä nähdään enää eläintarhoissa simpanssien ja orankien välissä olevassa häkissä.

Pikemmin toistepäin ;) Naiset lisääntyisivät kloonaamalla ja miehiä voisi säilyttää ja lisätä kourallisen hupikäyttöön. Maailmakin pelastuisi kun ei tarvitsisi sotia eikä kehittää vimmatusti erilaisia TEKNISIÄ vimpaimia tuotettavaksi ja ostettaviksi. 

No eihän miehet sodi, jos jokaisella on joku omiin makuihin kustomoitu, ihmisenkaltainen robottimuija. Tosin ei me tehtäisi silloin mitään muutakaan kuin spermattaisi niitä robotytyjä 24/7. :D

Vierailija
49/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen.

Minä en jaksaisi enää yhtään kauempaa mutta kun on lapsia niin ei se erokaan ole mikään tuosta vain tehtävä asia.  ja kait sitä elättelee toiveita, että mies vielä jonakin päivänä haluaisi. Veikkaan, että saan odotella maailman tappiin asti.

Meillä sama juttu. En kai tässä enää olis ilman lapsia. Ei meillä riidellä tai mökötetä. Lapsilla on hyvä ja turvallinen olla. Ei vaan oo enää parisuhdetta. Ollaan niinku sisko ja veli. Välillä mietin, että tässäkö tää elämä oli.. :(

T. Se kohta 3 vuotta ilman ollut nainen

Vierailija
50/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä halusin useammin kuin mies. Tunsin painostavani häntä. Sitten kun sanoin, että hänen ei tarvitse ellei jaksa, niin näytti helpottuneelta. Sen jälkeen seksiä on ollut kolmasosa aikaisemmasta ja tällä on se vaikutus, että minulla on halut alkaneet hiipua. En ole kieltäytynyt vaan ryhtynyt puuhaan silti, mutta kai on tullut tunne, että mies ei niin haluakaan mua. En koe itseäni enää niin halutuksi ja tämä on vaikuttanut, että nyt mua ei enää kiinnosta oikeastaan. Vähän pelottaa, miten nopeasti miehen halun väheneminen syö minunkin halujani.

Vierailija
51/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä seksi kelpaa naiselle kuin naiselle. Ei ihme, että luvut ovat mitä ovat, kun miesasiamiehet täällä äänekkäästi keuhkoavat, että kahden minuutin aktin pitää riittää.

Vierailija
52/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee luonnossa kaikilla muillakin eläinlajeilla, seksiä on sen verran kuin naaras sallii.

Ja tämä oikeus pitäisi olla kunnon suomimiehelläkin, eikös?

Vierailija
53/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvä seksi kelpaa naiselle kuin naiselle. Ei ihme, että luvut ovat mitä ovat, kun miesasiamiehet täällä äänekkäästi keuhkoavat, että kahden minuutin aktin pitää riittää.

Äläpä puhu paskaa. Muija tietää että saa minulta mitä tahansa sängyssä. Sormia, suuta, leluja ja munaa takuu tyydytyksellä. Silti haluaa paljon harvemmin kuin minä. Ottaa sentään suihin ettei ihan hirveässä puutteessa tarvia olla. Ei vain joka päivä/ilta kehtaa pyytää. Joka päivä kun kuitenkin haluttaa seksiä.

Vierailija
54/170 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä puhu paskaa. Muija tietää että saa minulta mitä tahansa sängyssä. Sormia, suuta, leluja ja munaa takuu tyydytyksellä. Silti haluaa paljon harvemmin kuin minä. Ottaa sentään suihin ettei ihan hirveässä puutteessa tarvia olla. Ei vain joka päivä/ilta kehtaa pyytää. Joka päivä kun kuitenkin haluttaa seksiä.

-oletko varma, että tuo on sitä mitä puoliso haluaa? Esim minua ei kiinnosta vaniljaseksi lainjasn, luulin olevani aseksuaali ennenkuin löysin bdsm:n. Jos tarjolla on vääränlaista seksiä, mä olen aivan haluton, oikeaa haluaisin joka päivä. Fetissejäkin on niin monenlaisia ja moni ei ole niitä myöntänyt edes itselleen, saati pysty kertomaan puolisollern.

Tai

- teillä ei vaan ole kemiaa. Jos sitä ei ole niin sitä ei koskaan tulekaan. Se on yksilöllistä. Jonkun muun kanssa kumpikin boi olka ihan kyltymätön, te ehkä olette menneet yhteen väärin perustein. Esim minulla on ollut koko elämäni ajan kemiaa vain kolmen miehen kanssa, siis yksi vsdtaantullut mies per 10 vuotta, n 0,0000% miesten kanssa. Se on niin äärimmäisen harvinaista.

Vierailija
55/170 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/170 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemmin toistepäin ;) Naiset lisääntyisivät kloonaamalla ja miehiä voisi säilyttää ja lisätä kourallisen hupikäyttöön. Maailmakin pelastuisi kun ei tarvitsisi sotia eikä kehittää vimmatusti erilaisia TEKNISIÄ vimpaimia tuotettavaksi ja ostettaviksi. 

Tuskin. Kauhun tasapaino on tähän mennessä johtunut siitä, että miehet ovat biologisesti (lisääntyminen) riippuvaisia naisista ja naiset ovat kulttuurisesti (sivilisaatio, teknologia, järjestys) riippuvaisia miehistä. Saat maistiaisia naisten hallitsemasta maailmasta kun menet edes naisvaltaiseen työpaikkaan, joka joutuu kuitenkin toimimaan miesten rakentaman järjestyksen sisällä - täyttä anarkiaa. Naisia olisi se yksi ja viimeinen sukupolvi.

Vierailija
57/170 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oikeus pitäisi olla kunnon suomimiehelläkin, eikös?

Älä nyt uhriviittaasi hirttäydy, ei kukaan noin sanonut.

Vierailija
58/170 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloituksen tieto ei hirveästi lohduta niitä joka viidennettä naista, jotka kärvistelevät puutteessa.

Vierailija
59/170 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-oletko varma, että tuo on sitä mitä puoliso haluaa? Esim minua ei kiinnosta vaniljaseksi lainjasn, luulin olevani aseksuaali ennenkuin löysin bdsm:n. Jos tarjolla on vääränlaista seksiä, mä olen aivan haluton, oikeaa haluaisin joka päivä. Fetissejäkin on niin monenlaisia ja moni ei ole niitä myöntänyt edes itselleen, saati pysty kertomaan puolisollern.

Tai

- teillä ei vaan ole kemiaa. Jos sitä ei ole niin sitä ei koskaan tulekaan. Se on yksilöllistä. Jonkun muun kanssa kumpikin boi olka ihan kyltymätön, te ehkä olette menneet yhteen väärin perustein. Esim minulla on ollut koko elämäni ajan kemiaa vain kolmen miehen kanssa, siis yksi vsdtaantullut mies per 10 vuotta, n 0,0000% miesten kanssa. Se on niin äärimmäisen harvinaista.

Oma kokemukseni on, että seksiä on kehuttu (sekä parisuhteen aikaan, että sen jälkeen) parhaaseen a-luokkaan, mutta silti kerrat olleet harvassa eli noin kerran viikossa.

Vierailija
60/170 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halukkaampi seksiin jos mies huomioisi minua sen aikana paremmin.

Näinhän te aina sanotte, mutta todellisuus on toinen. Jos pillu ei kostu, niin siinä ei auta mikään palvonta, tiskaus tai kaulakoru. Parempi etsiä halukkaampi nainen. Bordellit tulisi laillistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan