Joka toinen suomalaismies elää puutteessa – naiset selvästi haluttomampia
Naisilla on seksuaalista haluttomuutta kolme kertaa enemmän kun miehillä, selviää suomalaisten seksuaalielämästä vuonna 2015 kerätystä FINSEX-tutkimuksesta.
http://yle.fi/uutiset/joka_toinen_suomalaismies_elaa_puutteessa__naiset…
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on huonoja seksissä eikä huomioi tarpeeksi. Tätä mieltä olen minä ja kaikki kaverini joilla on kokemusta suomalaisista ja muunmaalaisista. Katse peiliin, minä ainakin harrastaisin seksiä paljon useammin jos mieheni kuuntelisi toiveitani ja keskittyisi myös siihen että musta tuntuu hyvältä.
Naiset ei koskaan kuuntele miehiä seksissä.
Ei seksi ole sitä että mies tyydyttää naista.
Kyllä se puoliksi sitä on.
Pitäisi ainakin olla, miksi nainen muuten viitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on huonoja seksissä eikä huomioi tarpeeksi. Tätä mieltä olen minä ja kaikki kaverini joilla on kokemusta suomalaisista ja muunmaalaisista. Katse peiliin, minä ainakin harrastaisin seksiä paljon useammin jos mieheni kuuntelisi toiveitani ja keskittyisi myös siihen että musta tuntuu hyvältä.
Naiset ei koskaan kuuntele miehiä seksissä.
Ei seksi ole sitä että mies tyydyttää naista.
Seksissä molemmat tyydytetään. Ei vain toinen.
Mä en halua seksiä jos en saa orgasmia.
Jos nainen ei anna pillua ei miehen tarvitse maksaa laskuja. Tällä käytännöllä joka aviomies saisi pillua niin paljon kuin haluaa. Saa soveltaa.
Vierailija kirjoitti:
Elän puutteessa koska sopivaa miestä ei ole yksinkertaisesti löytynyt. Alkaisin kyllä vaikka heti parisuhteeseen kunhan löytäisin sen kunnollisen ja uskollisen miehen. Hyviä miehiä vaan tuntuu olevan kaupungeissa vähemmän kuin hyviä naisia, kilpailu on kovaa...
N30
Muuta pois pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei anna pillua ei miehen tarvitse maksaa laskuja. Tällä käytännöllä joka aviomies saisi pillua niin paljon kuin haluaa. Saa soveltaa.
Kyllä mies mun puolesta saa jättää laskunsa maksamatta jos haluaa, itsepähän sitten kärsii. Omat laskuni olen aina itse maksanut, en tarvitse siihen miehen apua. Ja jos mies tulisi vaatimaan pillua sen sijaan että haluaisi rakastella kanssani, joutaisi mennä koko "mies". Onneksi olen pariutunut ihanan ihmisen enkä minkään sovinistijuntin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä jättää laskunsa maksamatta jos haluaa menettää luottotietonsa. Meillä on kuitenkin ihan omat rahat joten minuun tai lapsiin tuo ei vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Toi kysymys on sinällään huono, koska en tiedä mitä vastaisin. Elän puutteessa, mutten siksi ettei seksiä ole tarpeeksi, vaan siksi että se on todella laadutonta. Eli meillä on päivittäin nopeita minuuttiyhdyntöjä ilman esileikkiä ja jonka jälkeen mies lähtee heti suihkuun. En vaan "saa" tällä tavalla ja haluan lisää. En tarvitsisi useammin, itse asiassa vaikka 3-5 kertaa viikossa olisi ihan mukavaa, jos seksi olisi muuta kun nopea rynkytys ja miehen laukeaminen.
N23
Miesvihaaja olet kun vaadit tuollaista. Jos ei miehesi halua muuta niin sillon kannattaisi varmaan katsoa peiliin. Etkö itse hiero itsellesi orgasmeja ja oletko lihava tai haiseva, niin että miestä ei kiinnosta halailu tai muuta.
Jännä juttu, että aina puhutaan seksittömyydestä parisuhteessa, niin kuin tuokin artikkeli koskee pääasiassa parisuhteita. Tehdään ongelma siitä, jos ei viikkoon ole herunut. Ok, seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta vaiettu asia onkin sitten se, kuinka paljon on pitkiäkin aikoja vastentahtoisesti ilman seksiä eläviä yksineläjä sinkkuja, ja kyse voi olla jopa vuosista. Samalla lailla seksi ja läheisyys on perustarve heillekin
Olen eronnut pitkästä suhteesta noin 6kk sitten, kaipaisin kyllä seksiä ja suhdetta kun olen niihin niin tottunu, oltiin yhessä 14 vuotta ja seksielämä oli melko aktiivista koko suhteen ajan, eroon vaikutti muut asiat, on minulla ollu muutama seksikerta eron jälkeen mutta ei ne ole sama asia kuin parisuhde seksi, toivottavasti löytyisi hyvä uusi kumppani, yhden illan suhteita en pidä.
Toi kysymys on sinällään huono, koska en tiedä mitä vastaisin. Elän puutteessa, mutten siksi ettei seksiä ole tarpeeksi, vaan siksi että se on todella laadutonta. Eli meillä on päivittäin nopeita minuuttiyhdyntöjä ilman esileikkiä ja jonka jälkeen mies lähtee heti suihkuun. En vaan "saa" tällä tavalla ja haluan lisää. En tarvitsisi useammin, itse asiassa vaikka 3-5 kertaa viikossa olisi ihan mukavaa, jos seksi olisi muuta kun nopea rynkytys ja miehen laukeaminen.
N23