Vierailija

Naisilla on seksuaalista haluttomuutta kolme kertaa enemmän kun miehillä, selviää suomalaisten seksuaalielämästä vuonna 2015 kerätystä FINSEX-tutkimuksesta.

http://yle.fi/uutiset/joka_toinen_suomalaismies_elaa_puutteessa__naiset_...

• ylös 19
  • alas 5

Sivut

Kommentit (170)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ehkä naisten tehtävä on myös tasapainottaa miesten seksuaalisuutta. Suhde kun ei voi perustua pelkälle seksille. Mies kun tuntuu näkevän seksiä koko ajan ja kaikkialla. Now, shoot me. 

• ylös 60
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet vois harrastaa seksiä keskenään niin ongelma hoituisi. :D

Tai maksaa seksistä naiselle rahalla.

• ylös 35
  • alas 17
Vierailija

Täällä ainakin molemmat haluaa yhtä usein 😊 Mutta mieheni onkin hyvä ja luotettava ja ah täydellinen. Ikinä satuttaisi mua.

• ylös 20
  • alas 11
Vierailija

Pahimmat seksintappajat (kokemuksia useammasta suhteesta): seksissä itsekäs mies, humalainen mies, v*ttuileva tai muuten ilkeä mies, sairaus, yleinen väsymys. Tykkään seksistä, mutta nuo mainitsemani laskevat halut aika tehokkaasti.

• ylös 70
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pahimmat seksintappajat (kokemuksia useammasta suhteesta): seksissä itsekäs mies, humalainen mies, v*ttuileva tai muuten ilkeä mies, sairaus, yleinen väsymys. Tykkään seksistä, mutta nuo mainitsemani laskevat halut aika tehokkaasti.

Onko vika aina kumppanissa, jos sinua ei haluta?

• ylös 21
  • alas 37
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisin halukkaampi seksiin jos mies huomioisi minua sen aikana paremmin.

Minä voin huomioida, tule pantavaksi. 

t. toinen mies

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Miesten korkeampien seksuaalisten halujen takia se mahdollistaa naisille prostituution ja epäsuoran prostituution. Kysyntä ja tarjonta seksimarkkinoilla ei kohtaa sukupuolten välillä, naisilla on valta.

• ylös 26
  • alas 6
Vierailija

Minua harmittaa miten moni mies on tahtomattaan seksittömässä suhteessa. Itse olen hiljainen ikisinkku mutta haluja löytyisi. Kellekään en vaan kelpaa ja irtosuhteita en halua.

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Ei kiinnosta. Ei yhtään. Pakkopullaa minulle kun parisuhteessa. Miehen tähden sillointällöin.

• ylös 10
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko vika aina kumppanissa, jos sinua ei haluta?

Ei, siksi mainitsin esim sairauden ja väsymyksen. Mutta jos toinen aiheuttaa pahaa mieltä tai ei seksissä välitä kuin itsestään niin silloin seksi hänen kanssaan ei houkuta.

• ylös 53
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Keinoäly, robotiikka ja keinokohtu tekevät naisen tulevaisuudessa tarpeettomaksi. Sen jälkeen niitä nähdään enää eläintarhoissa simpanssien ja orankien välissä olevassa häkissä.

Pikemmin toistepäin ;) Naiset lisääntyisivät kloonaamalla ja miehiä voisi säilyttää ja lisätä kourallisen hupikäyttöön. Maailmakin pelastuisi kun ei tarvitsisi sotia eikä kehittää vimmatusti erilaisia TEKNISIÄ vimpaimia tuotettavaksi ja ostettaviksi. 

• ylös 37
  • alas 7
Tylsustynyt

Itse joudun aina tekemään aloitteen, mies tykkää vain mussuttaa tv:n ääressä töiden jälkeen. Miestä ei vain huvita, selittää halujen lopahtamisen syyksi työstressin ja väsymyksen. Pelkään suhteen päättyvän eroon tai pettämiseen tai riitelyyn jne. tuntuu että kaikki muut miehet haluaisivat seksiä mutta oma mies ei. Mies vain ilmeisesti ajattelee, että emme eroa ja mitään ei enää parisuhteen eteen tarvitse tehdä, kun lapsikin tulossa ja asumme yhdessä. Sanoo yleensä vain että on onnellinen minun kanssa, that's it..

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Keinoäly, robotiikka ja keinokohtu tekevät naisen tulevaisuudessa tarpeettomaksi. Sen jälkeen niitä nähdään enää eläintarhoissa simpanssien ja orankien välissä olevassa häkissä.

Pikemmin toistepäin ;) Naiset lisääntyisivät kloonaamalla ja miehiä voisi säilyttää ja lisätä kourallisen hupikäyttöön. Maailmakin pelastuisi kun ei tarvitsisi sotia eikä kehittää vimmatusti erilaisia TEKNISIÄ vimpaimia tuotettavaksi ja ostettaviksi. 

Naisten pitää vain sotia miehet ensiksi pois pallolta, ja sehän tiedetään miten innokkaita naiset ovat rintamalle.

• ylös 6
  • alas 21
Vierailija

Ihana tutkimus. Harmi että minulla on sitten semmoinen harvinaisempi mies. Se on ihan haluton :/ Ei auta mikään keikistely/ehdottelu/kynttilä illalliset/ hierominen/ pikku tuhmat pitsi hepeneet/ päivittäinen huomioiminen/ itsestäni huolta pitäminen.. ääh.

T. Nainen.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vähän on miehiä, jotka kysyttäessä kehtaavat myöntää että vaimo on halukkaampi. Muistaako kukaan koko AV:n historiassa lukeneensa täältä kirjoitusta, jossa mies valittelisi että ei pysty niin usein kuin vaimo haluaa?

Monet naiset ovat kirjoittaneet että he ovat haluttomia tai heidän miehensä on haluton. Miehet valittavat kun vaimo on haluton. Mutta on todella, todella harvinaista, että mies itse myöntäisi olevansa haluton osapuoli. Miehistä nyt vain ei ole myöntämään tuollaista asiaa. Siksi tutkimustuloksetkin ovat mitä ovat.

• ylös 57
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisten pitää vain sotia miehet ensiksi pois pallolta, ja sehän tiedetään miten innokkaita naiset ovat rintamalle.

Ei tuohon sotaa tarvita. Naisten vain pitää olla huomoimatta miehiä, niin joka ukko vetää itsensä narun jatkoksi. Tai juo itsensä hengiltä. Niin ovat miehet monesti täällä kertoneet, että sinä käy.

Miten joku voi puhua rintamalle hinkumisesta jotenkin hyvänä asiana? Häpeä se on.

• ylös 31
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.