Haluan naisen, joka tykkää purjehtimisesta.
Onko liikaa vaadittu että nainen kestäisi keliä? Ts. aina ei aurinko paista ja välillä tuuleekin kovempaa. Niistäkin keleistä voi nauttia, jos on sporttisuutta riittävästi. Prinsessamaista kitinää en jaksa.
Kommentit (24)
Kyl semmosia löytyy mut ne on lähinnä niitä joiden käsitys purjehtimisesta on kitata viiniä jahdin kannella auringonpaisteessa :D
Ei paikallisesta purjehdusseurasta löydy?
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä olen. Onhan sulla vene?
Vene on joo omasta takaa.
ap
Kuinka monta jalkaa? riippuu ihan siitä.
Minä! :)
Ai hitsi, tämä tulikin muutaman vuoden liian myöhässä, kun ehdin jo naimisiin ja perheellistymään maakravun kanssa. Mutta varmasti löytyy merihenkisiä naisia!
Me etsitään varmaan toisiamme! Tykkään myös telttailusta ja koirista. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta jalkaa? riippuu ihan siitä.
Haluan myös tasapuolisen parisuhteen, joka ei perustu toisesta hyötymiseen.
ap
Aika vähän taitaa olla suomenruotsalaisia palstalla.
Voisit sopia mun tyttärelle. Miten vanha olet ja tosiaan millainen purjevene sinulla on? Tytär on melko vaativa mm koulutuksen ja käytöstapojen suhteen eikä perhetaustakaan saa olla tasoa wt. Hän on kokenut purjehtia eikä takuulla kitise. Pitää myös vaelluksesta ja muusta eräelämästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Jos vaan opetat!
Opetan mielelläni jos vaan opetettavalla on aito halu oppia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Me etsitään varmaan toisiamme! Tykkään myös telttailusta ja koirista. :)
Mutta tykkääkö sun koira/koirat purjehtimisesta?
ap
Täältä löytyy! Minä tykkään purjehtimisesta. Olen naisellinen, reipas nainen. Tosin edelleen mies on tärkeämpi kuin vene.
Kyllä meitä löytyy. Itse olen purjehtinut lapsuudessa enkä todellakaan kuvittele, että purjehtiminen on jotain viinin lipittelyä.
Kyllä mulla olisi iha helly hansenit päällä :)
Pisin matka on ollut Suomesta Tanskaan.
Mistä niitä kelistä kitisijöitä löytyy? En ole vielä purjehduspiireissä sellaista tavannut.
Mulla on purjevene (38 jalkaa). Laatumerkki ja avomerikelpoinen. Sillä voisi lähteä vaikka karibialle. Ei se kelinkesto ole kuitenkaan tärkein purjehduskaverin kriteeri. Mukavaa on kevyessä kelissäkin hyvässä seurassa lipua saaristomerellä pursiseuran saareen ja saunan jälkeen vaikka lipittää sitä viiniäkin.
Purjehtijanainen ilmottautuu! Omalla haiveneellä tulee jonkun verran kisailtua. Nää ns seilorimiehet on vaan yleensä aika paljon vanhempia ja isin jahdilla lusmuilevat "purjehtijapojat" ei oikein nappaa.
P.S. En oo suomenruotsalainen :D
Purjehtiminen on jotain ruotsalaisten neitien hommaa joten kiitti ei. Mutta soutuveneellä liikun kyllä kesät mielellään. Löytyiskö miestä kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Purjehtijanainen ilmottautuu! Omalla haiveneellä tulee jonkun verran kisailtua. Nää ns seilorimiehet on vaan yleensä aika paljon vanhempia ja isin jahdilla lusmuilevat "purjehtijapojat" ei oikein nappaa.
P.S. En oo suomenruotsalainen :D
Eli vapaita purjehtijanaisia siis jossakin on, mutta kohtaamisen vaikeus tuntuu olevan. Minkäs ikäisiä te palstan purjehtijanaiset oikein olette?
ap
Onko sulla luxuspaatti?