Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähintaiset sormukset saitte?

Vierailija
04.04.2016 |

Naiset, minkähintaiset kihla-ja vihkisormuksenne olivat, vai tiedättekö edes niiden arvoa? Itse sain valita, kun olen kovinkin neuroottinen ihminen, ja tiedän yhteishinnan siis olevan 4000 euroa. Minusta ihan kohtuullinen hinta, en ruvennut edes kyselemään kalliimpia. Tykkään kyllä kovasti sormuksistani :) sanokaa vielä ikänne, minä olen 26.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme toistemme kihlat, minun sormukseni oli 500e ja miehen 600e.

Vierailija
22/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ollenkaan.

Viimeksi kihlautumista ehdotettiin kyllä sanoin "kaverilta sais sormukset halvalla kun niillä ei se suhde onnistunut".

Mutta satojen tai tuhansien laittaminen johonkin sormukseen on kyllä mielestäni ihan hullua.

En uskaltaisi edes pitää sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 80e paksun hopeisen sormuksen:) itse olin valinnut.

Vierailija
24/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ot, mutta miten perustellaan se, että miehen pitäisi maksaa sormukset?

Se on herrasmiehen tehtävä. Mies saa kalleimman arteen eli vaimon itselleen, joten saa se siitä vähän maksaakin ;) Ap

Apua... Tehtiinköhän pahakin virhe, kun maksettiin puoliksi? Tai voisi sanoa, että toinen toisillemme, tai oikeastaan kumpikin itsellemme, koska sormukset olivat samanlaiset ja saman hintaiset.

Vierailija
25/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sellasia kultaisia ohuita rimpuloita, joissa on timantteja ym. Wt...tyyliä olla pitää!

Vierailija
26/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on herrasmiehen tehtävä. Mies saa kalleimman arteen eli vaimon itselleen, joten saa se siitä vähän maksaakin ;) Ap

Tuolla hinnalla saisi useammankin maksullisen naisen

Vierailija
27/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus reilut 200e ja vihki jotain 300-400e luokkaa, en ihan muista enää? Vihki on teetetty.

Vierailija
28/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlasormus n.70 mk. Vihkisormus miehen suvusta teetetty (lahja appiukolta), luulempa että timantti on suht arvokas, olisiko nykyarvo vihkisormuksella n.1000e, en tiedä.

Miehen suvusta... Oon kyllä kuullut että tuhkista voi tehdä, mutta:D

Vierailija
29/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä menee kyllä tosi halvalla, jos sormuksen hinnalla muuttuu ukon omaisuudeksi.

Vierailija
30/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua... Tehtiinköhän pahakin virhe, kun maksettiin puoliksi? Tai voisi sanoa, että toinen toisillemme, tai oikeastaan kumpikin itsellemme, koska sormukset olivat samanlaiset ja saman hintaiset.

Sama "virhe" tehtiin mekin. Hinta puoliksi, molemmilla samanlaiset sileät valkokultaset rinkulat. Abaut 320€/ naama. Eipä oo meidän suhdetta ainakaan huonontanut :D

Vierailija
31/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla- ja vihkisormus yhteensä n. 600€. En kyllä haluaisi kalliimpiakaan, kun näidenkin lopullista hukkaamista koko ajan pelkään ja sitten se vasta harmittaisi! Mun kaltaiselle tohelolle riittäisi kyllä max 20€ sormus, mutta liian myöhäistä ; )

Vierailija
32/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä menee kyllä tosi halvalla, jos sormuksen hinnalla muuttuu ukon omaisuudeksi.

No on se parempi kuin joutua maksamaan itse sormukset :) ja kertoohan se jotain jos mies pystyy laittamaan tuhansia naisen sormuksiin. Voi olettaa, että mies on innokas käyttämään rahaa rakkaimpaansa myöhemminkin... Ap

Vierailija
33/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että mulla ei ole mitään käsitystä mitä mun kihlasormus on maksanut, mies sen salaa hankki. En kehdannut kysyä hintaa, mutta epäilen, että suht edullinen (max 300e). Eipä siinä, vihkikään tuskin kallis tulee olemaan, max 500e saan varmasti mieleiseni. Mulla on jotenkin halpa maku vissiin :D Olen 27.

Vierailija
34/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se parempi kuin joutua maksamaan itse sormukset :) ja kertoohan se jotain jos mies pystyy laittamaan tuhansia naisen sormuksiin. Voi olettaa, että mies on innokas käyttämään rahaa rakkaimpaansa myöhemminkin... Ap

Diamonds are a girl's best friend :))

Vierailija
35/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormukseni maksoi muistaakseni 18 euroa ja miehen kihlasormus kympin vähemmän. Mies ei halunnut vihkisormusta, mutta osti minulle lahjaksi 70 euron arvoisen sormuksen. Se on tosin vähän epäkäytännöllinen möllykkä, joten käytän sen sijaan neljän euron arvoista sormusta. Eli parikymppiä on käyttämieni sormusten arvo :D

Onhan varsinkin kihlasormuksella tunnearvoa, mutta jos nuo hukkuvat, niin ei ole iso rahallinen menetys. Niissä ei mitään kaiverruksiakaan ole.

Vierailija
36/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voinee tehdä sen johtopäätöksen, ettet pidä miestäsi kalliina aarteena....

Vierailija
37/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla- ja vihkisormukseni maksoi yhteensä noin 11000 euroa. Olemme molemmat alle 30 vuotiaita.

Vierailija
38/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset, olisko sitten kihlasormusten nimellä, itse suunnittelin ja tuttava valmisti korumetallista. Tarkkaa hintaa en kyllä muista, alle satasen jäi yhteishinta kuitenkin.

Myöhemmin ostettiin Kultajousesta bulkkisormukset, joita uskaltaa pitää eikä harmita jos hukkuu. Taas jäi hinta alle satasen.

Omasta alkuperäisestä sormuksestani olen sittemmin teettänyt kestävämmän version hopeasta ja tuolloin hinnaksi tuli 300€.

Minä olen maksanut kaiken yllä olevan vapaasta tahdostani, ei ole tullut mieleen että maksaminen olisi automaattisesti miehen velvollisuus. Ehkäpä suunnittelen taas uudet muutaman vuoden päästä ja maksan nekin :D

Vierailija
39/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksia ei ollut ja vihkisormus maksoi muistaakseni 50e ja jotain. Valitsin ja maksoin itse. Maksoin myös miehen vihkisormuksen.

Vierailija
40/76 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliksi melko hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi