Vierailija

Naiset, minkähintaiset kihla-ja vihkisormuksenne olivat, vai tiedättekö edes niiden arvoa? Itse sain valita, kun olen kovinkin neuroottinen ihminen, ja tiedän yhteishinnan siis olevan 4000 euroa. Minusta ihan kohtuullinen hinta, en ruvennut edes kyselemään kalliimpia. Tykkään kyllä kovasti sormuksistani :) sanokaa vielä ikänne, minä olen 26.

• ylös 9
  • alas 46

Sivut

Kommentit (76)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

35 euroa per sormus Malmin korupajasta. Ihan meidän näköiset. Materiaali tungstenia (wolfram). Häämatka tehtiinkin sitten Malediiveille, jossa oli 3 viikkoa privaatti-villa vuokralla.

• ylös 46
  • alas 5
Vierailija

Saada sormus? No taidat olla vielä prinsessasatuikäinen.
Ekalla kierroksella kihlasormus 200mk, ja nyt tokalla kierroksella kun mies on oikea niin pussinsulkija päiväyksellä on ihan riittävä.
44v

• ylös 63
  • alas 6
Vierailija

Kumpikin valitsi ja maksoi omansa. Kihla taisi olla parin sadan euron luokkaa, vihki jotakin 650 e.

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Kihlasormus oli muutaman kympin. Vihkisormus muutaman satasen. Ostettiin naimisiin mennessä uudet sormukset molemmille, ja kihlasormukset päätyi säilöön.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

4: Herttaista. Et uskaltanut kertoa pelkkien sormusten hintaa, koska niistä olisi voinut arvella teidän olevan köyhiä.

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieman ot, mutta miten perustellaan se, että miehen pitäisi maksaa sormukset?

Se on herrasmiehen tehtävä. Mies saa kalleimman arteen eli vaimon itselleen, joten saa se siitä vähän maksaakin ;) Ap

• ylös 6
  • alas 39
Vierailija

Kihlasormus n.70 mk. Vihkisormus miehen suvusta teetetty (lahja appiukolta), luulempa että timantti on suht arvokas, olisiko nykyarvo vihkisormuksella n.1000e, en tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ot, mutta miten perustellaan se, että miehen pitäisi maksaa sormukset?

Se on herrasmiehen tehtävä. Mies saa kalleimman arteen eli vaimon itselleen, joten saa se siitä vähän maksaakin ;) Ap

Voi luoja... Miten voi olla, että kanssani saman ikäinen henkilö tuntuu olevan kehityksessä valovuosia jäljessä? Ja kyllä, olen itsekin naimisissa eli ei ole kateellisen ulintaa tms.

• ylös 39
  • alas 6

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.