Kokeile kirjoittaa viesti ilman että katsot näppäimistöön
Aihe vapaa. ITse katsoin otsikon,m utta en enäää tätä viestiä. OSaan kymmensormijärjestemän,mutta mulla tulee tosi helposti kirjoitusvihreitä.
Kommentit (45)
Osaan kyllä tietokoneen näppäimiställä kirjoottaa. Mitta en kännykän näppäimisyöllä :D
Kymmensormijärjestelmä opiskeltiin jo aikanaan peruskoulussa, joten ei tuota mitään ongelmaa kirjoittaa katsomatta. Ja olen aika nopea kirjoittamaan,t osin tosi nopeasti kirjoittaessa myös virhelyöntien määrä kasvaa.
Ei ongelmia. Ainoat ongelmat tulee silloin, kun kynnet on kasvaneet liian pitkiksi. Tässä näppiksessä jopa kirjaimet vielä näkyvissä, vanhassa oli suurin osa kulunut pois. Vaihdoin tosin muista syistä kuin kulumisen takia.
No minä kirjoitan tämän viestin, ilman että katson mäppäimistöön tai näyttöön-
^Yllättävän vähän tuli kirjoitusvirheitä. En kyllä normaalistikaan katso yhtään näppäimistöön, mutta sitten taas niitä kirjoitusvirheitä tulee aina välillä.
Optettelin kymmensormijärjestelmän itsekseni yläasteella ollessa. Ihan täydellinen se ei ole, mutta menettelee.
En ummäärrä miiyä kptka osaavT litjoittaa ilmsn, dgtä kaeslvar. No osaisun mibäki badmAn yavallosella näääiksellä, mutta eb yällä moviililla.
ipadilla kirjoittanienei obnistu elli katwofn
ppiwtä tao n
jttö
.
iPadilla kirjoittaminen ei onnistu ellei katso näppistä tai näyttöä.
Kyllähän sellasella puhelimella kirjoittaa vaikka silmät kiinni jossa oikeat näppäimet. Kosketusnäytöllisellä ei niinkään. Sen verran pienet näppäimet ainakin mulla, vaikka katsoo näyttöä ja näppäimiä niin kokoaika saa korjata.
jrlvehhib vsukdaa mobjulhkajtttrrkka
Ja suomennos: helvetin vaikeaa mobiililaitteella.
Puhelimella: Olebbjäönytbjiukjuun sa palsyaab. Tarjoan kaljan sille joka arvaa mitä yritin kirjoittaa 😊.
En yleensäkään katso näppäimistöä kun kirjoitan joten miksipä tämä ei onnistuisi? Nyt en vaan korjaa mahdollisia näppäilyvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella: Olebbjäönytbjiukjuun sa palsyaab. Tarjoan kaljan sille joka arvaa mitä yritin kirjoittaa 😊.
Olet jääänt koukkuun av-palstaan. Sorry, en uo kaljaa, joten rahasi sästyivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen jäänyt koukkuun av-palstaan?
Etiketti vaatii muuten tarjoamaan pillimehun, ei kaljaa.
Ryyämitöglbvyrtys (Että mitähän vittua)
Hahaa, olen siis velkaa pillimehut 😊.
Lukiossa aikoinaan opin kymmensormijärjestelmän. Taitaa se sujua vieläkin jotenkuten. Silmät kiini kirjoitettu tämä. Ja niistä lukioajoista on yli kolmekymmentä vuotta..
katson ikkunaan kun kirjoitan tötö tekstiö
(tyypillistä, etten kurota tarpeeksi kauas ä-kirjainta varten)
Nokialaisella helppoa, sama järjestys jo 10 vuotta
Amikseen kun masentuu ja sitä tahtoo kouluun oikeaan. Helppoa, en koskaan katso näppikseen