Kokeile kirjoittaa viesti ilman että katsot näppäimistöön
Aihe vapaa. ITse katsoin otsikon,m utta en enäää tätä viestiä. OSaan kymmensormijärjestemän,mutta mulla tulee tosi helposti kirjoitusvihreitä.
Kommentit (45)
No ihan hyvin onnistuu. Onnistuu jopa silmät kiinni helposti.
Pitäisi lopetttaa tämä palstailu ja tehdä elämäslläni jotain järkevää. Eihän tässjään ole taas mitän järkeä.
Huono olokin on kun tuki syötyä vägän liikaa...
Osaankohan kirjoittaa näin, voi olla aika paljon virheitä. Pahoittelut niistä!
Ihan helppoa. Tämänkin kirjoitin päälläni seisten silmät kiinni ja kädet selän takana.
Moi mammat. O. Bisryy ykkättäbän hyvib pygelinelka.
Eu ibbistk jibib htvjn jsdka kjdvkjvv oufekjnlla.
Tästä lähtee. Ja mihinkähän päättyy.
Mun näppäimistöstä on muuten kulunut pois teksti (nyt katson näppikseen tarkistaakseni asian) viiden painikkeen kohdalta. Tämä on vain vuoden vanha näppis. Yleensä vaihdan siinä vaiheessa, kun teksti on kulunut pois reilusta kymmenestä näppäimestä.
Norminäppiksellä ei olis mitään ongelmaa, mutta virtuaalinäppäimistöllä mahdotonta.
Esimerkki:
Täaaä pit
isi byt lukea joti. hyvi. j
rkev
.
(="Tässä pitäisi nyt lukea jotain hyvin järkevää.")
Olen oppinut kirjoittamaan katsomatta näppikseen vuosien palstailun aikana ja hankin siitä itselleni ammatinkin ;) Kirjoittelen siis nyttemmin työkseni lääkäreiden saneluja, koska näppäilynopeuteni on niin kova!
Vaikeampaahan se olisi kirjoittaa katsomatta näyttöön!
Et meinaan kieltänyt korjaamasta virheitä.
Saako kuitenkin katsoa näyttöä? Jos saa niin tämä on helppoa. Kokeilen myös katsomatta; Saako kuitenkin katsoa näytttöä? Jos saa niin tmä on todella helppoa.
Mä kitjoitan pujelimella, et aillwe aika hankaka olla kattomarra yhtää näppäimisröä! Ja vaihsoin just puhelinyakin niin en ciel tiiä mis kaikki kirjaumet on! 😃
länsisaksalainen Aksel elekielellä keskelle kala-allergikko päälliköksi
Mun on pakko saada katsoa näyttlö. Menee muuten sekaisin. Näppistä en tarvitsee. Tämä kirjoitettu silmät kiinni.
Juu piti sanoa, että ei katsota näyttöäkään. KAtson itse asmala tässä rilli thuurhuurussa. ap.
HYBA ON KIUKPOUDAAN SIEKN.
LEP LEP*
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaa. ITse katsoin otsikon,m utta en enäää tätä viestiä. OSaan kymmensormijärjestemän,mutta mulla tulee tosi helposti kirjoitusvihreitä.
Virheet näkee näytöltä eikä näppäimistöltä. Pahvi.
Hyväperseistä naista takaapäin aaahhhh.
Mitä tohon oikein tuli. Osui vähän väärille näppäimille.
Lima jtg lhvenk.emma#8 &)&-2 6:4)) . (Ilman näyttöä puhelimella ei lähde yhtään.)
Mä en koskaan kirjoittaessani katso näppäimistöön.