Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko sillä enää keski-ikäisenä väliä onko ollut 15-20- vai 25-vuotias ekalla kerralla?

• ylös 22
  • alas 18

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Ei sitä enää mieti. Mutta olisi varmaan ollut kiva panna jo yläasteella, kun eihän myöhemmin sen ikäisten sänkyyn pääse. Suosittujen sisäpiiri näytti viettävän muutenkin unohtumattoman upeaa nuoruutta joten myös sen kaiken muun olisi toki mieluummin kokenut kuin katsonut sivusta.

• ylös 60
  • alas 38
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon nyt 29v ja mua harmittaa aivan helvetisti vieläkin, että sain seksiä vasta 23-vuotiaana. Tuntuu että en ole elänyt nuoruutta ja jatkuvasti yritän iskeä lukiolaistyttöjä

• ylös 33
  • alas 50
Vierailija

En tiedä kun en ole vielä päässyt neitsyydestä... Enemmänkin sitä jo miettii harmittaako neitsyyden menettäminen. Toisaalta sillä ei kyllä enää taida olla väliä. Olishan sitä joskus mukava saada ( siltä omalta kullalta kun sen löytää ), mutta ei tässä mitään hengen hätää ole.

• ylös 53
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon nyt 29v ja mua harmittaa aivan helvetisti vieläkin, että sain seksiä vasta 23-vuotiaana. Tuntuu että en ole elänyt nuoruutta ja jatkuvasti yritän iskeä lukiolaistyttöjä

Miksi niin nuoria, et saa kuitenkaan kuin vaikeuksia tuolla tavalla... ei sun iässä enää erota onko joku 21- vai 17-vuotias. Itse en ainakaan enää erottanut. Mutta muiden mielestä on aivan eri asia oletko kotonaan asuvien vai työelämässä olevien ja omillaan asuvien perässä.

• ylös 58
  • alas 2
Vierailija

No mä sanoisin, että nuoruuteni parhaita asioita oli että odotin järkevää tilaisuutta enkä menettänyt neitsyyttäni missään kännisekoilussa, jossa olisi pahimmassa tapauksessa ehkäisykin unohtunut/pettänyt. Herkässä iässä sellainen olisi voinut lyödä aika pahan arven, varsinkin jos olisi jäänyt hyväksikäytetty olo.

Mieheni oli vielä vanhempi kuin minä (emme olleet toistemme ensimmäiset) ja hän on samoilla linjoilla.

Siitä on joku tilastokin, että naisilla, jotka ovat olleet 20-vuotiaita tai vanhempia neitsyytensä menettäessään, on parempi seksielämä kuin muilla.

T. Keski-ikäinen.

• ylös 63
  • alas 17
Vierailija

Olishan se ollut mukava harrastaa seksiä nuorenakin. Eipä tuota vieläkään ole kunnolla ja säännöllisesti päässyt harrastamaan. Varmaan kohta putoaa kalu pois käytön puuttesta.
M28

• ylös 42
  • alas 4
Vierailija

Se harmittaa enemmän, että kelpaa naisille vain perheen perustamiseen ja välineeksi sen saamiseen. Sitä ennen on ollut naisille kuin ilmaa, mutta hyviin töihin pääsemisen myötä alkaa kiinnostus lisääntyä. Nainen on jo kokenut kaiken seksissä muiden miesten kanssa ja minun kanssa se kiinnostaa vain niin kauan kunnes lapsiluku on täysi. Panomiehet ja aviomiehet on erikseen.
Aviomies

• ylös 25
  • alas 42
Vierailija

Sivistyneemmät  odottavat oikeaa hetkeä. Epätoivoiset hyypiöt yrittävät pakkomielteisesti.

• ylös 47
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa enemmän, että kelpaa naisille vain perheen perustamiseen ja välineeksi sen saamiseen. Sitä ennen on ollut naisille kuin ilmaa, mutta hyviin töihin pääsemisen myötä alkaa kiinnostus lisääntyä. Nainen on jo kokenut kaiken seksissä muiden miesten kanssa ja minun kanssa se kiinnostaa vain niin kauan kunnes lapsiluku on täysi. Panomiehet ja aviomiehet on erikseen.
Aviomies

Se harmittaa enemmän, että miehille kelpaa vain ne kaikkein kauneimmat panomiesten kanssa heilastelleet naiset.

• ylös 60
  • alas 5
Vierailija

Jaa'a enpä ole koskaan ajatellut että jäisi harmittamaan se, että harrastin ekan kerran seksiä vasta vähän ennen kuin täytin 22v. Ei sitä ennenkään ollut potentiaalisia kumppaniehdokkaita siihen puuhaan, teininä en itse asiassa pojista niin välittänytkään ja jossain vaiheessa kuvittelin jopa olevani lesbo vaikka esim. julkkisihastukset aina miehiä olivatkin. Pojista en välitä vieläkään, mutta miehistä kyllä, enkä lesbo ole todellakaan (vaikkakin bi).

• ylös 32
  • alas 2
Vierailija

Joo harmittaa se. Olsihan se kiva jos tälle sinkulle pitäsi seuraa vaikka visvasyylä tai tippuri, eikä vain oma käsi. No olipa typerästi sanottu minulta. Ei minua harmita. on ollut niin paljon kaikkea muuta kivaa ja jännää mitä muistella kuin, että kovin pitäisi ajatella, että voi voi kun seksiäkin aloitti "harrastamaan" vasta niin vanhana.  

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies

Se harmittaa enemmän, että miehille kelpaa vain ne kaikkein kauneimmat panomiesten kanssa heilastelleet naiset.

Eipä minua kelpuuttanut kukaan nainen nuorenakaan ja tämä nykyinenkin on kaikkea muuta kuin kaikkein kaunein.

• ylös 9
  • alas 25
Vierailija

"Se harmittaa enemmän, että miehille kelpaa vain ne kaikkein kauneimmat panomiesten kanssa heilastelleet naiset." - Mikä saa sinut kuvittelemaan, että me miehet olisimme noin yksinkertaisia? - Arvostatteko te naiset sitten kaikkein eniten niitä miehiä, jotka retostelevat omilla seksi kokemuksillaan ja ovat sählänneet vähän siellä ja täällä. - Jos niin minua ette sitten varmaankaan kovin arvosta. En odota, että tuleva kumppnini olisi siveyden sipuli tai hyvin vähän seksistä kokemusta hankkinut. Mutta hieman vierastan ajatusta myös siitä, että kumppanini olisi kaikkialla tunnettu siitä, että hän nyt on harrastanut seksiä kenen hyvänsä kanssa. Ja jos minä sitten onnistuisin vuorostani valloittamaan tällaisen nymfin vierelleni, niin se tekisi minusta jotenkin sankarillisen.  

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies

Eipä minua kelpuuttanut kukaan nainen nuorenakaan ja tämä nykyinenkin on kaikkea muuta kuin kaikkein kaunein.

Eli näytätte yhtä "hyviltä". Eipä olisi mukavaa olla vaimosi ulkonäkösi ja luonteesi perusteella. 

• ylös 20
  • alas 6
Vierailija

Se ei harmita yhtään, koska seksi oli minusta kauheaa silloinkin kun oli pakko suostua antamaan, että sai seurustella, mutta se harmittaa, että tunsin niin kuin tunsin. Mutta en sille voinut mitään. Ja miehethän ei siinä asiassa ole laisinkaan avuksi. Kaikkia niitä kiinnostaa paneminen jopa ennen suhdetta.
N43

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies

Naisilla on suhteessa enemmän seksikumppaneita mitä miehillä joten seksuaalisesti yhtä vähän kokeneita naisia on vaikeampi löytää.
Kokematon mies

• ylös 11
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se ei harmita yhtään, koska seksi oli minusta kauheaa silloinkin kun oli pakko suostua antamaan, että sai seurustella, mutta se harmittaa, että tunsin niin kuin tunsin. Mutta en sille voinut mitään. Ja miehethän ei siinä asiassa ole laisinkaan avuksi. Kaikkia niitä kiinnostaa paneminen jopa ennen suhdetta.
N43

Ja siis olin 25v.

Sivut