Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako se jos pääsee neitsyydestä vasta aikuisiällä eroon

Vierailija
04.04.2016 |

Onko sillä enää keski-ikäisenä väliä onko ollut 15-20- vai 25-vuotias ekalla kerralla?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako se jos ei pääse neitsyydestä aikuisiällä eroon?

Vierailija
42/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EI TODELLAKAAN

Säästyin useilta sydänsuruilta, kun olisin kuitenkin kiintynyt!!!

Senkin ajan ja energian sain käyttää opiskeluun ja ammatinhankkimiseen täysipainoisesti, jouduin muuttamaan usein paikkakunnalta toiselle uusien opintojen ja harjoittelujen alkaessa ja olin täysin vapaa miettimään, miten saisin haave-ammattini ja -työni. Se oli silloin tärkeää eli olin uskollinen itselleni. Myöhemmin löysin rakkauden ja perustin perheen ja paneuduin silloin sitten taas siihen.

Seksitemppuja, tekniikoita voi opiskella milloin vain, mutta eihän siitä ole elämän sisällöksi kuin ns. ammattilaisille ! Alapään rassaajat ja vain rassia etsivät eivät kauan kiinnosta, kun yläpää ei toimi lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti harmittaa olla naisille tai edes yhdelle naiselle kelpaamaton paskaläjä. Jotain vikaahan minussa on kun en kelpaa ja jotkut ikäiseni miehet kelpaavat kymmenille naisille.

M24

Onko sullakin sellainen olo, ettet keksi mikä sussa olisi niin pahasti vialla ja toisaalta nämä tyypit, jotka kelpaavat monille naisille, eivät ole mitään supermahtavia ihmisiä?

M29

Mielenkiinnosta kysyn. Miten reagoit pakkien saantiin? Onko asenteessasi kenties jotain mikä saa muut kaikkoamaan tai millaisen tason naisia sinä yrität lähestyä/ etsit?

Itselläni, naisena on huono tapa saada väärien miesten huomio vedettyä itseeni ( joiden kanssa yhdessä olo ei vain toimi joten on pakko antaa pakit, joiden antaminen on aina yhtä ikävää  ) ja ne joista taas olisin kiinnostunut eivät taas ole kiinostuneita minusta, jolloin ei auta ku hyväksyä se ja elää elämää eteenpäin.

Baarissa toivotan hyvää illanjatkoa ja lähden pois. Muissa tilanteissa yleensä selviää, että nainen ei ole kiinnostunut ennen kuin teen varsinaisen aloitteen. En osaa sanoa naisten tasoista mitään, mutta ei mulla mitään tiettyä naistyyppiä ole. Aika erilaisia naisia olen lähestynyt

M29

Vierailija
44/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako se jos ei pääse neitsyydestä aikuisiällä eroon?

Aikuisena voi auttaa rahalla, jos se on muuten Mission impossible ja et satu olemaan Tom Cruise.

Vierailija
45/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan mies ei voi olla neitsyt.

Vierailija
46/63 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kauheasti ole miettinyt, tapahtuiko se 15 vai 20 vuotiaana.

Vierailija
49/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seksiä harmitti oma kokemattomuus koska olin aika vanha (23) erityisesti naiseksi, mutta lukuisten huonojen seksikokemusten jälkeen ei enää harmitakaan. En koskaan pitänyt seksistä enkä tule varmaan sitä enää harrastamaankaan.

Vierailija
50/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista ekaa kertaa. Taisin olla silloin parikymppinen. Eli en osaa harmitella asiaa josta en muista mitään eikä se edes kiinnosta.

Vierailija
51/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä harmita yhtään. Olin 20-vuotias ja vain se jäi harmittamaan, ettei kumppani malttanut odottaa muutamaa viikkoa, että täyttäisin 21. Minulla ei ollut kiire. Sekin harmitti, että hän oli lopulta aivan väärä ja jätin hänet pian tuon jälkeen. Seuraava olisi ollut ihan ideaali. Mutta nyt keski-iässä mikään noista silloin tärkeistä asioista ei enää merkitse juurikaan mitään, kun elämässä on ehtinyt olla paljon suurempiakin asioita.

Vierailija
52/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole sitä ihmettä tapahtunut että mies olisi halunnut kanssani sänkyyn. En todellakaan sure asiaa, ainoastaan läheisyyttä ja hellyyttä kaipaan. Toki en tiedä mitä mahdollisesti menetän... n33

Vierailija
53/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen seksiä harmitti oma kokemattomuus koska olin aika vanha (23) erityisesti naiseksi, mutta lukuisten huonojen seksikokemusten jälkeen ei enää harmitakaan. En koskaan pitänyt seksistä enkä tule varmaan sitä enää harrastamaankaan.

Miksi alapeukku?

Vierailija
54/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27-vuotias, kun menetin neitsyyteni. Sitä ennen kyllä harmitti ja ahdisti oma neitsyys. Nyt olen parisuhteessa tämän ekan seksikumppanini kanssa, eikä harmita, ettei ole muita ollut. Olen onnellinen ja tyytyväinen, en edes mieti, että olin vanha neitsyt.

Vierailija
55/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! cool huippua! eikä mua kukaaan haluaiskaan:)!

Vierailija
56/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita todellakaan, olin 25-vuotias silloin ja aivovammaisempaa toimintaa saa hakea. Vasta 4-kymmpisenä olen alkanut pitää seksistä. Ne jotka haluavat seksiä nuorina mutteivät saa ovat säälittävimpiä. Naisen nyt ainakin pitäisi aina saada jos vain on halukas avaamaan haaransa.

57/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän lokakuussa 26, ja poikuus edelleen tallessa.

Vierailija
58/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on väliä. Itse olin juuri täyttänyt 17 kun aloitin seksielämäni, nykyisen puolisoni kanssa aloin seurustella neljä vuotta myöhemmin, hän oli silloin vielä neitsyt ja ikää oli 25 vuotta. Hyvin on keretty puksutella, vaikka varsinkaan mies ei touhua ihan juniorina aloittanut, hän oli heti suorilta hyvä siinä puuhassa.

Vierailija
59/63 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Päinvastoin.

t. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
60/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.