Harmittaako se jos pääsee neitsyydestä vasta aikuisiällä eroon
Onko sillä enää keski-ikäisenä väliä onko ollut 15-20- vai 25-vuotias ekalla kerralla?
Kommentit (63)
Paha sanoa kun en ole päässyt vielä eroon. Onhan siinä se harmitus, että tuntee itsensä kummajaiseksi tässä maailmassa jossa porukka nussii ihan ristiin ja rastiin ja seksiä tuodaan esille kaikista ilmansuunnista. Varmaan sitten JOS joskus päätyisi yhdyntähommiin niin saisi kuulla sitä ihmettelyä, että miten voi olla yli 20v ja poikuus tallella. Ei ne minun ikäiset naiset kovin hyvällä katso sitä kun on ihan kokematon, vanhemmitenhan se vaan muuttuu huonommaksi asiaksi. Luultavasti minä en koskaan pääse poikuudesta eroon monista eri syistä, mutta voinpahan olla oikean elämän Peter Pan, ikuinen poika.
Terveisin Naispelko22
Suht usein se neitsyyden menettäminen on sellaista hönttiä ähinää pienessä kännissä jossain bileissä liian nuorena.
Saattaa harmittaa, vaikkei ruusuisia kuvitelmia sen suhteen olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti harmittaa olla naisille tai edes yhdelle naiselle kelpaamaton paskaläjä. Jotain vikaahan minussa on kun en kelpaa ja jotkut ikäiseni miehet kelpaavat kymmenille naisille.
M24
Onko sullakin sellainen olo, ettet keksi mikä sussa olisi niin pahasti vialla ja toisaalta nämä tyypit, jotka kelpaavat monille naisille, eivät ole mitään supermahtavia ihmisiä?
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti harmittaa olla naisille tai edes yhdelle naiselle kelpaamaton paskaläjä. Jotain vikaahan minussa on kun en kelpaa ja jotkut ikäiseni miehet kelpaavat kymmenille naisille.
M24Onko sullakin sellainen olo, ettet keksi mikä sussa olisi niin pahasti vialla ja toisaalta nämä tyypit, jotka kelpaavat monille naisille, eivät ole mitään supermahtavia ihmisiä?
M29
Mielenkiinnosta kysyn. Miten reagoit pakkien saantiin? Onko asenteessasi kenties jotain mikä saa muut kaikkoamaan tai millaisen tason naisia sinä yrität lähestyä/ etsit?
Itselläni, naisena on huono tapa saada väärien miesten huomio vedettyä itseeni ( joiden kanssa yhdessä olo ei vain toimi joten on pakko antaa pakit, joiden antaminen on aina yhtä ikävää ) ja ne joista taas olisin kiinnostunut eivät taas ole kiinostuneita minusta, jolloin ei auta ku hyväksyä se ja elää elämää eteenpäin.
Mulla se ainakii on tallella :) joku voi vaikka käydä koeajamassa sen espanjalaisen :)
Olin 21. Ei todellakaan harmita jälkeen päin, etukäteen teininä kyllä harmitti. Sitä kuvitteli olevansa maailman viimeinen neitsyt. Omalla kohdalla ei ollut kyse ettenkö olisi päässyt siitä eroon, kyse oli uskaltamisesta. Odotin ensimmäiseen vakavaan suhteeseen ja siitä olen edelleen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Onko sullakin sellainen olo, ettet keksi mikä sussa olisi niin pahasti vialla ja toisaalta nämä tyypit, jotka kelpaavat monille naisille, eivät ole mitään supermahtavia ihmisiä?
M29
En todellakaan tiedä, mikä se syy on. Minulla on naisia kavereina, mutta ei ne sitten ikinä halua mitään sen enempää ja kohta se nainen on yhdessä jonkun idiootin kans. Ei enää tee edes mieli yrittää, kun tietää lopputuloksen jo etukäteen. Eiköhän yhden ihmiselämän pärjää yksinkin?
M24
Harmittaa. Sekin harmittaa, että "jouduin" tyytymään 22-vuotiaana vielä väärään mieheen (ensimmäiseen, joka halusi kanssani seksiä) ja kaikki miehet ensimmäisenkin jälkeen ovat olleet vääriä enkä ole ollut kellekään merkityksellinen. Tuskin koskaan pääsen vakaaseen hyvään parisuhteeseen, jossa olisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
En todellakaan tiedä, mikä se syy on. Minulla on naisia kavereina, mutta ei ne sitten ikinä halua mitään sen enempää ja kohta se nainen on yhdessä jonkun idiootin kans. Ei enää tee edes mieli yrittää, kun tietää lopputuloksen jo etukäteen. Eiköhän yhden ihmiselämän pärjää yksinkin?
M24
Kysy naispuolisilta kavereilta syytä?
No ei. Menetin neitsyyteni 20-vuotiaana enkä tajua, mitä väliä sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M24Kysy naispuolisilta kavereilta syytä?
Kysytty ja ei sieltä kuulunut, kuin jotain ympäripyöreää huttua. Esimerkiksi, että hyvä mies jollekin toiselle.
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Kysytty ja ei sieltä kuulunut, kuin jotain ympäripyöreää huttua. Esimerkiksi, että hyvä mies jollekin toiselle.
M24
Peruskohteliaisuus jo estää sen ettei edes voida kertoa suoraan mahdollisia syitä jos niitä on.
t. olen myös kysynyt lukemattomia kertoja miksen kelpaa enkä ole saanut kuin samoja vastauksia miehiltä, että "kyllä mulle joku toinen mies on sopivampi".
Mä elin täyden nuoruuden (olen nyt 28v joten alan hyvästellä sitä nuori-käsitettä ;) ) ja elämäni parhaan ajan "suosittujen" porukassa, menin enkä meinasin ja olin kuolematon, kuten kaikkien nuorten pitäisi nuoruus kokea. Mutta ei noihin asioihin seksi liittynyt, ja nyt olen tosi tyytyväinen että en sekoillut sen asian suhteen yhtään vaan odotin hetkeä, jolloin se tuntui oikealta. Oma valinta, johon olen aina vain tyytyväisempi mitä vanhemmaksi tulen.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Menetin neitsyyteni 20-vuotiaana enkä tajua, mitä väliä sillä on.
No eihän tuo ole edes kovin myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M24
Tämä on niin perus. Kaikkien mielestä sitä on hyvä mies jollekin toiselle, mutta ei ole olemassa naista, joka on se "joku toinen".
Harmittaa se, että en uskaltanut olla oma itseni ja tapailla jotain kivaa tyttöä. Pakotettiin heteromuottiin ja siinä sit elettiin. Seksillä ei ole hirveän suurta merkitystä tilanteessa, jossa ensimmäistä kertaa elämässään käy treffeillä oikeasti kiinnostavan ihmisen kanssa vasta 24-vuotiaana.
"Harrastin seksiä" eli rakastelin ensimmäisen kerran ollessani lähemmäs 22v. Tämäkin oli kumppanin kanssa johon luotin, ja kaikki tapahtui luonnostaan ilman itsensä/toisen pakottamista. En vaihtaisi sitä kokemusta mihinkään teinikokeiluihin.
N23
M24