Tänne kokoontuu Aihe Vapaan eliitti
...tarkemmin sanottuna rekisteröityneet käyttäjät yökeskustelemaan.
Jos haluatte tähän kerhoon mukaan, niin rekisteröitykää vain. Se on ilmaista eikä taida tulla mailiin edes varmistuskirjettä.
Kommentit (75)
Ah, nyt vasta näin tämän ketjun!
Olen toki supereliittiä, sillä olen käynyt täällä jo vuodesta 2002 esikoista odottaessani.
On kyllä niin tylsiä keskusteluja että miksiköhän minäkin täällä kukun? Samat Bachelorit, Unelmavävyt ja Temptationit pyörivät luetuimmissa viikosta toiseen ja muutenkin on nyt tympeitä ketjuja.
Missä on miellyttävät vibat antava Wraithtodd(?), Umala ja Ilkeä sika?
Embody the Invisible kirjoitti:
Täällä ollaan mutta en jaksa enää kirjautua sisään ja kommentoida. Tylsiä keskusteluja totta tosiaan.. Käyn ylilaudalla yleensä koska mitään ei sensuroida ja kuvafoorumit on muutenkin kivoja.
Ilkeä sika. kirjoitti:
Täällä ollaan mutta en jaksa enää kirjautua sisään ja kommentoida. Tylsiä keskusteluja totta tosiaan.. Käyn ylilaudalla yleensä koska mitään ei sensuroida ja kuvafoorumit on muutenkin kivoja.
No on täällä päivittäin yleensä muutamia mielenkiintoisia keskusteluja. Mutta olenkin kiinnostunut hyvin monesta asiasta. Harmaita hiuksia aiheuttaa tämän palstan tapa sensuroida oikeus mielipiteisiin. En ymmärrä että kokonainen asiallinen keskustelu poistetaan yhden asiattoman kommentin takia, kun IP-osoitteella voi käsittääkseni antaa väliaikaisen bannin? Välillä se turhauttaa. Ps: profiilikuvasi saa aina hyvälle tuulelle.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016042121448664_uu.shtml
Käytetäänkö täällä eliittihuumeita? Count me in!
Yhdellä tähdelläni pääsin suoraan eliittiin - tän täytyy olla niitä 'kerran elämässä' - juttuja
😊
*unta odotellessa, missä viipyy*
*palstalla jo vuodesta 2002*
Oli tosin eri nikki käytössä silloin.
Vain av-palstan kirjoittajille? Itse viihdyn enemmän seksin puolella.
Täällä minä =) Muutama päivä oli taas vähän hiljaiseloa kun ei vain jaksanut höpistä. Tänään on taas vähän parempi päivä, ei ahdista liikaa nuo omat ajatukset.
ITKUPOTKURAIVARIT!!!
Vatsaa särkee ja päätä särkee, koska vatsaa särkee. En ala. Menen lakkoon!
Kohtu ja kasa kaikkea turhaa ja epämääräistä poistettiin viime viikolla ja olen onnistunut saamaan parasetamolista särkylääke-päänsäryn. Ainoa kipulääke, jota saan käyttää. Taitaa tulla uneton yö. :/