Tänne kokoontuu Aihe Vapaan eliitti
...tarkemmin sanottuna rekisteröityneet käyttäjät yökeskustelemaan.
Jos haluatte tähän kerhoon mukaan, niin rekisteröitykää vain. Se on ilmaista eikä taida tulla mailiin edes varmistuskirjettä.
Kommentit (75)
Bautismo de Fuego kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
TOTUUS JULKI kirjoitti:
Kuinka moni teistä eliitin edustajista tietää, kuinka viesteihin pystyy lisäämään kuvan?
Minä en. Joku vuosi sitten tänne ei saanut linkittää tekstiäkään.
Kerro!
Tää fora on pisin v***ua koodattu niin kaiken laista on unohtunut blokata pois.
Mutta missä on SSSS jos täällä eliitti kokoontuu?
Minä taas kaipaan iloista tiaista ja pitkäpartaista papparaista, jonka nimeä en koskaan osaa lausua saatikka kirjoittaa..mutta josta paljon tykkään..=)) Wiltthodrhrfff...jotain...=))))
Papparaisella tosin on identiteettikriisi, eli hän on mammarainen.
Joko hänestä tuli mammarainen? Hirveän paljon onnea!!!!
ExoPol kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
TOTUUS JULKI kirjoitti:
Kuinka moni teistä eliitin edustajista tietää, kuinka viesteihin pystyy lisäämään kuvan?
Kerro!
Minä taas kaipaan iloista tiaista ja pitkäpartaista papparaista, jonka nimeä en koskaan osaa lausua saatikka kirjoittaa..mutta josta paljon tykkään..=)) Wiltthodrhrfff...jotain...=))))
Papparaisella tosin on identiteettikriisi, eli hän on mammarainen.
Joko hänestä tuli mammarainen? Hirveän paljon onnea!!!!
Tuli? Eiköhän tuo ihan syntymästä asti ole sukupuoltaan edustanut, vai olenko missannut jotain todella oleellista?
Rastas kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
TOTUUS JULKI kirjoitti:
Kerro!
Kelpaanko minä Tiaisen sijasta?
Kelpaat! Sä oot se tiainen..=))
Back in business pitkästä aikaa! Minua on näköjään kaivattu palstalla! :D
Ärsyttävää, kun mun piti lopettaa täällä käyminen, mut täällä sitä vain ollaan ): Jaksan viikon pysyä poissa, sitten tsekkaan tän paikan muka nopeasti ja huomaan, miten aika on vierähtänyt täällä. Mut hyvää iltaa vaan munkin puolesta!
Anastasia kirjoitti:
Ärsyttävää, kun mun piti lopettaa täällä käyminen, mut täällä sitä vain ollaan ): Jaksan viikon pysyä poissa, sitten tsekkaan tän paikan muka nopeasti ja huomaan, miten aika on vierähtänyt täällä. Mut hyvää iltaa vaan munkin puolesta!
Anastasia, muistan sinut!
Ei täältä noin vain lähdetäkään.. =))
Kuulunko mäkin muka tänne eliittiin, vaikka pyrin kommentoimaan anonyymisti aina kun mahdollista? :D Eräänlaista protestointiani typerää yöuudistusta vastaan, jos siitä nyt enää uudistuksena voi edes puhua.
Minä tulen tänne muodikkaasti myöhässä ja täysin ulkona keskustelusta mutta halusinpa vain ilmoittaa että nyt minäkin löysin tänne, juhlat voivat alkaa.
pulutossu kirjoitti:
Minä tulen tänne muodikkaasti myöhässä ja täysin ulkona keskustelusta mutta halusinpa vain ilmoittaa että nyt minäkin löysin tänne, juhlat voivat alkaa.
Pakko kommentoida, nyt kun olet siinä, että nimimerkkisi kääntyy miltei aina päässäni tolupussiksi. En tajua miten, kun en yleensä pyörittele sanamuunnoksia päässäni eikä tolupussu edes tarkoita mitään :D
Luuserimies kirjoitti:
Tää on vähä ku linnan juhlissa olis..
Just tämä. Ei voi paremmin kuvailla.
Hiuslakkahillo kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Pakko kommentoida, nyt kun olet siinä, että nimimerkkisi kääntyy miltei aina päässäni tolupussiksi. En tajua miten, kun en yleensä pyörittele sanamuunnoksia päässäni eikä tolupussu edes tarkoita mitään :D
Et ole edes tällä palstalla ensimmäinen jolle käy aina niin, nimeni on hämmentävä. Useammin olen kuitenkin kuullut o-kirjaimen muuttuvan uuksi.
Minäkin siis olen nyt osa eliittiä? Pakko myöntää, että olen mies. Yllätyittekö?
aaveevamma kirjoitti:
Minäkin siis olen nyt osa eliittiä? Pakko myöntää, että olen mies. Yllätyittekö?
hädin tuskin. .. ei yllätä, että olet mies. Moomme aina niin meinannuthkin.
sössö tuu jutteleen. Tiedän ettet nuku