Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä ihmissuhdepelaamista? :D

Vierailija
01.04.2016 |

En siis välttämättä (lue: en) yritä leimata itseäni peluriksi, en mielestäni sellainen edes ole. Ihan mielenkiinnosta vain kysyisin mielipidettänne :D

Eli tutustun tiiviillä tahdilla miehiin netissä (siksi netissä että minulla on tiukat kriteerit ja en tapaa miehiä livenä missään)

No kerron esimerkin: kirjoittelin kahden miehen kanssa, molempia kohtaan olin kiinnostuneen oloinen. Sitten syystä × juttelu loppui toisen kanssa. "Panostin" siihen jäljelle jääneeseen enemmän kuin aiemmin. Sitten syystä × juttelu loppui, ja hyvä niin. Otin yhteyttä tähän aiempaan ja tällä kertaa "panostin" häneen enemmän ::::::::DD sitten tajusin, ettei koko tyyppi jaksa kiinnostaa minua ja lopetin juttelun.

Joskus aiemmin, olisikohan siitä vuosi tai vähän päälle, olin eronnut lähiaikoina miesystävästäni. Tapailin (ja panin) toista miestä jonkun aikaa exän jälkeen, kunnes juttu loppui. Tylsistyin ja päätin ottaa yhteyttä yhteen vanhaan puolituttuun livemieheen. Päädyimme tapailemaan (ja panimme) kunnes sekin juttu sitten loppui :D Taisin olla itse jättäjä. Tai se, mikä se onkaan tapailussa.

Siis onko tämä oikeasti pelailua? :D Koska mielestäni ei ole, vaikkakin kovin sekavia juttuja kieltämättä ovat... On niitä muitakin, tässä nyt ne mitkä tulivat ekana mieleen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttainulla oli ihan hyvä syy laittaa juttu poikki sen yhden kanssa, koska hän oli luonteeltaan lievästi sanottuna hullu.

Vierailija
6/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla

Vierailija
7/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuo on palstakiusaamista.

Vierailija
8/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tuo on palstakiusaamista.

xd Kiitos kannanotosta.

Vierailija
9/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ihan tavallista tuo on ja varsinkin miehet tekee tuota paljon. Tai siis tavallista jos ei ole sellainen että ei esim harrasta seksiä ennen kuin seurustellaan jne. Kovin tärkeitä nuo miehet eivät taida olla sinulle etkä sinä heille mikä tietty on tavallaan surullista jos se johtuu siitä ettei saa sitä kenet oikeasti haluaisi.

Vierailija
10/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on miesten hyväksikäyttöä.

Vierailija
11/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia sekoilemista.

Kyllä se joku roti tuohon hommaan jossain vaiheessa tulee.

Vierailija
12/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää.

Vierailija
13/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, jossain vaiheessa tuosta katoaa se hohdokkuus "hihii, pyöritän useampaa miestä samaan aikaan" ja alkaa haluamaan laatua määrän ja epämääräisten nettipokien sijaan.

Vierailija
14/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelaamista. Muista kondomi ettei tule klamydia tai no lähteehän seki lääkkeillä.

Vierailija
15/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, jossain vaiheessa tuosta katoaa se hohdokkuus "hihii, pyöritän useampaa miestä samaan aikaan" ja alkaa haluamaan laatua määrän ja epämääräisten nettipokien sijaan.

Olen ollut monta vuotta tällainen :D En tiedä onko parisuhde minua varten kuitenkaan, kun mietin. Jokaisessa suhteessa olen vain voinut huonosti ja vittuuntunut mieheen. En jaksa draamaa, en jaksa suuttua aina jostain (ja miesten kanssa aiheita riittää...), en jaksa sydänsuruja, en halua tehdä kompromisseja, en halua (enkä aio) olla itsestäänselvyys. Ei kukaan jaksa suhteessa flirtata ja panostaa. Enkä tavallaan aina tajua parisuhteen ideaa. Toinen pysyy vieressä jos pysyy. Yleensä ei pysy. On mustasukkaisuutta, muiden tiirailua, pettymyksiä, asioiden pimittämistä, valehtelua... Mitä järkeä :D Ei kiinnosta. Kai minä tavallaan haluan seurustella mutta nääh... on näitä nähty.

Vierailija
16/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä koskaan pyörittämällä pyöritä ketään :D Asiat vain etenevät hieman monimutkaisesti. Kiinnostukseni loppuu herkästi, olen aina ihan liian kiinnostuneen oloinen alussa, vaikken välttämättä edes ole varma kiinnostaako yhtään. Sitten taas jos mies on tosi innokas, niin minusta tulee viileä enkä flirttaa ennen kuin olen varma omista tunteistani ja ettei koko homma ole vain jotain leikkiä :D

Vierailija
17/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies vaikutti tosi kiinnostavalta ja näytti kuvassa ihan ok-hyvältä. Mutta jutellessamme huomasin, että koko tyyppi on jotenkin tosi ärsyttävä ja tönkkö. Aika epäkohtelias ja muutenkin tönkkö. Sitten hän näytti toisen kuvan eikä näyttänyt siinä tippaakaan samalta kuin aiemmassa :D Ei vain kiinnostanut enää yhtään ja lopetin tutustumisen.

Vierailija
18/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa taas :D Myönnän kyllä kikkailevani välillä. Kerran otin exään yhteyttä koska halusin kokeilla, saisinko jotain säpinää aikaan :D Exä oli ollut joskus aiemmin yhteydessä minuun ja yritin "lämpätä" uudestaan. En tiedä mikä idea siinäkin oli. Kai halusin vain jotain jännitystä.

Vierailija
19/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Et  valehdellut kenellekään.

Vierailija
20/25 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis melkein heti eron jälkeen (eri mies.)