Plasma sytkäri, kellään kokemusta?
Elixir ohjelmassa näin siitä pätkän. Oliskohan tuo hyvä joululahja suvun miehille.
Se on siis usb ladattava sähköinen sytytin, toimii sateessa tuulessa jne
Kommentit (206)
Oon itse käyttänyt plasma-sytytintä retkillä ja toimii kyllä hyvin erityisesti tuulisissa tai kosteissa olosuhteissa. Lataus usb:llä on kätevää, eikä tarvitse jatkuvasti ostaa kaasua tai tulitikkuja.
Oikeat miehet sytyttää nuotionsa kivillä ja kipinällä, ei millään https://kodinkone.com/paras-plasmasytytin/ teknohärpäkkeellä
Oikein hyvä. Meillä on kaksi Kaari-merkkistä. Uudemmassa on myös varaustilan ledinäyttö, niin ei tarvitse arvailla, koska loppuu virta.
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Jos oot yhtä hämmentynyt kuin mä, niin ollaan molemmat pihalla.
Toimiihan se. Voi käyttää suunnilleen samoihin kuin tavallista sytkäriä. Tuulessa ja/tai sateessa on tavalliseen verrattuna ylivoimainen. Itsellä ylivoimaisuus tullut parhaiten esiin uutena vuotena kun olen sytytellyt ilotulitteiden tulilankoja, kerrassaan oiva peli siihen. Se tarve tosin vain kerran vuodessa.
Kiitos ja kumarrus, tämä oli päivän piristys.
Mitä tulee ap:hen, niin hyvä aloitus
Vierailija kirjoitti:
Toimiihan se. Voi käyttää suunnilleen samoihin kuin tavallista sytkäriä. Tuulessa ja/tai sateessa on tavalliseen verrattuna ylivoimainen. Itsellä ylivoimaisuus tullut parhaiten esiin uutena vuotena kun olen sytytellyt ilotulitteiden tulilankoja, kerrassaan oiva peli siihen. Se tarve tosin vain kerran vuodessa.
Joo. Uusivuosi on just sellainen, että on kylmä, joskus jopa sateista. Voi olla tuulista. Ja päälle paljon sytytettävää. Rakettaja, tähtisadetikkuja. Kaasusytkäreitä saa olla monta taskussa kuivana, että saa homman hoidettua. Plasma on tuollaisessa olosuhteessa hyvä
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä. Meillä on kaksi Kaari-merkkistä. Uudemmassa on myös varaustilan ledinäyttö, niin ei tarvitse arvailla, koska loppuu virta.
Tuluksillakaan ei tarvitse koskaan arvailla milloin loppuu virta. Nämä sytyttimet on taas sarjassa keksintöjä jossa "tarpeen" on synnyttäneet markkinamiehet.
?