Juoppo vanhus
Olemme vanha aviopari,50 vuotta tulee vuoden päästä täyteen,ongelma on miehen juominen,Sitä on kyllä kestänyt jo vuosia mutta aina vaan ajatellut että ei kannata erota.Annostelen joka toinen aamu Antabusta hänelle ja se on toiminut tähän asti,mutta nyt hän jo juo lääkkeettömänä päivänä.En kuitenkaan tulisi yksin toimeen kun on kaikenlaista kremppaa,eikä tässä iässä muutenkaan viitsis erota.
Kommentit (9)
Ota tai jätä. Kuinka paljon sitä toista oikein viitsii holhota.
50vuotta yhdessä vai? Minkä ikäsiä te ootte?
Joko äijä ottaa antabuksensa joka aamu tai jätät sen sian.
Anna ukon juoda. Tuossa iässä on enää ihan turha säästellä.
Anna juopotella itsensä hautaan, saat leskeneläkkeen eikä tarvitse sen jälkeen katsella dokaamista. Oikeastaan voisit hakea hänelle lisää viinaa.
Onpa kurja tilanne.
Olisi ehkä parempi lopettaa koko Antabuksen käyttö, koska siitä ei ole mitään hyötyä noin käytettynä, päin vastoin, se on äärimmäisen vaarallista. Antabus ei edes näytä enää vaikuttavan, koska jos se metabolisesti tehoaisi, ei sen kanssa voisi juoda edes välipäivinä, nimittäin sen puoliintumisaika elimistössä on todella hidas. Ketään ei voi pakottamalla raitaistaa, ei edes antabuksella, vaikka kuinka tahtoisi. Jos toisen on juotava, silloin hänen on vaan juotava, niin raa'alta kuin se kuulostaakin. Jotain apua sinun kyllä pitäisi itsellesi saada, ettei koko elämäsi mene puolison juomisen ympärillä pyörimiseen, juo hän tai on juomatta. Tsemppiä.
Minä olin aikoinann antabuskuurilla, jonka sitten lopetin ja vielä kahden viikon päästä viimeisestä pilleristä tulin todella kipeäksi viinasta.
Muistaakseni sitä piti ottaa parina ensimmäisenä päivänä useampi pilleri, sitten 1/päivä. En minä sillä raitistunut, nyt olen ollut muutaman vuoden raittiina ihan muilla kommervenkeillä.
Siis ootteko 5-kymppisiä vai 50 v naimisissa olleita?
Jaa, no siinäpä sitten varmaan elelette.