Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetkää, Vauva-tyypit

Vierailija
01.04.2016 |

Tota noin...eksyin kerran tänne sivulle, kun olin selailemassa nettiä ja löysin jonkun ihan naurettavan aiheen. Ite asiassa tää koko sivu on netin sairain ja kuvottavin ja samalla huvittavin paikka mun mielestä. Mitä sit löysin? Löysin vain ihan perinteisiä aiheita, joita jauhetaan täällä joka päivä ja joka ikinen minuutti, tyyliin: "Lapsellani on se ja tämä, mitä teen?" "Mieheni löi minua äsken, mitä teen?" "Mieheni on maailman paskin tyyppi, mitä teen? "Taloni on tulessa, miten toimin?" "Minulla on minuutti elinaikaa, miten toimin?" "Minkä laitan lapselleni nimeksi?" Ja niin edelleen... Ai että ois ihana kuulla lapsena vanhemmiltani, kuinka heidän kaikki päätöksensä mua ja elämäänsä koskien ois perustunu tähän vauva-foorumiin. Mikä arvostus. Arvostaisin heitä aivan eri tavalla <3 Tai ehkä raahaisin heidät pois koneen äärestä omin käsin, olin sitten minkä ikänen tahansa. Ehkä nyökyttäisin pientä päätäni heidän kirjoituksilleen, joissa he kertovat olevansa paska äiti.

Mikä tätä porukkaa vaivaa, oikeesti? Miks te kysytte TÄÄLLÄ jotain sellaista, mikä teidän pitäs ihan rehellisesti kohdata itse ja TOIMIA! Ei kaikissa asioissa juoruilut ja pohdinnat auta. Pitää tarttua toimeen, eikä selailla täällä aiheita läpi. "Voi voi, kun mun mies on sitä ja tätä ja voi voi kun mun lapsi huutaa tuolla" Totta kai asiat on päässy siihen pisteeseen, kun täällä vaan juoruillaan ja vertaillaan, kenellä on eniten lapsia ja kellä ei oo yhtään. Ja haukutaan toisia ja miehiä ja lapsia.

Hassua sinänsä, kun luulin alkuun et tää on pikkutyttöjen kirjotuspaikka. Tuli sit aikamoisena yllätyksenä, et: "Mitä ihmettä, täällähän on aikuisia naisiakin kirjottelemassa" :o Mut miks ne kirjottaa...noin? Miks he ovat pikkutyttöjen tasolla? Miks he ovat noin heikkoja joka asiasta ruikuttajia? Miks suurin osa kirjotuksista on niinkun jotain aprillipiloja? Ei kai ne oikeesti kysy tollasia, ei kai ne oikeesti oo tota mieltä, ei kai ne oikeesti aattele noin? Ja ennen kaikkea, miks he ruikuttavat täällä, missä heidän ruikutuksensa kuulevat vain muut samanlaiset :o Miks he eivät ruikuta heille, joille olisi jopa hyödyllistä ruikuttaa ja mikä veisi heidän omia asioitaan elämässä eteenpäin, heidän läheisilleen.

Joten nyt kaikki. Nouskaa hitaasti seisomaan, vaikka se on vaikeaa, tiedän. Olette istuneet siinä jo pitkään. Kävelkää läheisenne luo ja kertokaa hänelle kaikki asiat, jotka olette hänestä sanoneet täällä. Ja kappas kummaa, elämänne ottaa siitä lähtien uuden suunnan. Teidän ei enää tarvitse purkaa täällä oloanne, vaan voitte hoitaa asianne oikeassa elämässä, rehellisesti ja suoraan ja monien ongelmien synty vähenee jo sillä tavoin. Olette kuin kunnon ihmisiä, vahvoja naisia, ette enää pikkutyttöjä. Ei enää säälittävää monkumista, mitä kukaan asianomainen ei kuule, ei enää salaista supatusta ja miehen ja lasten selän takana höpinää. Tulkaa valoon ja näyttäkää itsenne valossa, sellaisena kuin olette. Älkää kiduttako itseänne ja läheisiänne enää enempää. Lopettakaa av, aloittakaa elämä, jo tänään.

Tämä teksti siis ihan vain ystävällisenä huomautuksena kaikille. Tuskin kukaan tästä hernettä nenään vetäiskään :) Rakkautta ja kaikkea hyvää kaikille <3

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun ikäsi?

Veikkaan, että sinun olisi parempi keskittyä vain äidinkielen tuntiin. Kuuntelitko tätä kirjoittaessasi yhtään, mitä opettaja sanoi?

Vierailija
2/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa Ap, noloa. (puistaa päätään...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Vierailija
4/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt hävettää. Mitä teen?

Vierailija
5/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään velvollisuutta kertoo ikääni, kun uikuttajatkaan ei kerro ikäänsä viesteissään. Veikkaisin, et he ovat vanhempia kuin minä, mut sitä en laskis heidän edukseen. :) Ja kuulin kyllä, mitä opettaja sano. Hän ehdotti välttelemään vauva-forumia, mut mä päätinkin tulla tänne kirjottelemaan ja yrittämään muuttaa ihmisten kurssia täällä. Mun mielestä paikka sinänsä ei oo paha, mut ihmiset täällä on pahoja =( Yritin vain auttaa...

Vierailija
6/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se koulukiusaaja, joka teki sympatianhakualoituksen mutta saikin ansaitusti pelkkää keppiä?

Vierailija
7/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jea! Lisäksi perse leviää, kun istuu liikaa tietsikalla.

Vierailija
8/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kului aikaa tämän provon kirjoittamiseen?

Vierailija
9/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen tuli valistamaan meitä.

Vierailija
10/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina yhtä ihanaa, miten nuoriso muuttaa maailman vuodesta toiseen. Ihan noin vaan, yhdellä kirjoituksella! Ja me kaikki vanhat luuskat nousemme hallelujaa huutaen yhdessä ylös penkeistä ja kirmaamme käsi kädessä ulos huutaen: olemme pelastuneet av-foorumilta! Kiitos, sinä tuntematon, kielioppia tuntematon teini! Ollos vapahtajamme!

Ja kaikki huutakaamme kolme kertaa hurraa.

Hurraa! Hurraa! Hurraa!

Vierailija
11/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan vaan ystävällisesti: luuletko, että ihmiset ottavat täällä käydyt keskustelut tosissaan ja noudattavat saamiaan vinkkejä orjallisesti?

Tämähän on ihan samaa kuin juttelu livenä kavereille. Jokainen tekee sitä, sinäkin! Siis pohtii kavereiden kanssa ongelmiaan ääneen ja kuuntelee muiden mielipiteitä.

Ja muodostaa sen jälkeen itsenäisesti ihan omilla aivoillaan sen oman toimintapäätöksensä.

Sama juttu täällä. Tämä on live-keskustelun virtuaalinen jatke. Kaikilla ei ole kaveripiiriä saatavilla tai ei kehtaa nolommasta aiheesta omille ystävilleen avautua. Tai haluaa vaan laajemman mielipidekirjon!

Ja yllättävän usein täällä JOKU ketjussa sanoo jotain, jota ei ole itse tullut ajatelleeksi ja avaa uuden näkökulman asioihin. Täällä pörrää kumminkin tuhansia eri alojen ja erilaisten elämäntilanteiden naisia (ja muutama mies), joten täällä löytyvät mielipiteiden kirjo on parhaimmillaan aika laaja.

Toki on paljon paskaa ja riidan haastamista, mutta ne oppii hyvin nopeasti seulomaan pois.

Vierailija
12/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä nyt hävettää. Mitä teen?

Eikö ap jo tämän selvästi sanonut? 

Nouset pystyyn ja kävelet naapuriisi kertomaan, että olet kertonut AV:lla heidän tavastaan pissata pöntön keskiosaan lorottaen suoraan veteen. 

Kappas siitä uusi elämä aukenee... 

Vierailija
13/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL!!!

Vierailija
14/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamani negatiivisten vastausten lukumäärä hyvin aikaisessa vaiheessa kertoo minun osuneen arkaan paikkaan :) Jännä myös, et kukaan ei sinänsä puolustele itseään ja sano, ettei oo itse kysyny apua suhde tai vauvatilanteessaan. Kaikki kertomani asiat ovat totta ja jokainen ottaa ne henkilökohtaisesti, jokainen niinsanotusti tunnistaa itsensä tekstistäni. En siis ole väärässä. Se on hyvä tietää.

Vierailija
15/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole paljoa netissä käynyt jos tää on sun mielestä sairain ja kuvottavin paikka. Toisaalta hyvä vaan sulle ettet oo sitten nähnyt mitään OIKEASTI sairasta.

Vierailija
16/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina yhtä ihanaa, miten nuoriso muuttaa maailman vuodesta toiseen. Ihan noin vaan, yhdellä kirjoituksella! Ja me kaikki vanhat luuskat nousemme hallelujaa huutaen yhdessä ylös penkeistä ja kirmaamme käsi kädessä ulos huutaen: olemme pelastuneet av-foorumilta! Kiitos, sinä tuntematon, kielioppia tuntematon teini! Ollos vapahtajamme!

Ja kaikki huutakaamme kolme kertaa hurraa.

Hurraa! Hurraa! Hurraa!

"Anttila kun ampaisee ylös vuoteestaan..." 

Vierailija
17/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisissa avautumisissa on aina alussa tuo "Itse en siis täällä käy, kunhan satuin paikalle kun googlettelin jotain!!!!" ennen kuin aletaan ulisemaan :D

Vierailija
18/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi pysyä jossain demissä, jos aikuisten palstat järkyttävät noin kovasti.

Vierailija
19/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Ap aikuisten pelottavaan maailmaan!;D

Vierailija
20/79 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kului aikaa tämän provon kirjoittamiseen?

Yhtä paljon, kuin mammoilla lasten hoitoon. Sit ne pääsee taas vammailemaan vauvalaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme