Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle miksi hyvästä perheestä olevat tytöt/naiset saavat aina sen kaikista kauheimman miehen?

Vierailija
12.05.2026 |

Ja yleensä heitä aina petetään, jätetään. Esimerkkejä on tuttavapiiristäni vaikka kuinka paljon. Eräskin lääkäriperheen tyttö oli naimisissa sarjapettäjän kanssa, mies juoksi varmaan jokaisen hameen perässä. Kun taas alkoholiperheestä olevalla naisella on hyvä ja huolehtiva aviomies jne. Tämä ei ole mitenkään provosoiva kysymys, haluaisin vain tietää mistä tämä johtuu. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä "hyvissä perheissä" monesti lapset kasvavat aika suojatuissa olosuhteissa (osin myös tietynlaisena kuplassa) ja se altistaa herkemmin näissä asioissa hyväuskoisuudelle. Toinen syy voi olla kapinahenki vanhempien osoittamaa "konservatiivista" hyvän tytön elämää kohtaan. 

Vierailija
2/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta perheestä tuleva ainakin tietää mitä EI halua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo väite, etenki tuo loppuosa. Kun esim alkoholistiperheiden lapsilla on hyvin korostunut todennäköisyys päätyä yhteen alkoholistin tai muutoin addiktoituneen henkilön kanssa.

Vierailija
4/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma kokemus" (anektoodi) on argumentointivirhe silloin, kun yhtä tai muutamaa henkilökohtaista kokemusta käytetään perusteena yleiselle totuudelle, laajalle väitteelle tai tieteelliselle tosiasialle. Tämä tunnetaan myös nimellä anekdoottinen todistusaineisto tai virheellinen yleistys.

Vierailija
5/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä perheistä lähtöisin haluavat kulissiliiton kun taas alkoholiperheistä lähtöisin menevät naimisiin rakkaudesta, hyvästä perheistä lähtöisin menevät avioon rahasta.

Vierailija
6/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs helluntailaisperheen tytär nai täysrentuksi osoittautuneen miehen. Liitto päätyi eroon. uusi miehensä on asiallinen. Olisiko ollut nuoruuden kapinointia kun mummin kutoma villatakki vaihtui opiskelukaupungissa biletoppiin? Mihinkään hoivaviettiin en usko.

Vierailija
7/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo väite, etenki tuo loppuosa. Kun esim alkoholistiperheiden lapsilla on hyvin korostunut todennäköisyys päätyä yhteen alkoholistin tai muutoin addiktoituneen henkilön kanssa.

Jep ja väkivaltaisten kotien tyttäret päätyvät helpommin yhteen väkivaltaisten miesten kanssa kuin tasapainoisten ja hyvien perheiden tyttäret. Ihan tuubaa taas koko aloitus.

Vierailija
8/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen itse ns.hyvästä perheestä. Olen seurustellut elämäni aikana kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla mies haukkui kaikkea mitä tein, petti minua wt naisten kanssa, lopulta jätti minut. Syvien haavojen jälkeen uskaltauduin taas seurustelemaan niin eiköhän sama toistunut. Että näin. 

Vierailija
9/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit perhetytöt muuttaessaan uuteen kaupunkiin vaihtavat neuleslipoverin biletoppiin ja juhlivat jännien ja puheliaiden komistusten kanssa - olisi kannattanut valita se ujo naapurinpoika. Näin olen palstalta oppinut.

Vierailija
10/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ne ovat, ne pariutumisarpajaiset.

Vierailija
11/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä perheestä oleva ei ehkä osaa arvioida, ettei ne stereotyyppiset keskiluokkaiset ominaisuudet takaa kunnollisuutta. 

Vierailija
12/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiesten erilaisuus kiihottaa kunnon tyttöjä. On nähty. 

Vierailija
13/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiesten erilaisuus kiihottaa kunnon tyttöjä. On nähty. 

Ei kiinnosta mitkään jännämiehet, ihan tavalliset kunnolliset miehet. -se hyvän perheen tyttö

Vierailija
14/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa se niin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän