Montako tuntia nukut yössä?
Kommentit (52)
2-4 tuntua, töissä.... en virkeä
Ei vaan ole aikaa nukkua.
Työt 6-22, ruuanlaitot, siivoukset päälle ja harrastukset
4-6 tuntia ja yleensä yksi herääminen siinä välissä. Olen aika virkeä. Luulen, että hyvä kuntoni peittää väsymyksen. Mutta en ole koskaan ottanut suurta stressiä ns. vähäisestä yöunestani, vaan pitänyt sitä erityispiirteenäni. Lisäksi olen ollut yh pitkään, joten olen tottunut vähäisiin yöuniin. Huolia on ollut ja on ollut pakko käsitellä niitä yöllä, koska päivisin ei ole ollut aikaa.
Pidän epärealistisina puheita siitä, että ihmisen pitäisi nukkua n. 8 tuntia päivässä. Ihminen ei ole robotti.
6-8 tuntia yleensä. Lapset 2,5v ja 3,5kk, joten joinain yönä hiukan vähemmän. En siis ole töissä ja olen virkeä päivällä.
6-8h,en käy töissä, välillä väsyny katkonaisten yöunien takia
Työviikon aikana 5 h per yö, viikonloppuna 10 h per yö. Melko väsynyt olen keskellä viikkoa mutta kaikkeen tottuu.
En käy töissä, nuorena nukuin 8-9 h , nykyään 5-6 h, mutta päiväunet tarvin joskus.
Arkisin 5-7 h, joka on minulle liian vähän. Viikonloppuisin nukun 8-10 h.
Joku 8 tuntia tulee nukuttua. Olen eläkkeellä.
9-13 h, olen aina ollut "nukkuja". Pystyn nukkumaan vaikka 15h, jos vaan annan itseni tehdä niin. Ikää jo 50v, töissä käyn.
Ei väsytä vaikka nukkuisin vaan 7-8h, mutta rakastan nukkumista.
2-3 tuntia kerralla 2-3 unikertaa yön aikana. Menee noin 12-14 tuntia plus hereilläolot siinä välissä rättiväsyneenä.
Nukun 9 tuntia, ja olen virkeä koko päivän, enkä tarvitse päiväunia.
Nukun 4 tuntia yössä 4 tunnin power napit. 8 tunnilla pärjää.
Sitä on tarkalleen hankala sanoa kun yleensä välillä heräilee. Mutta ehkä keskimäärin 7.
Arkisin 5-7 tuntia, yleensä 6. Viikonloppuisin 8-10 tuntia. Arkisin en ole pirteä, vkloppuisin olen.