Montako tuntia nukut yössä?
Kommentit (52)
Nukun 6-9 tuntia.
Teen työtä kahdessa vuorossa. Nukun joko 22-05 tai 22-08
Yleensä vähän vähemmän... nuo kellonajat olis hyvä saavutus! Vapaapäivinäkin meinaa heräillä aina liian aikaisin.
Käyn töissä, nukun 6-7 tuntia yössä. Hyvin riittää ja olen virkeä. Ei nelikymppisenä enää enempää unta tarvitse.
8-8,5h. Olen perheellinen opiskelija. Ajan 2h päivässä, siinä huomaa heti, jos ei ole nukkunut tarpeeksi. Olen koko päivän virkeä, mikä on tärkeää, että ehtii tekemään kouluprojekteja, opparia, kotityöt, harrastamaan liikuntaa, valokuvaamaan ja olemaan lapsen kanssa. No juu, tietenkään en liiku ja valokuvaa ihan joka päivä, mutta ne on mulle tärkeitä, joten ei ole aikaa iltapäivisin/iltaisin väsähtää sohvalle.
6 tunnin unet yöllä ja 2 tunnin päiväunet työpäivän jälkeen. Olen niin iltavirkku että en vaan pysty nukahtamaan illalla ennen klo 24, siksi pakko ottaa päikkärit. Näin pärjään, pitäisi nukkua enemmänkin mutta en vaan malta kun on niin paljon kivaa tekemistä.
8,5h ja olen virkeä. Olen opiskelija, kesätöissä kun on ollut 8-aamuja nukun 7,5h/yö ja olen väsynyt.
Viikolla liian vähän, yleensä n. 6-7 tuntia. Viime yö meni huonosti, nukuin vain nelisen tuntia. Syynä tähän työt, opiskelu ja stressi. 8 tuntia unta olisi mulle hyvä, en tosiaankaan ole virkeä näillä nukkumisilla. Viikonloppuna nukun sitten enemmän.
5-7 h. Teen töitä kotona joten ei väliä vaikken ihan freesiltä näyttäisikään. Nukkuisin mielellään enemmän mutta herään todella helposti kaikkiin mahdollisiin ääniin. Tänä aamuna koira murahti kertan klo 5.05, siihen loppui nukkuminen. En myöskään nukahda helposti kun herään.
9 tuntia. En ole toissa, mutta nukuin yhta paljon silloinkn, kun olin toissa. Minulle uni on tarkeaa ja en tinkisi siita esim. harrastusten takia.
4-10 tuntia yöstä ja päivästä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
6 tunnin unet yöllä ja 2 tunnin päiväunet työpäivän jälkeen. Olen niin iltavirkku että en vaan pysty nukahtamaan illalla ennen klo 24, siksi pakko ottaa päikkärit. Näin pärjään, pitäisi nukkua enemmänkin mutta en vaan malta kun on niin paljon kivaa tekemistä.
Ei klo 24 ole vielä mitään. Mulla voi joskus mennä klo 02-04 välille nukahtaminen. T: Toinen iltavirkku.
Arkisin 6 tuntia, viikonloppuisin mielellään pari tuntia enemmän. Arkisin unimäärä ei tunnu riittävältä, mutta en saa unta ennen puoltayötä ja ylös on noustava klo 6. Töissä käyn siis.
9 tuntia. Osaan kyllä nukkua 12 tuntiakin putkeen, nukun mahdollisimman paljon, mut vähintään 9h.
2-4h yhtäjaksoista unta, loput vartin pätkissä. Ylös nyt aamulla 4.45.
33 vuoteen en ole nukkunut pidempiä unia, nyt terveys mennyt ja työkyky samoin. Uupumusta 24/7
Töissä käyn ja arkena nukun 8 tuntia, viikonloppuna 10-12 tuntia.
Sen minkä pystyy, eli eipähän juuri mitään.
5-6 tuntia. Käyn töissä. Olen virkeä ja iltaa kohti virkistyn lisää, nukahtaminen vaikeaa. Onneksi tämä palsta menee kiinni klo 23, muuten nukkuisin vielä vähemmän.
Jos menen töihin aamuvuoroon, kello soi jo 5:30. Silloin unta tulee yleensä n. 6 tuntia. Kyllä iltapäivästä aina väsyttää ja päikkärit on melkein pakko ottaa. Olen iltavirkku ja aikaisemmin nukkumaan meneminen ei vaan onnistu millään. Kärsin kyllä noin aikaisista aamuherätyksistä.
Vapaapäivinä vetelen helposti sitten 11 tunnin yöunia. Yleensä ainakin 9 tuntia tulee nukuttua.
6-8 tuntia. En käy tällä hetkellä töissä vaan opiskelen. Olen ihan OK virkeä. Tärkeintä on, ettei tarvitse herätä kovin aikaisin. Aamuherätykset väsyttävät, vaikka menisi nukkumaan kuinka aikaisin.