Lue keskustelun säännöt.
Minua ärsyttää tää pikkurouvien pikkupikkuporvarillisuus hirveesti!
Vähäsen huvittaa
31.03.2016 |
On sellainen suorituskulissielämä, kytätään muitten elintasoa, lapsista puhutaan kuin esineistä vaikka " meidän perheessä niistä huolehditaan", muka. Nämä emännät säännöllisesti julistavat täällä olevansa jotain eliittiä iholtaan , käytökseltään , ja vaikka miltä mutta totuus tyhjästä elämästä jossa jännittävä maailma ei kohtaa kuin Hertta ja Salkkarit sarjassa heitä. Ja " tasoa " siitä sitä vouhkataan niin kovin :)! Ette usko kuinka typerältä kuulostatte! Ihme kuplamummoja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla