Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollega töissä haukkuu selän takana

Vierailija
31.03.2016 |

Olen juuri aloittanut uudessa työtehtävässä ja joudun välillä kysymään neuvoa kollegaltani niin tänäänkin kuulin kuinka hän haukkui minua selän takana toiselle kollegalle. Mietin että jätänkö jatkossa neuvot kysymättä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä hän on haukkunut. Mutta ehkä itse jättäisin kyllä tollaselta jatkossa kysymättä.

Vierailija
2/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ootkohan sä samassa paikassa töissä... Muista, että selän takana haukkuminen ja faktoista puhuminen on eri asia... Meillä uus työntekijä, joka vaan katoaa välillä kesken töiden, ehkä se käy tunnin välein paskalla...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vain puhu esimiehestäni.. No et varmaankaan, mut sellanen on mun esimies ja eipä siltä halua mitään kysyä, kun tyhmänä pitää ja muista työntekijöistä muille työntekijöille ( ja tietenkin myös ylöspäin) laulaa. Kaikki pitäisi tietää mitä hänen päässään liikkuu ja mitä hän tietää.

Toivottavasti sulla on joku muu jolta voit asioita tarvittaessa kysellä. Tuollaiset työkaverit pelkää kai sitä tyhmän leimaa omassa naamassaan, niin "osoittelevat" sitten varmuudenvuoks muita, ettei kukaan huomaa niitä omia puutteita. Oman kokemukseni mukaan, ne sellaiset ihmiset eivät oikein uskalla eivätkä osaa vastuuta "virheistä" ja virheistä kantaa.

Vierailija
4/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne haukkuu? Työsuoritusta tai muuta työhön liittyvää vai sinua itseäsi esim. Luonnetta tai ulkonäköä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi