Kollega töissä haukkuu selän takana
Olen juuri aloittanut uudessa työtehtävässä ja joudun välillä kysymään neuvoa kollegaltani niin tänäänkin kuulin kuinka hän haukkui minua selän takana toiselle kollegalle. Mietin että jätänkö jatkossa neuvot kysymättä?
Kommentit (4)
Hmm, ootkohan sä samassa paikassa töissä... Muista, että selän takana haukkuminen ja faktoista puhuminen on eri asia... Meillä uus työntekijä, joka vaan katoaa välillä kesken töiden, ehkä se käy tunnin välein paskalla...?
Ethän vain puhu esimiehestäni.. No et varmaankaan, mut sellanen on mun esimies ja eipä siltä halua mitään kysyä, kun tyhmänä pitää ja muista työntekijöistä muille työntekijöille ( ja tietenkin myös ylöspäin) laulaa. Kaikki pitäisi tietää mitä hänen päässään liikkuu ja mitä hän tietää.
Toivottavasti sulla on joku muu jolta voit asioita tarvittaessa kysellä. Tuollaiset työkaverit pelkää kai sitä tyhmän leimaa omassa naamassaan, niin "osoittelevat" sitten varmuudenvuoks muita, ettei kukaan huomaa niitä omia puutteita. Oman kokemukseni mukaan, ne sellaiset ihmiset eivät oikein uskalla eivätkä osaa vastuuta "virheistä" ja virheistä kantaa.
Mitä ne haukkuu? Työsuoritusta tai muuta työhön liittyvää vai sinua itseäsi esim. Luonnetta tai ulkonäköä?
Riippuu mitä hän on haukkunut. Mutta ehkä itse jättäisin kyllä tollaselta jatkossa kysymättä.