Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kyse olla narsismista

Vierailija
30.03.2016 |

Olen asiaa puinut ja täälläkin asiasta on puhuttu, mutta nyt teidän mielipiteitä.
Eli en osaa tuntea ihmisiä tai oikeastaan mitään kohtaa empatiaa.
Kenellekään en ole mitään vakavaa tehnyt, enkä ole riitelijä ihminen muutenkaan, mutta jos jollekin ihmiselle tapahtuu jotain pahaa, en osaa tuntea mitään.
Joudun siis näyttelemään jonkinsortin empaattista, että kaverit säilyy.
Olen myös tehnyt laittomuuksia ja laiminlyönyt raha-asioita mutta ikinä en mitään suoranaista rikosta ihmiseen ole kohdistanut.
En ole oikein voinut puhua kenelekään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nääkin vaan porskuttaa ja varmaan on raskaampaakin tunnolla :)! Heitän nyt tahallani tämän koska ihmisiä syyllistetään ja se palvelee ketään kehnosti , ihmisiä olemme kaikki! Ns hienoimmankin oloiset:)! https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansane…

Vierailija
22/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ap, soita lääkäriin ja tule kertomaan meille sitten diagnoosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis meidän tavallisten ihmisten joukossa ja työelämässä on heitä persoonallisuushäiriöisiä vaikka kuinka paljon. Olet Ap siinä mielessä fiksu, että tilasi mietityttää sinua ja haluat apua. Et ole toivoton tapaus eikä diagnoosi ole maailmanloppu.

Vierailija
24/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitten olla mahdollista edes että on narsisti tai jokin persoonallisuushäiriö jos ITSE epäilee oireita? Eikö nuo diagnoosit tule yleensä vankilareissun yhteydessä?

Sellainen joka itse epäilee olevansa narsisti se riippuu miten hän sen ilmaisee ja missä kontekstissa, jos hän näin kyselee kuin ap asiaa ollen huolissaan vaikutuksestaan muihin se eliminoi narsismin aika tarkkaan .

Narsisti ylpeilee piirteillään, ei huolestu.

Vierailija
25/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan päivässä hoidu vaikka soittaisin huomenna ajanvaraukseen.

Ap

Vierailija
26/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tulla huomenna jatkaa juttutuokiota, ei kerkeä enää 23 jälkeen :-) mutta kiitos paljon kaikille vastanneille, ja sinulle fiksulle joka kirjoitat nimimerkkien takaa! Oloni jotenkin helpottui, vaikka kirjoitan netissä enkä puhumalla puhunut.

Pitää varmaan perehtyä psykologiaan enemmän nii avartuu nämä ihmismielen asiat paremmin.

Jotkin patoumat varmaan aiheuttavat myös epämääräistä käyttäytymistä, mutta mikäpä minä olen sanomaan.

Ihmisen persoonallisuus tuntuu olevan välillä ääretön..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä