Nykyajan naisille kelpaa vain varakas kaiken kustantava mies, vaikka väittävät muuta
Minulla on kaksi suhdetta 6vuoden sisään kaatunut siihen, että hyvästä asemastani ja työstäni huolimatta, en kykene maksamaan naiselle satojen eurojen vaateostoksia joka kuukausi ja silloin tällöin tonnin parin laukkuja. Naiset ovat saaneet asua hienossa talossani ilmaiseksi, toiselle ostin jopa uuden pienen audin, toisella oli työsuhdeauto. Kummallakin naisella ok palkkainen työ ja silti olivat korviaan myöden luottokortti veloissa.
Ja kyse siis aikuisista 35-41-vuotiaista naisista.
Kumpikin nainen näytti ulospäin menestyneiltä, antoivat muille kuvan, että pärjäävät hyvin elämässä (myös minulle tapailuaikana).
Toinen vielä petti minua putkimiehen kanssa ja muuhun tämä putkimies ei olisi kuulemma kelvannutkaan, mutta oli niin paksu kalu ettei voinut kuulemma elää ilman sitä.
Usko mennyt nykyajan naisiin ja pinnallisuuteen. Minulle on ihan sama millainen työ/tausta naisella on, kunhan kykenisi normaaliin elämään eikä vaatisi mieheltä niin paljon.
Kommentit (22)
Ehkä ovat huomanneet, että varakkuudestasi huolimatta et ole mikään kultakimpale.
Minun mieheni tienaa vähemmän kuin minä - edellinen tienasi huomattavasti enemmän kuin minä. Jos olisin vain rahan perässä, en varmaan olisi jättänyt varakasta miestäni ja siirtynyt tähän köyhempään yksilöön?
pelkkä varakkuus ei riitä, pitää olla myös miellyttävä luonne. Eivät kaikki naiset ole samanlaisia, vaikka sinulle olisikin huono tuuri naisrintamalla sattunut.
Hohhoijaa!! Kautta aikojen on ollut hyväksikäyttäjänaisia ja sitten meitä tavallisia kunnollisia naisia. Meillä ei ehkä vaatteet ja autot ole viimeistä huutoa, mutta minulle on kunnia asia se, että olen korkeasti koulutettu, sivistynyt, elätän itseni ja lapseni (toki mieheni elättää omalta osaltaan heitä), ajan velattomalla itse ostamallani audilla, maksan osani veneilystä ja asumisesta, pukeudun laadukkaasti jne. Ja minun vuosituloni on vain 65000e, mutta silti pystyn tekemään tämän kaiken koska haluan ja ennen kaikkea elän arvojeni mukaan.
Katso ensi kerralla muutakin kuin ulkonäköä!
Tämä on ykkösasia, jota naiset odottavat kumppaniltaan
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001148208.html
Onko ennen sitten ollut paremmin. Luulisin silloin halutun mieheltä toimeentuloa vielä enemmän, kun yksinäisen naisen omat mahdollisuudet vähän kärjistäen oli piika tai huora. Ilmentyminen ehkä on muuttanut muotoaan: silloin tarvittiin asunto ja ruokaa, nykyään kun nuo on käytännössä kaikilla muutenkin, jää aikaa haluta muuta.
No minä en väitä muuta. Se sitten taas mikä on varakas ja mikä on se kaikki kustannettava, on vähän eri juttu.
Ap, naismakusi tarvitsee päivitystä. Itse en ole moisiin naisiin törmännyt omassa tuttavapiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia kaikki naiset ovat tuollaisia?
valitsisit seurasi paremmin. Eivät kaikki miehetkään ole naistenhakkaajia, vaikka minun eksäni olikin (kyllä, valitsen tästä lähtien seurani paremmin, mutten syytä kaikkia miehiä yhdestä idiootista).
Minkä takia aloittaja on tuollainen? Ei normaali mies ostele naisille autoja ja elätä. Mitä puutteita aloittaja yrittää korvata? Miksi aloittaja haluaa ostella ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, naismakusi tarvitsee päivitystä. Itse en ole moisiin naisiin törmännyt omassa tuttavapiirissäni.
Minä olen törmännyt tuollaisiin miehiin, jotka yrittävät saada naisen hallintaansa ostelemalla tavaroita. Olen karsinut heidät pikaisesti pois tuttavapiiristäni. Luulen, että yrittävät ostaa miehiäkin tarjoamalla juomia baarissa ym. Jotakin on ihmisessä vialla, jos ei muuta pysty antaa kumppanille eikä ystäville.
Mä haluan miehen, joka haluaa seksiä ja hellyyttä mun kanssa. Ei ole väliä, vaikka olis työtön, kunhan ei alkkis ja kroppa pelittää. N47/ Tre
Minulle on kelvannut sekä varakas että varaton. Varaton saa hoitaa lapset, jotta voin käydä töissä ja varakas taas kustantaa kotiäitiyden. On tuurista kiinni, että kumpaa tulee. Enkä tiedä, että hyvästä vaiko huonosta tuurista kyse milloinkin. Aika sen näyttää.
leski
Jaahas, kyllä ihan itse maksan menoni. Omistan 1,5 autoa, mieheni autosta puolet ja omani. Mun mies ei ikinä maksaisi mun elämistä, vaatteita, laukkuja. Ja minä olen meillä se joka maksaa ulkomaanmatkat. Kukin taaplaa tavallaan. Arvostan miehessäni ihan muita asioita kuin varakkuutta (sitä paitsi mulla on isommat tulot).
En usko yhtään .
Ehkä jossain kehitysmaassa noin voisi olla mutta ei kalliissa pohjoismaissa kuten Suomi .
Kaikki maksaa ja paljon 5,5miljoonasta 1miljoona ihmistä ansaitsee alle 1000€/kk ja todellisuudessa niitä oikeita työttömiä joka kategorioista löytyy lähes 500 000 henkilöä
Ja köyhyyttä on paljon .
Kukaan ei vapaaehtoisesti halua köyhää tai vähävaraista kumppania vaikka se kaikilta muilta ominaisuuksiltaan vastaisi omia tarpeita ( palanen kultaa ) mutta rahaa ei ole.
Naiset laskelmoivat että ei yksinkertaisesti ole järkeä haaskata aikaansa tällaisen ihmisen kanssa vaan mieluummin se lyhyt, kalju,rikas/varakas rupikonnan näköinen mies sillä se pystyy elättämään myös tulevat lapset . Nollataan sitten vieraissa käymällä niin se auttaa taas jaksamaan.
Elävän elämän esimerkkejä kyllä löytyy jo rehellisemmät uskaltavat tämän faktan myös myöntääkin.
Virtuaali hatunnosto heille
Ota järkevä vaimo. Nimittäin minulla ei ole ollut muuta kuin asuntolainaa ja senkin olen maksanut vaudikkaasti pois tai varakas mieskin on maksanut, miten nyt milloinkin.
Hienot laukut ei kovin kiinnosta. En huolisi audiakaan. Kun saan päättää mitä tahdon ja tarvitsen riittävässä määrin itse, niin se on hyvä.
17.
Ja tämän takia kaikki naiset ovat tuollaisia?
valitsisit seurasi paremmin. Eivät kaikki miehetkään ole naistenhakkaajia, vaikka minun eksäni olikin (kyllä, valitsen tästä lähtien seurani paremmin, mutten syytä kaikkia miehiä yhdestä idiootista).