Shippaatteko Reyloa vai FinnReyta?
TFA:ssa siis. Itse olen ehdottomasti Reylon puolella, Finn on Reylle liian kesy vässykkä ja heti alusta lähtien Rey välttelee lähempää kontaktia tähän.
Kylo Renin tapaus taas olisi klassinen viha-rakkaus-suhde. Kylo on salamyhkäinen ja ristiriitainen, täydellinen Reyn rinnalle. Parasta olisi varmaan, jos molemmat pysyisivät omilla puolillaan ja syntyisi ns. kielletty rakkaus. Heidän välillään on selvä jännite... Toivon vain koko sydämestäni, ettei Rey ole Luken tytär. Sittenhän he olisivat serkuksia...
Mitä mieltä olette?
Kommentit (35)
Reyloa minäkin. Tässä koko kuvakulmakin antaa ymmärtää, että heidän välillään on jotakin: http://vignette1.wikia.nocookie.net/harrypotterfanon/images/4/4f/Reylo…
En usko, että Rey on Luken tytär. Säännötkin kieltäisivät häntä saamasta lasta. Ja hän jos kuka tietää, miksi ne säännöt ovat olemassa! Miettikää vaikka hänen isänsä tapausta...
Vierailija kirjoitti:
Reyloa minäkin. Tässä koko kuvakulmakin antaa ymmärtää, että heidän välillään on jotakin: http://vignette1.wikia.nocookie.net/harrypotterfanon/images/4/4f/Reylo…
En usko, että Rey on Luken tytär. Säännötkin kieltäisivät häntä saamasta lasta. Ja hän jos kuka tietää, miksi ne säännöt ovat olemassa! Miettikää vaikka hänen isänsä tapausta...
Oh, tulipa nopeasti vastaus toiselta Reylo-fanilta! En olisi uskonut, kun näin vauvapalstalla ollaan.
Juuri niitä sääntöjä mietin minäkin, ei hän olisi viimeisenä lajiaan tahtonut rikkoa niitä. Ja miksi hän olisi hylännyt oman tyttärensä aavikkoplaneetalle kärsimään? Jotkut sanovat, että suojelemaan häntä, mutta ei Reytä uhannut mikään hänen ollessaan pieni, Kylo Ren kun oli silloin lapsi itsekin. Toisaalta samat säännöt kieltävät useamman kuin yhden padawanin pitämisen kerrallaan, mutta ei Luke olisi valinnut sisarenpoikaansa padawaniksi oman tyttärensä puolesta.
Rakastan tuota kohtausta, jonka linkkasit! Kuvakulma kertoo tosiaan paljon, jonkinlainen jännite on tuossa olemassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sarja(?) on kyseessä?
Elokuva. Star Wars: The Force Awakens - Episodi VII.
Aivan pihalla olevat mammat alapeukuttelemassa jälleen kerran...
En tiedä, mutta Kylo Ren on helvetin hyvännäköinen. Finn on jotenkin rasittava.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Kylo Ren on helvetin hyvännäköinen. Finn on jotenkin rasittava.
Tässä asia tiivistettynä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä sanoisin, että jos tuollaisen p*skan pohtimiseen kuluttaa aivonystyröitään ja tekee siitä VAUVA:lle viestiketjun, niin kyllä silloin on aivan pihalla. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sarja(?) on kyseessä?
Elokuva. Star Wars: The Force Awakens - Episodi VII.
Ok, sitten en jaksa kiinnostua aiheesta. Ajattelin josko olisi joku sarja jota olisi voinut alkaa seuraamaan shippausmielessä, mun kaikki shipit on uponneet ja nyt ei ole yhtään paria jota vois jännittää.
Poe/Finn!
Uuden leffan kässäriä on kirjoitettu uusiksi, tuliskohan tuosta shipistä jopa totta?
Reylo. Mutta ne ovat serkuksia. Tietenkin.
Miksi nykyään puhutaan shippauksesta? Ennen oli pairings/paritus joka tarkoitti samaa asiaa. Olin ihan silmät pyöreinä kun joku ekaa kertaa kysyi jostain sarjasta x puhuttaessa, että ketä shippaan.
Ja joo mäkään en tajunnut otsikon perusteella, mistä sarjasta oli kyse. Ehkä tää on vähän väärä aihe tänne vauvafoorumille?
Nojoo, varsinaisesti toivon että Reyn ei tarvitsisi välttämättä pariutua kenenkään kanssa, koska usein romanssit ovat aika päälleliimatun oloisia. Lisäksi olisi virkistävää nähdä sellainen keskeinen naispuolinen hahmo, jonka elämän tarkoitukseksi ei laitettaisi miehen käsipuoleen päätymistä.
Mutta noista kahdesta vaihtoehdosta olen enemmän Reyn ja Kylo Renin romanssin kannalla. Heidän välillään on selvästi jännitettä. En nähnyt sitä Finnin ja Reyn välillä, vaan lämmintä, miltei sisarellista ystävyyttä. En haluaisi sitä "pilattavan" romanttisella/mustasukkaisella draamalla.
En minäkään muuten usko, että Rey olisi Luken tytär. Ainakaan niin että Rey olisi hylätty aavikkoplaneetalle hänen oman turvallisuutensa takia, koska siellä oli lapselle kaikkea muuta kuin turvallista.
Hiukan mietin sitäkin, olisiko Rey Leian tytär siltä ajalta kun tämän ja Han Solon suhde oli katkolla, ja siis Kylon sisarpuoli :D Kovin lempeästi Leia ainakin suhtautui tähän juuri tapaamaansa uppo-outoon tyttöön...
Vierailija kirjoitti:
Poe/Finn!
Uuden leffan kässäriä on kirjoitettu uusiksi, tuliskohan tuosta shipistä jopa totta?
Tätä minäkin olin tulossa sanomaan!
Turha kuitenkaan elätellä toiveita, että tämä elokuvaan olisi kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään puhutaan shippauksesta? Ennen oli pairings/paritus joka tarkoitti samaa asiaa. Olin ihan silmät pyöreinä kun joku ekaa kertaa kysyi jostain sarjasta x puhuttaessa, että ketä shippaan.
Ja joo mäkään en tajunnut otsikon perusteella, mistä sarjasta oli kyse. Ehkä tää on vähän väärä aihe tänne vauvafoorumille?
RelationSHIP ;)
Reylo! En usko minäkään, että olisivat serkuksia. Olisi jotenkin liian yksinkertainen juonikäänne. Rey voisi aivan hyvin olla "the chosen one" ilman mitään sukulaisuutta Skywalkereihin.
Vierailija kirjoitti:
Reylo! En usko minäkään, että olisivat serkuksia. Olisi jotenkin liian yksinkertainen juonikäänne. Rey voisi aivan hyvin olla "the chosen one" ilman mitään sukulaisuutta Skywalkereihin.
Tämä! Jotenkin ihmiset eivät suostu ymmärtämään, ettei herkkyys Voimalle tarkoita heti sitä, että olisi Skywalker.
Finn on vähän semmoinen pehmoilija, ei oikein Reyn tyyppiä. Shippaan Reyloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä sanoisin, että jos tuollaisen p*skan pohtimiseen kuluttaa aivonystyröitään ja tekee siitä VAUVA:lle viestiketjun, niin kyllä silloin on aivan pihalla. M35
Taisi av-ukkoon osua ja upota! Se, että sinä et ole kiinnostunut jostakin, ei oikeuta sinua arvostelemaan muiden kiinnostusten kohteita. Tuolla tavalla et ainakaan saa itseäsi älykkäämmän oloiseksi...
Teenkö mitä kenelle ja kenelle?