Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyttään miehen exää

Vierailija
29.03.2016 |

Säälittävää, olen yli 40 v, koulutettu ja käsittääkseni ihan fiksu nainen. Omaa elämää on eletty, nyt uudessa suhteessa jo 2,5 vuotta. Kun meidän suhteemme alkoi, mies oli juuri tullut inhottavasti jätetyksi lyhyestä suhteesta. Sitä hän silloin ääneen pohdiskeli, oli kuulemma "elämänsä rakkaus" . Minä hiukan kohauttelin kulmiani, kuukauden suhde, ja "elämän rakkaus"... Tämä ehkä vaikutti siihen, että kun sitten rakastuttiin todella ja suhteemme alkoi, alkoi myös tämä exä vainota minua omassa päässäni.

Hän on fyysisesti täysin eri kaliiperia kuin minä. Yritän lohduttautua ainoastaan sillä, että hän on kusipää koska kohteli miestäni niin huonosti. (Todennäköisesti ihan tavallinen nainen).

Hikeennyn pian itseeni: kyttäilen naista sosiaalisesta mediasta, tihrustan uusimpia kuviaan... Tunnen vihaa, kateutta.... -ihmisestä, jota en edes tunne! Tunnen itseni todella säälittäväksi keskenkasvuiseksi tytöksi.

Huonoa itsetuntoa? Miten saan tämän naisen pois päästäni?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, meillä taitaa olla sama tuttu... On kuulemma ihan uskomaton peto sängyssä. Kireä kuin 18-vuotias neitsyt ja tekee mitä vain. En yhtään syytä sinua mustasukkaisuudestasi. Itsekin olisin!

Vierailija
2/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies oli tuon exän kanssa kuukauden ja on ollut sinun kanssasi 2,5 vuotta? Eikö tämä jo kerro sinulle jotain suhteenne laadusta miehen silmissä? Tuskinpa hän sinun seurassasi viihtyisi, jos edelleen haikailisi tuon edellisen lyhyen romanssinsa perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, meillä taitaa olla sama tuttu... On kuulemma ihan uskomaton peto sängyssä. Kireä kuin 18-vuotias neitsyt ja tekee mitä vain. En yhtään syytä sinua mustasukkaisuudestasi. Itsekin olisin!

Ai kertooko sinun kumppanisi sinulle tuollaisia asioita exästään? Vaihda miestä.

Vierailija
4/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän suhteemme alkoi ... hän silloin ääneen pohdiskeli, oli kuulemma "elämänsä rakkaus" .

Että sellaiset jutut uudelle kumppanille.

Vierailija
5/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kertooko sinun kumppanisi sinulle tuollaisia asioita exästään? Vaihda miestä.

Olen mies. Juttu kiertää. Kaverin exä tuo AP:n kuvailema seksipeto. Pakko olla!

Vierailija
6/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mä sitä tänään kyttäsin!

Vierailija
7/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan mä sitä tänään kyttäsin!

Miltä Johan näytti?

Vierailija
8/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, en kuvaillut mitään seksipetoa. Siitä en ole kuullut mitään. Mutta on ihan totta, että ylipäätään kannattaisi olla varovainen jo suhteen alussa, mitä uudelle mahdolliselle kumppanilleen kertoo existään. 

Tiedän, ettei minulla ole hätää tämän naisen suhteen. Mutta asia ihan _periaatteessa_ ärsyttää minua. Ja kiusaa. Ei kai tällaisissa asioissa järjellä mitään tekemistä olekaan. Oma mieleni heijastelee omia epävarmuuksiani ja kokee alemmuudentunteita katsoessani tuota "täydellistä" misukkaa. 

En yleistä tätä asiaa nyt koskemaan pelkästään miehiä, mutta omani on perusfiksuudestaan huolimatta välillä lapsellinen törppö, joka on aika kokematon ihmissuhdeasioissa ja siksi silkkaa pöljyyttään möläyttelee idioottimaisuuksia. -Ap

Vierailija
9/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, minä olen vasta parikymppinen tytönheitukka ja olin itsekin ihan äärettömän mustasukkainen nykyisen exän kuvatessa exäänsä minulle mm. hänen parhaana ystävänä ja elämänsä rakkautena.

Sen opin, että seuraavassa suhteessa en hyväksy kenenkään muun olevan se kaikista tärkein rakkaus. Ei kukaan kumppaniaan kunnioittava sano noin rumasti. Olisi sitten sen exän kanssa, jos se niin ihmeellinen kerran oli. Tuota ei voi korjata enää millään.

Vierailija
10/15 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[qu ote=Vierailija]Jahas, meillä taitaa olla sama tuttu... On kuulemma ihan uskomaton peto sängyssä. Kireä kuin 18-vuotias neitsyt ja tekee mitä vain. En yhtään syytä sinua mustasukkaisuudestasi. Itsekin olisin!

Ei oikeasti kerro mutta tuollaisella kirjoittelulla saa hyvin provosoitua lisää keskustelua. Todennäköisesti tuon kirjoittaja oli itse mies... 

Vierailija
11/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[qu ote=Vierailija]Jahas, meillä taitaa olla sama tuttu... On kuulemma ihan uskomaton peto sängyssä. Kireä kuin 18-vuotias neitsyt ja tekee mitä vain. En yhtään syytä sinua mustasukkaisuudestasi. Itsekin olisin!

Ei oikeasti kerro mutta tuollaisella kirjoittelulla saa hyvin provosoitua lisää keskustelua. Todennäköisesti tuon kirjoittaja oli itse mies... 

Minun ex-kumppanini "lipsautteli" vähän väliä vastaavia juttuja exästään. Hävettää jo etukäteen millaisia tarinoita hänen uusi nainen minusta tulee kuulemaan, onneksi olin hyvä pano.

t. 9

Vierailija
12/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on tullut ilmi riidellessä, mies on luultavemmin saonut sen vain loukatakseen sinua. Jos taas ihan suhteen alussa ja suhde oli äskettäin loppunut, mies ei VIELÄ SILLOIN ollut päässyt yli asiasta, mutta nyt on. Tuskin enää edes ajattelisi exäänsä ellet itse toisi (jos tuot) asiaa esille.

Olen itse sanonut noin riidan aikana.

Vierailija
13/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, minä olen vasta parikymppinen tytönheitukka ja olin itsekin ihan äärettömän mustasukkainen nykyisen exän kuvatessa exäänsä minulle mm. hänen parhaana ystävänä ja elämänsä rakkautena.

Miehet osaavat kyllä olla niin uskomattomia idiootteja. :D :D :D Sama jos nainen sanoisi Rodriquesin olleen paras ja kovakestoisin rakastaja ikinä. :D M35

Vierailija
14/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan sitten tytöt olla kohdistamatta vihaanne miehen exää kohtaan, hän tuskin haluaa liittyä suhteeseenne tai riitoihinne mitenkään.

Vierailija
15/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kyttäillyt, mutta sitten rupesin miettimään että miltä tällainen tuntuisi itsestäni jos joku nainen olis mulle katkera ilman et oon tehnyt mitään. Nykyjään tajua että rakastumisia tapahtuu, enkä oikeastaan usko että kukaan on "elämän rakkaus", kaikissa on hyvät ja huonot puolensa