Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shippaatteko Reyloa vai FinnReyta?

Vierailija
29.03.2016 |

TFA:ssa siis. Itse olen ehdottomasti Reylon puolella, Finn on Reylle liian kesy vässykkä ja heti alusta lähtien Rey välttelee lähempää kontaktia tähän.

Kylo Renin tapaus taas olisi klassinen viha-rakkaus-suhde. Kylo on salamyhkäinen ja ristiriitainen, täydellinen Reyn rinnalle. Parasta olisi varmaan, jos molemmat pysyisivät omilla puolillaan ja syntyisi ns. kielletty rakkaus. Heidän välillään on selvä jännite... Toivon vain koko sydämestäni, ettei Rey ole Luken tytär. Sittenhän he olisivat serkuksia...

Mitä mieltä olette?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, disneyleffoissa homoparit ovat harvinaisuuksia, joten poe+rey ja rey on Luken tytär (katsokaapas se loppu oikeasti kunnolla+disney on vihjannut jo.

Jedeillä on lapsia, Oliko Luken isä muka ei-jedi? Sitäpaitsi, imperiumin nousu ja jedien tuho mursi säännöt, minkä epäsuorasti obiwan myöntää v:ssä.

Ja mikä hemmetin shippaus? Shipping tarkoittaa lainaamista, kuljettamista. Miten se parisuhteisiin liittyy? Ja olen kirjoittanut fanfictionia useamman vuoden enkä ole ikinä sanaan tuossa yhteydessä törmännyt.

Vierailija
22/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reylo! En usko minäkään, että olisivat serkuksia. Olisi jotenkin liian yksinkertainen juonikäänne. Rey voisi aivan hyvin olla "the chosen one" ilman mitään sukulaisuutta Skywalkereihin.

Tämä! Jotenkin ihmiset eivät suostu ymmärtämään, ettei herkkyys Voimalle tarkoita heti sitä, että olisi Skywalker.

Tuossa on ollut muitakin viitteitä Luken ja Reyn sukulaisuuteen.

Muistatteko kun Kylo kuulustelee Reyta ja näkee tämän mielessä saaren ja meren.... No mitäköhän saarta ja merta arvelette että siinä tarkoitettiin ;) Yllätävän monelta on mennyt ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reylo! En usko minäkään, että olisivat serkuksia. Olisi jotenkin liian yksinkertainen juonikäänne. Rey voisi aivan hyvin olla "the chosen one" ilman mitään sukulaisuutta Skywalkereihin.

Tämä! Jotenkin ihmiset eivät suostu ymmärtämään, ettei herkkyys Voimalle tarkoita heti sitä, että olisi Skywalker.

Tuossa on ollut muitakin viitteitä Luken ja Reyn sukulaisuuteen.

Muistatteko kun Kylo kuulustelee Reyta ja näkee tämän mielessä saaren ja meren.... No mitäköhän saarta ja merta arvelette että siinä tarkoitettiin ;) Yllätävän monelta on mennyt ohi.

Ei ole mennyt ohi. Olen katsonut kohdan useamman kerran. Oletko sinä sen sijaan ottanut huomioon, että tuossa vaiheessa Rey tiesi, että hänen tehtävänsä olisi löytää Luke. Miten Rey olisi muutenkaan voinut tietää saaresta, jolle hänen isänsä lähti Benin liityttyä pimeälle puolelle, jos Luke oli kerran hylännyt hänet? Kylohan etsi Reyn mielestä karttaa jonka BB-8 oli hänelle näyttänyt, ja löysi siitä palasen, eli tuon saaren.

Vierailija
24/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä hemmetin shippaus? Shipping tarkoittaa lainaamista, kuljettamista. Miten se parisuhteisiin liittyy? Ja olen kirjoittanut fanfictionia useamman vuoden enkä ole ikinä sanaan tuossa yhteydessä törmännyt.

Ajat ja termit muuttuvat. Aivan tuikitavallinen ilmaus nykyaikana ainakin näin nuorten keskuudessa. Vai asutko jossakin kaukana kaupungista? Luehan tämä: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shipping

Vierailija
25/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon että seuraavassa episodissa nähdään Chewbacca ja Rey rajussa romantiikkakohtauksessa.

Vierailija
26/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaus = telakoituminen ?

Tästä on aiemminkin keskusteltu av:lla.

Vierailija
27/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon että seuraavassa episodissa nähdään Chewbacca ja Rey rajussa romantiikkakohtauksessa.

Tuokin on parempi, kuin FinnRey.

Vierailija
28/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Luke on Reyn isä, olen erittäin yllättynyt. Juonessa on nimittäin niin monta kohtaa, jotka nimenomaan viittaavat siihen, ettei Luke ole Reyn isä ja muutenkin se kuulostaa sellaiselta turhan helpolta ratkaisulta tähän. No mutta, saamme tietää 625 päivän päästä, kun uusi elokuva julkaistaan...

Vierailija
30/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Luke paljastuu Reyn isäksi niin ainakin voi jatkaa fanfictionejen kirjoittamista :D Tosin haluaisin kyllä todella nähdä Kylo Renin ja Reyn rakastuvan myös valkokankaalla...

Vierailija
31/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääpä tämä: millä tavalla Luke olisi suojellut tytärtään jättämällä tämän Jakkuun, surkealle aavikkoplaneetalle elämään kurjasti? Sitten olisi vielä alkanut kouluttaa sisarenpoikaansa... Just joo.

Vierailija
32/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan Lukelle tehtiin kun jätettiin Tatoiinelle.

Vierailija
33/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

REYLO <3 <3 <3

Vierailija
34/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, sori, vanha ketju

Vierailija
35/35 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle Ron on paitsi naurettavan huono pahis myös sairaan ruma. No, pitkähän se on, mut siihen ne hyvät puolet loppuukin. Ällötti jo Girls-sarjassa tuo näyttelijä! :S En ymmärrä kuinka kukaan voi shipata kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan