Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat #2

Vierailija
29.03.2016 |

Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.

Kommentit (487)

Vierailija
181/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Janni vaikuttaa juurikin surulliselta, mutta myös lähes pakkomielteisen pelokkaalta lihomista kohtaan. Puhuu kuinka ei halua kieltää itseltään mitään, mutta sitten selittelee kuinka geenit aiheuttavat kauhean helposti lihomista. Kunpa löytäisi rentoutta lisää elämäänsä.

Vierailija
182/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona, janni ja Eevi on ihania kaikki. Nanna on ihan turha, miksei tilalle oltaisi voitu ottaa joku mies 😊.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais kattoo jotain miesten treenausta. Sori vain.

Vierailija
184/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans vähän puolustan Nannaa ja Eeviä. On mielenkiintoista seurata raskaana olevan treenausta ja Eevin palautumista kisojen jälkeen. Mun mielestä Nannan nauru on jotenkin hauska ja Eevillä on taas tosi kaunis hymy. Lisäksi mun mielestä kumpikin pariskunta vaikuttaa symppikseltä. 

Oona on silti suosikkini. On upeaa seurata oikean urheilijan elämää. Mieletön kropanhallinta ja voisin minäkin katsoa kokonaista tv-ohjelmaa Oonasta. :)

Vierailija
185/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannalla on rasittava tapa puhua.

Vierailija
186/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere vaikuttaa kyllä tosi seuralliselta mieheltä.

Vierailija
187/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevillä on liian paljon hampaita sen suuhun.

Vierailija
188/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna on ärsyttävä, jotenkin tosi teennäisen olonen. Yrittää esittää, että elämänsä olis jotenkin täydellistä, vaikka tuntuu aika yksinäiseltä ton Jeren "seurassa". Toi Eevin meno on ihan älytöntä, kyllä voi olla jollain kauneusihanteet pielessä.

Janni taas vaikuttaa oikein symppikseltä, mutta jollain tavalla tosiaan vähän surumieleseltä. Onkohan se saanut ystäviä Jenkeissä?

Oona on positiivinen yllätys! Ei nyt ehkä mikään maailman kaunein nainen, mutta ihan mieletön kehonhallinta ja vaikuttaa rennolta tyypiltä, joka ei liikaa stressaa, vaan uskaltaa heittäytyä.

Vierailija
189/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nanna näyttää ikäistään vanhemmalta. EI HYVÄLLÄ TAVALLA:

Vierailija
190/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Jannin itkua pidättelevä  "nyt saan viimeinkin juoda kahvia"  -kahvittelu meni yli. 

Vierailija
191/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puututte Oonan ulkonäköön? Ei se kisaile missinä. Vaikea uskoa, että miesurheilijan komeutta ruodittaisiin tuohon sävyyn tai edes mitenkään. Mutta naisen pitäisi muka aina olla kaunis.

Vierailija
192/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti moni fitness-urasta haaveileva nuori nainen seuraa ajatuksella tuota Eevin touhua ja miettii pari kertaa, onko tuo sitä, mitä elämältään haluaa. Ei tuolla itseään elätä, mutta terveys voi mennä, eikä ole ihan halpaakaan touhua. Voiko bikini fitness -kisoissa keikistely oikeasti olla jonkun unelma? En ymmärrä, en.

Vierailija
193/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavaa, että nämä kolme fitnesshurahtanutta kaikki elävät miestensä siivellä.

Vierailija
194/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonasta säteilee mieletön karisma ja positiivisuus. Henkisesti vahva urheilija. Jännästi psyykkaa itseään ennen kilpailuja ja purkaa jännitystä säätilan tarkkailuun. Arvostan.

Noin niinkun oikeasssa elämässä Oonasta ei kyllä säteile juuri muuta kuin ylimielisyyttä. Olen itse harrastanu tankotanssia jokusen vuoden ja ollu messuilla ja muualla mukana niissä merkeissä. Oona on kyllä todella ylimielisen ja ynseän oloinen aina kun ei ole ns. show päällä. Joillain messuilla lähti mm. iron x -kisaan tuoreimpien ja vähemmän tunnettujen tankotanssijoiden kanssa ja oli selkeästi varma voitostaan. Toisin kuitenkin kävi ja Oona sen jälkeen voittajaa julistettaessa käyttäytyi suorastaan lapsellisen oloisesti ignoraamalla koko voittajan julistuksen ja vilkuttelemalla ja ilmeilemällä omille kavereilleen suurielkeisesti kesken tilanteen.

Vierailija
195/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanna on ärsyttävä, jotenkin tosi teennäisen olonen. Yrittää esittää, että elämänsä olis jotenkin täydellistä, vaikka tuntuu aika yksinäiseltä ton Jeren "seurassa". Toi Eevin meno on ihan älytöntä, kyllä voi olla jollain kauneusihanteet pielessä.

Janni taas vaikuttaa oikein symppikseltä, mutta jollain tavalla tosiaan vähän surumieleseltä. Onkohan se saanut ystäviä Jenkeissä?

Oona on positiivinen yllätys! Ei nyt ehkä mikään maailman kaunein nainen, mutta ihan mieletön kehonhallinta ja vaikuttaa rennolta tyypiltä, joka ei liikaa stressaa, vaan uskaltaa heittäytyä.

Nanna: Jatkuvaa marmatusta ja jeresitäjeretätä jerejerejerejere...

Eevi: Aamuaerobisiin autolla!?

Janni: Paljon on yksin, mutta aktiiviselta ja itsenäiseltä vaikuttaa.

Oona: Mielenkiintoisia reissuja mutta tankotanssia ja itse treeniä saisi olla enemmän.

Vierailija
196/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävät ne Eevin ja kisakaverinsa itsetehdyt barbarella-kisameikit. Miksi tuossa lajissa pitää näyttää niin naurettavalta? Eikö kauniimpi meikki ole edes toivottua? Ja eikö ne lihakset näytä hyvältä myös vähän hillitymmässä suihkurusketuksessa? Miksi täytyy värjätä itsensä pronssipatsaaksi? Kummallinen laji.

Vierailija
197/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin odotin tuota Malminkartanon mäkitreenijaksoa. Niin sitten siinä vain näytettiinkin Uniikin juoksua rappuja ylös, kun Eevi kuvasi. Juoksiko se Eevi niitä tai kävelikö itse edes ylös asti?

Mä en tajunnu koko juttua. Ensin ollaan niin sporttisena lähdössä aamuaerobiselle tyhjällä vatsalla ja sitten hypätään autoon ja ajetaan jonnekkin hornan tuuttiin. Siis pitääkö sitäkin varten mennä erikseen johonkin? Eikö vaan voi mennä ovesta ulos ja lenkille? Jotenkin kamalan hankalaksi tehty kaikki, liikunta ei tosiaan ole näille elämäntapa vaan pelkkä harrastus.

Vierailija
198/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin odotin tuota Malminkartanon mäkitreenijaksoa. Niin sitten siinä vain näytettiinkin Uniikin juoksua rappuja ylös, kun Eevi kuvasi. Juoksiko se Eevi niitä tai kävelikö itse edes ylös asti?

Mä en tajunnu koko juttua. Ensin ollaan niin sporttisena lähdössä aamuaerobiselle tyhjällä vatsalla ja sitten hypätään autoon ja ajetaan jonnekkin hornan tuuttiin. Siis pitääkö sitäkin varten mennä erikseen johonkin? Eikö vaan voi mennä ovesta ulos ja lenkille? Jotenkin kamalan hankalaksi tehty kaikki, liikunta ei tosiaan ole näille elämäntapa vaan pelkkä harrastus.

Rapputreeniä on vaikea tehdä ilman rappusia. Tuolta missä Eevi ja Uniikki asuu (Oulunkylä) on n.10-15min ajomatka Malminkartanon portaille. Itse teen välillä saman eli autolla sinne, alkulämmöt hölkäten, tunti rappusissa, loppuverkat ja autolla kotiin. Ja voin kertoa että ei ole mikään kevyt treeni.

Vierailija
199/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, Nanna on nyt oppinut lausumaan Jönköpingin oikein!

Jöntstööppingg. 

Vierailija
200/487 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonasta säteilee mieletön karisma ja positiivisuus. Henkisesti vahva urheilija. Jännästi psyykkaa itseään ennen kilpailuja ja purkaa jännitystä säätilan tarkkailuun. Arvostan.

Noin niinkun oikeasssa elämässä Oonasta ei kyllä säteile juuri muuta kuin ylimielisyyttä. Olen itse harrastanu tankotanssia jokusen vuoden ja ollu messuilla ja muualla mukana niissä merkeissä. Oona on kyllä todella ylimielisen ja ynseän oloinen aina kun ei ole ns. show päällä. Joillain messuilla lähti mm. iron x -kisaan tuoreimpien ja vähemmän tunnettujen tankotanssijoiden kanssa ja oli selkeästi varma voitostaan. Toisin kuitenkin kävi ja Oona sen jälkeen voittajaa julistettaessa käyttäytyi suorastaan lapsellisen oloisesti ignoraamalla koko voittajan julistuksen ja vilkuttelemalla ja ilmeilemällä omille kavereilleen suurielkeisesti kesken tilanteen.

Jotenkin ei tule yllätyksenä tämäkään...