Fitnesspäiväkirjat #2
Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Janni vaikuttaa juurikin surulliselta, mutta myös lähes pakkomielteisen pelokkaalta lihomista kohtaan. Puhuu kuinka ei halua kieltää itseltään mitään, mutta sitten selittelee kuinka geenit aiheuttavat kauhean helposti lihomista. Kunpa löytäisi rentoutta lisää elämäänsä.
No kroppa on Jannin työväline fitnessmallina, jos se ei ole kunnossa ei ole töitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin odotin tuota Malminkartanon mäkitreenijaksoa. Niin sitten siinä vain näytettiinkin Uniikin juoksua rappuja ylös, kun Eevi kuvasi. Juoksiko se Eevi niitä tai kävelikö itse edes ylös asti?
Mä en tajunnu koko juttua. Ensin ollaan niin sporttisena lähdössä aamuaerobiselle tyhjällä vatsalla ja sitten hypätään autoon ja ajetaan jonnekkin hornan tuuttiin. Siis pitääkö sitäkin varten mennä erikseen johonkin? Eikö vaan voi mennä ovesta ulos ja lenkille? Jotenkin kamalan hankalaksi tehty kaikki, liikunta ei tosiaan ole näille elämäntapa vaan pelkkä harrastus.
Totta. Kalastajan Vaimo ja Janni jumppaa tosi paljon kotona ja käyttää mielikuvitusta saadakseen erilaisia treenejä, käyvät tanssimassa ja ulkoilevat. Ovesta ulos ja liikkumaan. Eivät vauhkoile spiruliinojen kanssa vaan syövät terveellisesti ja normisti. Ja kummallakin on ihan törkeen hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin odotin tuota Malminkartanon mäkitreenijaksoa. Niin sitten siinä vain näytettiinkin Uniikin juoksua rappuja ylös, kun Eevi kuvasi. Juoksiko se Eevi niitä tai kävelikö itse edes ylös asti?
Mä en tajunnu koko juttua. Ensin ollaan niin sporttisena lähdössä aamuaerobiselle tyhjällä vatsalla ja sitten hypätään autoon ja ajetaan jonnekkin hornan tuuttiin. Siis pitääkö sitäkin varten mennä erikseen johonkin? Eikö vaan voi mennä ovesta ulos ja lenkille? Jotenkin kamalan hankalaksi tehty kaikki, liikunta ei tosiaan ole näille elämäntapa vaan pelkkä harrastus.
Rapputreeniä on vaikea tehdä ilman rappusia. Tuolta missä Eevi ja Uniikki asuu (Oulunkylä) on n.10-15min ajomatka Malminkartanon portaille. Itse teen välillä saman eli autolla sinne, alkulämmöt hölkäten, tunti rappusissa, loppuverkat ja autolla kotiin. Ja voin kertoa että ei ole mikään kevyt treeni.
Eikö sinne rappusiin voi sitten mennä hölkäten, tulis ne alkulämmötkin ikään kuin samalla?
Eli 10km alkuhölkkä vai? Ja sama vielä treenin jälkeen takaisin? No thanks.
Oona on kyllä oma suosikki! Kovin paljon on kyllä reissua, eikö halua kuvata arkeaan ollenkaan?
Joku toinen täällä kirjoittikin ettei ihmettele vaikka Oona ei olisi hetero. Itse olen saanut vähän samat vibat. Mitenköhän asia lienee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Janni vaikuttaa juurikin surulliselta, mutta myös lähes pakkomielteisen pelokkaalta lihomista kohtaan. Puhuu kuinka ei halua kieltää itseltään mitään, mutta sitten selittelee kuinka geenit aiheuttavat kauhean helposti lihomista. Kunpa löytäisi rentoutta lisää elämäänsä.
No kroppa on Jannin työväline fitnessmallina, jos se ei ole kunnossa ei ole töitäkään.
Jos Jannilta loppuu työt, puolison miljoonatulot lämmittävät mieltä.
Hesarin kuukausiliitteessä Oona kertoo sukupuolisesta suuntautumisestaan. Ja valokuvassa peppu 100 % paljaana...
Oonahan kertoi jollekin mtv uutisille et pelaa molempiin päätyihin. Otsikko vilahti ohjelman yhteydessä, ite juttua en oo lukenu. Sinänsä ihmettelen tätäkin ketjua, en kyllä kattois ohjelmaa jossa (yli) puolet esiintyjistä v*ttaa. Mutta tärkeintä tuntuukin olevan uuden matskun hankkiminen et vois taas haukkua ihmisiä.
En kyllä ymmärrä miksi tähän sarjaan on haluttu mukaan noita rantalomia ja karkinsyöntiä. Muistuttaa jo enemmän Iholla-sarjaa, kun urheilu on minimissään joidenkin osuuksissa ja pääpontti on jääkiekon seuraaminen ja sohvalla löhöily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapputreeniä on vaikea tehdä ilman rappusia. Tuolta missä Eevi ja Uniikki asuu (Oulunkylä) on n.10-15min ajomatka Malminkartanon portaille. Itse teen välillä saman eli autolla sinne, alkulämmöt hölkäten, tunti rappusissa, loppuverkat ja autolla kotiin. Ja voin kertoa että ei ole mikään kevyt treeni.
Eikö sinne rappusiin voi sitten mennä hölkäten, tulis ne alkulämmötkin ikään kuin samalla?
Hui, siinähän tulisikin ihan liikaa liikuntaa. Jotenkin luulisi että tuollaiset rapputreenit olisi viikko-ohjelmassa jos ne raput olisi vieressä, mutta lähteä nyt asiakseen. Tai vaihtoehtoisesti sitten muuttaisi asumaan siihen rappusten lähistölle että voi ravata vaikka joka aamu. Tuntuu tosiaan niin päälle liimatulta tuo sporttisuus näillä, liikkua ei vaan voi kuin tietyllä tavalla tiettyinä päivinä. Sama juttu syömisten kanssa, joku sanoo mitä jauhetta minäkin päivänä pitää syödä ja minkä verran ja itselle ei jää kuin kaiken tämän kuvaaminen ja postaaminen instaan. Tosiaan heikompikin handlaa.
Nro 210 ei taida harrastaa aerobista? Oot sitä mieltä, että hyvä aamuaerobinen on yht. 20 km juoksua ja porrastreeni siihen päälle? :D
Te kritisoijat taidatte olla jotain maalaisia? Malminkartanon rappuset on urheilijoiden suosikkipaikka. Moni menee sinne autolla treenaamaan, mennäänhän salillekin autolla, miksei rapputreeniin? Ehkä Eevi halus vaihtelua ja meni sillä kertaa rappusia juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, siinähän tulisikin ihan liikaa liikuntaa. Jotenkin luulisi että tuollaiset rapputreenit olisi viikko-ohjelmassa jos ne raput olisi vieressä, mutta lähteä nyt asiakseen. Tai vaihtoehtoisesti sitten muuttaisi asumaan siihen rappusten lähistölle että voi ravata vaikka joka aamu. Tuntuu tosiaan niin päälle liimatulta tuo sporttisuus näillä, liikkua ei vaan voi kuin tietyllä tavalla tiettyinä päivinä. Sama juttu syömisten kanssa, joku sanoo mitä jauhetta minäkin päivänä pitää syödä ja minkä verran ja itselle ei jää kuin kaiken tämän kuvaaminen ja postaaminen instaan. Tosiaan heikompikin handlaa.
Tällä sinun logiikalla en voisi käydä talvisin hiihtämässä, koska sinne ladun varteen täytyy mennä 10minuuttia autolla. En voisi käydä salilla koska menen sinne autolla. En saisi tehdä rapputreeniä kun haluan mennä autolla. Ymmärrätkö että kaikki eivät asu sellaisella paikalla jossa on kaikki treenipaikat vieressä? Työssäkäyvänä ihmisenä minulla ei ole aikaa tehdä 2 tunnin alku ja loppuveryttelyä jonka lisäksi vielä tunnin treeni päälle. Ei se siltikään tee treenaamisesta ja elämäntyylistäni yhtään feikimpää vaikka treenaamaan menen toisinaan autolla.
Suoraan sanottuna, en kyllä ymmärrä sitäkään, että autolla huristetaan salille.
Voi hyvää päivää noita Jannin "herkkuja". Siis joo mikä vika dippivihanneksissa ja hedelmissä, mutta toi alku kun hän introo kuinka "napa naukuu" tänään ja valtaisat herkut.... apua :'D
Jannin voihkinta oli aika intiimin kuulosta kahvin juonnin ja putkirullailun jälkeen.....aaahhhHH...aahhh...
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna, en kyllä ymmärrä sitäkään, että autolla huristetaan salille.
En minäkään. Siis näillä jotka asuu kaupungissa ja sinne salille on oikeasti muutama kilsa. Miten sitäkään matkaa ei voi kävellä, hölkätä tai vaikka fillaroida? Jotenkin hullua.
Lääkärinaapurini Tapiolassa ajaa aina autolla jumppaan Esportiin, kävelymatka on 400 metriä. Ihan hyväkuntoinen nainen on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää noita Jannin "herkkuja". Siis joo mikä vika dippivihanneksissa ja hedelmissä, mutta toi alku kun hän introo kuinka "napa naukuu" tänään ja valtaisat herkut.... apua :'D
Siis häh? Ei kaikkien herkut ole megajättisäkki sipsejä ja/tai irtokarkkeja ja iso pullo kokista. Vastaava setti mulla on viikonlopun tv-naposteluun, toki ei ihan noin montaa sorttia. Eikä mulla ole edes Jannin kroppaa :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Ei kaikkien herkut ole megajättisäkki sipsejä ja/tai irtokarkkeja ja iso pullo kokista. Vastaava setti mulla on viikonlopun tv-naposteluun, toki ei ihan noin montaa sorttia. Eikä mulla ole edes Jannin kroppaa :-(
Ja siis tuollainen setti on oikeasti tosi täyttävä. Eli kyllä siinä napa naukuu..
Ne menee autolla sinne rappusille, koska se on nyt just se cool ja in -paikka treenata tällä hetkellä. Joskus oli vastaavassa kulttimaineessa hetken kisiksen punttisali.